Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Birgit's travel organizer.

'Εχω μια φίλη. Μια φίλη καλή κι αγαπημένη, μια φίλη που γνώρισα όσο ζούσαμε στη Χίο και για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει. Τη λένε Birgit και είναι γερμανίδα, αλλά εδώ και πολλά χρόνια μένει στη Χίο και είναι μαστιχοπαραγωγός. 


Συναντηθήκαμε στο μάθημα της βιβλιοδεσίας κι ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά που την είδα να μπαίνει στην αίθουσα εντυπωσιάκη και καθυστερημένη με μια μεγάλη τσάντα κουβαλώντας όλα τα εργαλεία, τα χαρτιά και μια τεράστια επιφάνεια κοπής.


Λίγους μήνες πριν γιόρτασε τα γενέθλιά της και το δωράκι μου δεν θα μπορούσε παρά να είναι χειροποίητο! Μιας και σχεδίαζε ένα ταξίδι στη Γερμανία για τα μέσα του Μάη σκέφτηκα να της φτιάξω ένα organizer για το ταξίδι της. 



'Εβγαλα λοιπόν κι εγώ τα σύνεργά μου και σ' ένα κομμάτι χαρτί άρχισα να σχεδιάζω την ιδέα μου. Προσπάθησα να κρατήσω λιτές τις γραμμές μιας και μου αρέσουν γενικώς τα μίνιμαλ αντικείμενα κι έτσι προέκυψε το παρακάτω δίπτυχο. 


Χωράει άνετα ταυτότητα, διαβατήριο, τραπεζικά βιβλιάρια και κινητό σε περίπτωση που έχει μεσαίο μέγεθος. Μια μεγάλη τσέπη με φερμουάρ κρατάει ασφαλή χρήματα, ψιλά και ό,τι άλλο χρειάζεται την προσοχή μας, ενώ στο γαντζάκι κρεμιέται το κλειδί από το λουκέτο της βαλίτσας και όχι μόνο. 


Για την υλοποίησή του διάλεξα ένα αγαπημένο ύφασμα με αναφορές στην Ιαπωνία, μιας και ξέρω ότι στη φίλη μου αρέσει πολύ η ιαπωνική κουλτούρα, τα λεπτεπίλεπτα μοτίβα της και ιαπωνικά χαρτιά βιβλιοδεσίας. Το δε magenta χρώμα είναι απλώς τέλειο! Δυστυχώς στις φωτογραφίες μου δεν μπορεί ν' αποτυπωθεί αυτό το πλούσιο χρώμα. 


Η εσωτερική μεριά του organizer και οι λίγες λεπτομέρειες έγιναν με λινό ύφασμα σε φυσικό τόνο για να μπορέσω να κρατήσω μια ισορροπία στο τελικό αποτέλεσμα. 


Επίσης, για πρώτη φορά χρησιμοποίησα αυτά τα μεταλλικά κουμπιά, τα οποία νομίζω δίνουν ένα πολύ εκλεπτισμένο αποτέλεσμα. Τέλος, είμαι πολύ χαρούμενη για το το ασορτί ρέλι, το οποίο αυτή τη φορά το έραψα εξ' ολοκλήρου στη μηχανή κι έδωσε ένα πολύ ωραίο και καθαρό φινίρισμα. 


Μπορεί βέβαια, τα πλάνα της φίλης μου να ματαιώθηκαν λόγω των συγκυριών αλλά τίποτα δεν μας απαγορεύει να κάνουμε σχέδια και να ονειρεύομαστε μελλοντικά ταξίδια ακόμα και στα πιο παράδοξα κι εξωτικά μέρη! 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία     

11 σχόλια:

litsa t. είπε...

Ειδες η αγαπη τι μπορει να κανει?το καλυτερο δωρο εκανες για την φιλη σου με τα χερακια σου.Μπραβο.

lutos είπε...

Αχ, φιλενάδα μου, συγκινήθηκα! Όντως, ήταν το καλύτερο δώρο (οπώς είναι και η φιλία σου)! Ήδη το έχω στο σακίδιο μου με όλα τα χαρτία μου, είναι τέλειο! Άσε που μου έκανες και άλλα δώρα, τι να πω, σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ! Πολλά φιλιά και ελπίζω να τα λέμε σύντομα απο κοντά... Μπίργκητ

Maria είπε...

Μπράβο Ευγενία μου!!!είναι φανταστικό και πολύ πρακτικό!!!
Καλή συνεχεία,αγαπημένη μου!!! Φιλάκια!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αυτό το όμορφο μικρο τσαντάκι που έκανες για την φίλη σου Ευγενία μου..θα ερθει ο καιρος που θα το παρει στα χέρια της.. και σιγουρα από οτι είδα και εγραψε ήδη το λατρεψε.. μπραβο για στα χέρια σου..
πολύ όμορφα και τα αυγουλακια σου με αλανθαστη την κλασικη παλια μεθοδο...
Οπως υπεροχη και η τσαντα που εφτιαξες για την αδελφη σου.. στις τσαντες παντως εχεις γινει εξπερ...
Οσο για το διαβασμα αυτό ειναι το καλύτερο μου αυτον τον καιρό λαυτρυω τα βιβλια.. ειναι η ωραιότερη συντροφια..
Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα...να είσαι καλά φιλιααα!!!🌺

Νίκη είπε...

Τόσο όμορφο και μαζί πρακτικό δωρο, ας ευχηθούμε να μπορεσει να πετάξει γρήγορα και να το χαρεί η κοπέλα!
Προς το παρόν ονειρευόμαστε και δημιουργούμε!
Φιλιά πολλά, να περνάτε όσο πιο ομορφα γίνεται!

Ariadni St. είπε...

Τα χειροποίητα δώρα είναι τα καλύτερα γιατί τα δημιουργούμε με αγάπη. Πολύ ωραία σκέψη και δημιουργία!
Συγχαρητήρια

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ειμαι σίγουρη οτι θα ενθουσιάστηκε η φίλη σου Ευγενούλι,απο αυτό το τόσο καλοφτιαγμένο και προσεγμένο στην παραμικρή λεπτομέρεια δώρο γενεθλίων.Ειναι πραγφματικά τέλειο και απόλυτα χρηστικό αφού ολα τα απαραίτητα είναι συγκεντρωμένα σε ενα μέρος χωρίς να τα ψάχνεις στα έγκατα τσαντών και βαλιτσών.Ευχομαι σύντομα να το χρησιμοποιήσει για το σκοπό που φτιάχτηκε!
Καλό Μήνα!!!

nikol είπε...

Καλό μήνα κορίτσια!!τώρα να πω την αλήθεια Ευγενία κάτι πείραξα στον υπολογιστή μου , έτσι λίγο και ουπς έχασα τα μπλογκ που ακολουθώ !!Χθ
ες κάπου σε είδα σε ένα σχόλιο και ήρθα πίσω σου !! Εμ τι να κάνω η δόλια η μπλογκερ!!
Πόσο όμορφο έγινε το δώρο της φίλης σου !!Χρώμα τέλειο και δουλειά άψογη!!
Πολλά φιλιά

Marie-Anne είπε...

Τι υπέροχο δώρο έφτιαξες για την φίλη σου, Ευγενία μου!!!
Στην επαγγελματική μου καριέρα ταξίδευα πολύ για 30 ολόκληρα χρόνια, και ξέρω πολύ καλά πόσο χρήσιμο είναι ένα τέτοιο organizer. Ποτέ μου όμως δεν είχα ένα τόσο όμορφο!!!!!
Σίγουρα η φίλη σου θα το χαρεί αφάνταστα όταν με το καλό ξαναρχίσει τα ταξίδια της!
Φιλάκια και καλό μήνα!!>!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλό μήνα Ευγενία μου.
Τί όμορφο οργκαναιζερ έφτιαξες για τη φίλη σου!
Ελπίζω να το χρησιμοποιήσει γρήγορα.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

indobolaku είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.