Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Project: Μεταμόρφωση ακάλυπτου σε κήπο (βήμα 4ο)



Βήμα 4ο: Φυτεύοντας τους πρώτους βολβούς!

Εφόσον εξέτασα καλά τον κήπο, σκέφτηκα να αναδείξω τα υπάρχοντα φυτά και να δημιουργήσω γύρω τους μπουκέτα λουλουδιών, που θα χαρίσουν χρώμα και θα γίνουν σημεία εστίασης. Κατάλαβα ότι το να περιπλέξω όλα τα χρώματα δεν θα ήταν και πολύ πετυχημένο αισθητικά, γι’ αυτό και προσπάθησα να κινηθώ σε μπουκέτα το πολύ τριών χρωμάτων κάθε φορά. Φύτεψα μαζί τις ανεμώνες με τις νεραγκούλες, που ταιριάζουν, τους υάκινθους μαζί με τους νάρκισσους και τις κόκκινες τουλίπες στο κέντρο. Λίγο πιο πέρα έβαλα δυο κυκλάμινα. Τοποθέτησα και τα ταμπελάκια μου για να με καθοδηγούν. Πρέπει να αναφέρω ότι οι βολβοί, δεν πρέπει να φυτεύονται πολύ βαθιά και δεν χρειάζονται πολύ νερό. Επίσης, προτού φυτέψτε μια νεραγκούλα βάλτε την από βραδύς σε ένα δοχείο με νερό. Είναι απαραίτητο γιατί αναπτύσσονται οι ρίζες της. Εμένα παλιότερα δεν μου το είχαν επισημάνει και γι’ αυτό δεν άνθιζαν ποτέ!

Μετά από δύο περίπου εβδομάδες άρχισαν να ξεφυτρώνουν τα πρώτα βλαστάρια από τις νεραγκούλες, τις ανεμώνες και τους νάρκισσους και είμαι πολύ χαρούμενη. Το εγχείρημά μου αρχίζει να πετυχαίνει!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: