Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Οι αποκριάτικες στολές μας - Μέρος Α'

Η περίοδος της αποκριάς ήταν πάντα η αγαπημένη μου! Κι από μικρή μου άρεσε να φτιάχνουμε με τη μαμά και την αδερφούλα τις δικές μας στολές. Γιατί, ακόμα κι αν δεν ήταν άψογες και υπέρλαμπρες σαν αυτές του εμπορίου με πολλά στρας και παγιέτες, τις ένοιωθα αλλιώς, δικές μας, προσωπικές και πρωτότυπες. Ότι πιο τρελό σκεφτόμασταν, η μαμά πάντα πρόθυμη να το υλοποιήσει. Και χωρίς ραπτομηχανή, στο χέρι όλα.... 

Τώρα πια κι εγώ ως μαμά και με την Αποκριά την πιο αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου, δε θα μπορούσα να μη φτιάξω κι εγώ στις μπουμπούκες μου τις δικές τους στολές. 



Φέτος η έμπνευση ήρθε από την πριγκίπισσα της Disney Έλενα του Άβαλορ και την αδερφή της Ίζαμπελ. Πρόσφατα τα κορίτσια έβλεπαν μια ταινία τους και η Ειρήνη ρώτησε αν θα μπορούσε να ντυθεί Έλενα. Η Κωνσταντίνα, με σοβαρό και ισχυρό επιχείρημα ότι το μπλε είναι το αγαπημένο της χρώμα ζήτησε να ντυθεί Ίζαμπελ. Κι έτσι άρχισε η υλοποίηση...

                      

Χωρίς ραπτομηχανή κι εγώ - η Ευγενία θα μπορούσε να κάνει θαύματα, αλλά μας ξενιτεύτηκε, όπως ξέρετε - ξεκίνησα να βρίσκω ιδέες στο διαδίκτυο και κυρίως στο αγαπημένο Pinterest.

 



 Έτσι κατέληξα σε δύο τούλινες φούστες tutu σε ανάλογα χρώματα, που φτιάχνονται πολύ εύκολα. Τα μόνα υλικά που χρειάζονται είναι χοντρό λάστιχο και τούλι κομμένα σε λωρίδες που κομπιάζονται γύρω από το λάστιχο. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πάρα πολλά σχετικά βιντεάκια.






Για τις μπλούζες τους χρησιμοποίησα για τη μεν Έλενα μια κόκκινη φόρδα και μια κόκκινη δαντέλα, για την Ίζαμπελ ένα βαμβακερό μπλε ύφασμα που είχα και κορδέλες σε κίτρινο και μπλε χρώμα.




Οι εμφανίσεις των κοριτσιών ολοκληρώθηκαν με τα κατάλληλα αξεσουάρ. Μια στέκα με κοραλί τσόχινα λουλούδια και σκουλαρίκια με κλιπς, στα οποία κόλλησα τσόχα με γκλίτερ (το καινούργιο αγαπημένο μου υλικό!). Για την Ίζαμπελ δυο απλά τσιμπιδάκια με μπλε φιογκάκια.




Τα κορίτσια τις λάτρεψαν! Στις πρόβες είχαμε λίγη γκρίνια και λίγο φόβο για τις καρφίτσες, αλλά όταν τις είδαν ολοκληρωμένες ο ενθουσιασμός δεν περιγράφεται!


Και που να δείτε το δικό μου ενθουσιασμό! Τώρα που ξεπετάχτηκε κι η Κωνσταντίνα μπορέσαμε να χαρούμε περισσότερο αυτές τις μέρες με βόλτες, μεταμφιέσεις, πάρτυ και χορό.


Καλή Αποκριά σε όλους για το τριήμερο που έρχεται και καλή διασκέδαση!






2 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Σούπερ τέλειες οι φορεσιές σου, αδερφούλα! Τί κι αν δεν έχεις ραπτομηχανή; Πήρες το ταλέντο της μαμάς! Βέβαια τα μοντέλα ανέδειξαν τα κοστούμια σου τόσο πολύ!! Και τί σκουλαρίκια είναι αυτά, βρε παιδί μου! Αρχοντικά! Καλή συνέχεια στις μεταμφιέσεις σας!!!

drastiria είπε...

Τι λες τώρα... Ειναι πάρα μα πάρα πολύ όμορφες! Θα ηθελα κι εγω να φτιαξω. Φαίνεται δύσκολο, αλλά αν δε θέλει ραπτομηχανή, θα είναι εφικτό για μένα. Που βρίσκεις αυτά τα υλικά; ειναι πραγματικά πολύ όμορφες και δε ωλεπω να εχουν κατι να ζηλέψουν από αυτές του εμπορίου. Μια λέξη μπορεί να σε χαρακτηρίσει με αυτή τη δουλειά που έκανες... ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!! Χίλια Μπράβο!!!