Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Προσθέτοντας φάσα (sashing) ανάμεσα στα τετράγωνα patchwork με πρακτικό τρόπο

Γεια σας και καλό μήνα!

Θυμάστε αυτά τα υφασμάτινα granny squares που σας είχα παρουσιάσει πριν κάποιους μήνες; Ήρθε καιρός να καταπιαστώ ξανά μαζί τους τώρα που σιγά σιγά λιγοστεύουν οι ώρες στο φροντιστήριο για να πάρουν την τελική τους μορφή. Πάπλωμα οραματίζομαι, τί άλλο άραγε;


Κι επειδή τα τετράγωνα έγιναν από διάφορα ρετάλια, κρατώντας βέβαια κάποια χρωματική ισορροπία, θέλησα να βάλω ανάμεσα τους λευκή φάσα (sashing) ώστε να αναδειχτούν καλύτερα και να μη βγει τελικώς ένας χρωματικός αχταρμάς...

Για ν' αποφύγω να κόβω λωρίδες σε πολύ μεγάλες διαστάσεις (πράγμα άβολο) και να για σχηματιστεί το sashing καθώς θα ράβονται τα τετράγωνα μεταξύ τους ακολούθησα τα παρακάτω βήματα. 

1. Μέτρησα το μήκος και το πλάτος του τετραγώνου μου (11,5'').

2. Έκοψα μια λευκή λωρίδα μήκους 11,5'' και πλάτους 2''. 


3. Την έραψα στη μια διάσταση του τετραγώνου μου με περιθώριο 3/8'' (αυτό χρειαζόμουν στο συγκεκριμένο project κι όχι το συνηθέστερο 1/4'').

4. Σιδέρωσα το τετράγωνο και μετά μέτρησα την κατακόρυφη διάσταση του τετραγώνου η οποία πλέον μάκρυνε και βγήκε 12,5''. 

5. Έκοψα μια άλλη λευκή λωρίδα μήκους 12,5'' και πλάτους 2''. 


6. Την έραψα στην πάνω έδρα του τετραγώνου μου κι έτσι οι δυο λευκές μου λωρίδες σχημάτισαν ένα ανάποδο Γ. 


7. Μετά με το χάρακα τετραγώνισα το τελικό patchwork block το οποίο και προέκυψε ένα τετράγωνο 12,5''.


8. Έκανα το ίδιο και για τα άλλα μου τετράγωνα κι έτσι βάζοντας δυο δίπλα δίπλα για να τα ενώσω δημιουργείται αυτόματα η φάσα που ήθελα!

Για ρίξτε και μια καλύτερη ματιά...


Τί λέτε; Πρακτικό δεν είναι; 
Φιλάκια πολλά και καλή σας συνέχεια. 

Ευγενία   

6 σχόλια:

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πολύ βολικό κι έξυπνο.
Μπράβο Ευγενία.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

Marie-Anne είπε...

Πολύ έξυπνο!
Με το καλό να το τελειώσεις Ευγενία μου!
Φιλάκια πολλά!!!

Nouli είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο! Είναι όντως πολύ πιο βολικός αυτός ο τρόπος, από το να ράβεις ατέλειωτες λωρίδες. Το έμαθα με το δύσκολο τρόπο.
Μη μας κρατήσεις πολύ σε ανυπομονησία, περιμένουμε φωτογραφίες!!...

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Φιλάκια...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εξυπνη λύση και πρακτικοτατη Ευγενια μου ειμαι σιγουρη όταν τελειωσει το παπλωματακι σου θα ειναι εκτος απο χειροποιητο και πανεμορφο.. γιατί θα το έχεις φτιαξει εσύ με αγαπη..!!!
Να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααααα!!

Tante Kiki είπε...

Καλησπέρα Ευγενία μου! Καλώς σε βρίσκω και πάλι μετά από την πολύμηνη απουσία μου! Πολύ όμορφο κι αυτές οι οδηγίες σου είναι τόσο σαφείς!!Πρακτικότατη λύση!!
Καλό βράδυ!!