Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Modern stripes quilt top: επίσημη φωτογράφιση.

Γεια χαρά σε όλους σας!

Πώς αντιμετωπίζετε τη σημερινή ζέστη; Εμείς από χθές αποφασίσαμε ότι δεν θα πηγαίναμε στη θάλασσα, γιατί το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα είναι αφόρητο, ειδικά με καύσωνα. 


Έτσι, ο Έθνικός Κήπος ήταν η καλύτερη επιλογή μιας και μπορούμε να πάμε με τα πόδια. Εκεί συναντηθήκαμε και με την οικογένεια της Ευαγγελίας κι εγώ δεν έχασα την ευκαιρία να φωτογραφίσω το quilt top που σας έδειξα στην προηγούμενη ανάρτηση. 


Ένα πρότζεκτ που άρχισα πέρυσι για να βρω μια δημιουργική διέξοδο από την πολλή δουλεία. Η αλήθεια είναι ότι είχα ανακαλύψει ότι αρκετά από τα υφάσματα είχαν αρχίσει να ξεθωριάζουν κυρίως εκεί που διπλώνονταν κι έτσι αυθόρμητα τράβηξα κάποια πολύ αγαπημένα μου και σκέφτηκα να τ' αξιοποιήσω δημιουργώντας κάτι για μένα. Κάτι ενδιαφέρον και χαλαρωτικό, κάτι που θα το έφτιαχνα χωρίς να σκέφτομαι πολύ.


Κι επειδή βέβαια το πάτσγορκ είναι η αδυναμία μου έτρεξα κατευθείαν στο pinterest για αναζήτηση έμπνευσης. Οπως ίσως έχετε καταλάβει ο φάκελος με τα παπλώματα είναι αυτός με τα περισσότερα pins κι αυτός στον οποίο ανατρέχω πιο συχνά! 


Βρήκα αυτό το pin, ένα πάπλωμα με απλό αλλά ταυτόχρονα μοντέρνο σχέδιο και σκέφτηκα ότι θα ταίραζε γάντι με τα κατά βάση μονόχρωμα υφάσματα που είχα διαλέξει. 


Αν και το pin ουσιαστικά προωθούσε την αγορά του πατρόν με τις οδηγίες ραψίματος, εγώ βρήκα πιο προκλητικό να προσπαθήσω να καταλάβω πώς θα μπορούσα να ράψω κάτι ανάλογο. Έκανα μια πρόβα κι αφού πέτυχε άρχισα να κόβω τα υφάσματά μου σε λωρίδες και σιγά σιγά να συνθέτω τα βασικά τετράγωνα διάστασης 12,5 ιντσών, σχεδόν 32 εκατοστά.   


Η αλήθεια είναι ότι στο Ηράκειο κατάφερα να ολοκληρώσω 33 τετράγωνα και πριν τη μετακόμιση έβαλα όλα τα υλικά του πρότζεκτ σε μια μεγάλη σακούλα για να μη μου μπερδευτούν με άλλα και χάσω τη σειρά μου. 


Λίγες μέρες πριν κι ενώ τακτοποιούσα τα ραπτικά έπεσα πάνω στο μισοτελειωμένο project. Εβαλα τα τετράγωνα σε μια διάταξη, αποφάσισα ότι ήταν καλό να πλατύνω κατά μια σειρά το quilt top κι έτσι μέσα με μια μέρα ολοκλήρωσα άλλα 9 τετράγωνα. Την επόμενη μέρα συνέθεσα το quilt top, στο οποίο αν παρατηρήσετε ανα 4 τετράγωνα (2 πάνω και 2 κάτω) δημιουργούνται τα φτερά ενός ανεμόμυλου. Κι αν δείτε διαγώνια σχηματίζονται κλεψύδρες!!!


Βλέποντας αυτή τη δημιουργία γεμίζω ενέργεια και χαρά. Νομίζω φταίνε αυτά τα τόσο φωτεινά χρώματα που εκπέμπουν πραγματικά την πιο θετική ενέργεια! 


Η φωτογράφιση βέβαια απογειώθηκε με τη βοήθεια της Ειρηνούλας που έδωσε τον καλύτερό της εαυτό και που πόζαρε με ενθουσιασμό! Μη σας πω ότι έκλεψε και την παράσταση, όπως ήταν αναμενόμενο! Τί να πω, βέβαια, και για τους βοηθούς μου, το Βασίλη και την Ευαγγελία που κρατούσαν στωικά και στο ύψος των περιστάσεων το πάτσγορκ μέχρι να ολοκληρωθεί η φωτογράφιση!


Τώρα είμαι προς αναζήτηση υφάσματος για να καπιτοναριστεί η κατασκευή και να μεταμορφωθεί σε πάπλωμα. 


Σας αποχαιρετώ με τα πιο δροσερά φιλάκια!

Ευγενία    

2 σχόλια:

Maria είπε...

Όχι μόνο έκλεψε την παράσταση η κουκλίτσα σας, αλλά έδωσε την ποιο όμορφη,φωτεινή,χαρούμενη και ανέμελη νότα στο σπιτάκι σου!!! Να την χαιρόσαστε και να την καμαρώσετε όπως αγαπάει η καρδούλα σας!!!
Το πάπλωμα έγινε φανταστικό και εντυπωσιακό!!! Μπράβο,Ευγενία μου!!!
Καλή συνεχεία!!!
Φιλάκια!!!

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφο το όντως πιό σύγχρονο παπλωμά σου Ευγενία μου!!! Και η φωτογράφιση τέλεια με τους αγαπημένους μέσα στην δροσιά του κήπου.
Να χαίρεστε την ανηψούλα σου!!!
Φιλάκια!