Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Ένα πολύχρωμο κάλυμμα για τη σιδερώστρα!

Γεια χαρά σε όλους σας!

Το κάλυμμα της σιδερώστρας μου ήθελες επιγόντως αντικατάσταση. Πραγματικά είχε έρθει στα όριά του κι αν μπορούσε να μου μιλήσει θα με παρακάλαγε να το πετάξω!! Αλλά, εν μέσω περιοριστικών μέτρων βαριόμουν να στηθώ στην ουρά του σουπερμάρκετ για ένα κάλυμμα. Βλέπετε, έκανα όλα τα ψώνια από τα μικρά μαγαζάκια και τα μπακάλικα της γειτονιάς. 


Έτσι, μια μέρα αποφάσισα να φτιάξω ένα. Μια ανασκαφή στα ρετάλια έβγαλε θυσαυρούς μιας και είχα περισσεύματα από το πάπλωμα που είχα φτιάξει το χειμώνα. Με αυτό τον τρόπο και κέρδισα πολύ χρόνο στο κόψε-ράψε και κατανάλωσα πολλά κομμάτια υφάσματος. 


Η κατασκευή ήταν πολύ απλή. Αφού συνέθεσα μια παραλληλόγραμμη πάτσγορκ επιφάνεια, την τοποθέτησα πάνω σε δυο φύλλα βαμβακερής βάτας. 


Από πάνω έβαλα το παλιό μου κάλυμμα που το χρησιμοποίησα σαν πατρόν κι έκοψα τριγύρω. Έπειτα, κάλυψα τα ξέφτια με έτοιμο ρέλι που διέθετα στα ραπτικά μου δημιουργώντας ταυτόχρονα κι ένα κανάλι από το οποίο πέρασα σπάγκο για να μπορέσω να σουρώσω το νέο μου κάλυμμα περιμετρικά της σιδερώστρας.  


Πραγματικά, είναι το πιο χαρούμενο κάλυμμα που θα μπορούσα να φτιάξω κι ομολογώ ότι μου φτιάχνει πολύ τη διάθεση και μόνο που το βλέπω. 


Σήμερα που ήρθε η αδερφή μου στο σπίτι με βοήθησε με τη φωτογράφιση κι έτσι βγήκαμε στο μπαλκόνι για να έχουμε καλύτερο φωτισμό. 


Οπως αποδεικνύεται, ο Μάης ήταν ένας μήνας παραγωγικός αναφορικά με τα ραπτικά μου αφού κατάφερα να ολοκληρώσω εκκρεμότητες, ν' αξιοποιήσω δημιουργικά πολλά ρετάλια και να συνθέσω ένα quilt top.


Για να δούμε αν ο Ιούνης θα αποδειχθεί εξίσου παραγωγικός! 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία 

9 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Ευγενία μου, είναι τέλειο!!!!!!
Τόσο χαρούμενο!!!! Το πιό πολύτιμο χειροποίητο κάλυμμα σιδερώστρας που έχω δεί!!!!
Το καλό που σου θέλω....κοίτα μην το κιτρινίσεις με το σίδερο...χα χα χα!!!!!
Φιλάκια πολλά και σου εύχομαι έναν καλό και ακόμα πιό δημιουργικό Ιούνιο!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Δεν το λυπάσαι Ευγενία μου;
Όπως είπε και η Μαρία Άννα, μη το κιτρινίσεις.
Έγινε ΤΈΛΕΙΟ.
Καλό μήνα και φιλάκια πολλά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλά έγινε τέλειο θα πω και εγώ Ευγενία μου..εκτός από μοναδικό...είναι και πολύ όμορφο σίγουρα θα κάνει την δουλειά σου στο σίδερο πιο ευχάριστη γιατί είναι κάτι που ΄που έχεις φτιάξει με τα χεράκια σου..μπραβο για την έμπνευση.. ακόμα και να χαλάσει ξέρεις τον τρόπο πια να κάνεις άλλο..χα.χα.
Καλά να περνάς ότι και να κάνεις...Ευγενία μου καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι...φιλιαα ❤

Maria είπε...

Παλαιοτέρα είχα φτιάξει κάλυμμα στην σιδερώστρα μου, απόλαυσα την κατασκευή του το πόσο εύκολο είναι και εξακολουθώ να το απολαμβάνω.
Πολύ καλά έκανες και το έφτιαξες,έγινε πολύ όμορφο και χαρούμενο!Μπράβο σου!
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
Φιλάκια!

Αϊντα είπε...

δεν έχω δεί ομορφότερο κάλυμμα σιδερώστρας, θα σε εμπνεει να σιδερώνεις, τουλάχιστον εγώ θα ήθελα να σιδερώνω συνέχεια :)επίσης χαίρομαι που βλέπω και το προσωπό σου στην τελευταία φώτ, φιλάκια πολλα!

Αϊντα είπε...

επίσης, όποτε θα έχεις χρόνο να έρθεις στις ραπτοσυναντήσεις μας, γράψε μου στο idaaidasewingatgmaildotcom!

HelenZ είπε...

Τί ωραίο που έγινε! Μπράβο!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ευγένια μου!
Καλώς σέ βρήκα καί πάλι!
Πάρα πολύ όμορφο τό κάλλυμα!
Γεια στα χεράκια σου!!!
Καλό Καλοκαίρι μέ υγεία ευχομαι!!
Πολλά φιλιά!

ΜΙΚΡΟΥΛΙ είπε...

Καταπληκτική ιδέα...