Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Granny square quilt top: φωτογράφιση

Γεια χαρά σε όλους και καλό μήνα!

Γι' άλλη μια φορά υπήρξαμε τυχεροί σήμερα από άποψη καιρού και βγήκαμε να φωτογραφήσουμε ό,τι δεν προλάβαμε την προηγούμενη βδομάδα. Αυτή τη φορά κατευθυνθήκαμε στην παραλία μιας και το quilt top είναι μακρύ, οπότε ο πύργος του ναυαγοσώστη ήταν το καταλληλότερο σημείο φωτογράφησης.  


Ο Βασίλης ανέλαβε το ρόλο του στωικά..."σκύψε, χαμογέλα, κρύψου, το δεξί χέρι πιο ψηλά" ήταν μερικές από τις εντολές στις οποίες έδειξε χαρακτήρα κι έτσι η φωτογράφηση ολοκληρώθηκε μ' επιτυχία. 


Θα θέλαμε να μην υπάρχουν τόσα πολλά σύννεφα ώστε να είναι φυσικά φωτεινές οι εικόνες και ν' αναδεικνύονται καλύτερα τα χρώματα αλλά δεν πειράζει!


Αυτό είναι το quilt top είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς λαθών κι ο τρόπος που προσπάθησα να τα διορθώσω κι έτσι οδηγήθηκα στο να ράβω granny squares για το πάπλωμα της Ειρήνης. Και είναι ένα ξεχωριστό πάπλωμα, αν μη τί άλλο για μένα, μιας και η πλειοψηφία των υφασμάτων είναι απομεινάρια από τις μπομπονιέρες που έραψα για τη βάφτισή της! Μια εξέλιξη στην ιστορία από τότε που η Ευαγγελία είχε αγοράσει κάποια χρόνια πριν -τότε που ήμασταν ακόμα στη Χίο- πολλά μέτρα υφάσματος από τον Κωστίκογλου για τις μπομπονιέρες των κοριτσιών και να 'μαστε τώρα εδώ μ' ένα πάπλωμα που φτιάχνεται σιγά σιγά για την Ειρήνη που έκλεισε πλέον τα έξι. 


Κομμάτια από την πορεία της κατασκευής σας έχω δείξει εδώ κι εδώ. Μόλις ολοκλήρωσα όλα τα τετράγωνα προβληματίστηκα πολύ για τη σειρά με τα οποία θα τα έραβα. 


Στην αρχή τα είχα ανάκατα, αλλά μιας και ξέρω ότι το αδερφάκι μου είναι της συμμετρίας, αποφάσισα να τα ράψω βάζοντας σε κάθε λωρίδα ένα βασικό χρώμα. 


Κι έτσι προέκυψε το quilt top και τώρα μας μένει το πιο χαρούμενο κομμάτι που είναι το καπιτονάρισμα. Έχω κάνει μεγάλη έρευνα κι έχω μαζέψει ένα σωρό δείγματα στο φάκελο του pinterest με τους αγαπημένους μου τρόπους καπιτοναρίσματος. 


Ομολογώ ότι μάλλον θα συνεχίσω κάπως συντηρητικά και θα κάνω παράλληλες ραφές με μια έτοιμη κυμματωειδή βελονιά που υπάρχει στη μηχανή μου ώστε το πάπλωμα να μην "παραβαρύνει" και να μη χαθούν τα τετράγωνα. 


Και λίγες φωτογραφίες από τον άθλο του Βασίλη να στρώσει το patchwork κόντρα στο αεράκι που σηκώθηκε κάποια στιγμή! 




Φιλάκια πολλά και καλές ετοιμασίες για τις γιορτές που έρχονται!

Ευγενία     

6 σχόλια:

kerina poiimata είπε...

Ευγενία μου, όλο αυτό είναι Α Θ Λ Ο Σ !!!!!!!!!!!
Τι να πούμε ...είναι φτωχά τα λόγια στην τόση σας υπομονή!Αλλά ναι τα καλά κόποις κτώνται!
Θερμά συγχαρητήρια!!Ξεκουραστείτε λίγο για τις γιορτές!

Την αγάπη μου και τον θαυμασμό μου για όλα τα έργα σας!!!
Συγχαρητήρια, το γράφω και το εννοώ!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πολύ καλή ιδέα ο πύργος του ναυαγοσώστη
Θα το έχω στα υπόψιν.
Έγινε υπέροχο το πάπλωμα σου.
Συγχαρητήρια και στον Βασίλη.
ΆΨΟΓΟΣ 😉😉😉😉
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

DIMI είπε...

Καλημερα Ευγενία μου!
Άξιο θαυμασμού το πανέμορφο πάπλωμα που έφτιαξες με μεράκι και πολυ αγάπη για την ανηψουλα σου!!
Μου αρέσουν πολυ τα χρώματα και τα υφάσματα που χρησιμοποίησες στα μικρά τετραγωνάκια!
Μπραβο στον Βασίλη σου που στάθηκε με υπομονή επάνω στον Πύργο και ενάντια στον άνεμο,και πολλά Συγχαρητηρια και σε εσένα για την υπέροχη δουλεια σου!!! Καλο μηνα και Καλη εβδομαδα!!Πολλά φιλάκια!!

Maria είπε...

Καταπληκτικό,με πολύ όμορφους, χαρούμενους συνδιασμούς είναι το πάπλωμα σας!!!
Η δε φωτογράφηση εντυπωσιακή!!! Μπράβο σας!!!
Φιλάκια!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο.
Φιλάκια ...

Marie-Anne είπε...

Τι υπέροχο που έγινε το παπλωματάκι σου Ευγενία μου!!! Γειά στα χέρια σου!!! Μου αρέσει πολύ που έβαλες τα χρώματα με κάποια σειρά ! Συγχαρητήρια και στους δύο σας για την άψογη φωτογράφιση!!! Φιλάκια πολλά!!!