Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Με οικολογική συνείδηση!!

Την Τετάρτη δημιουργήθηκε ένα απρόσμενο κενό στη δουλειά μου οπότε είχα μια ολόκληρη μέρα μόνο για μένα!! Και ήξερα ακριβώς πώς θα την αξιοποιούσα...Με δημιουργικό ράψιμο!! Και μιας και η αφορμή για το νέο project ήταν ξεκάθαρη έβαλα κι εγώ μπροστά για να φτιάξω μια τσάντα για τα ψώνια της ημέρας. Άλλωστε, πάντα μου είναι πολύ ευχάριστο να φτιάχνω μια τσάντα, ένα αντικείμενο τόσο πρακτικό αν μη τί άλλο για τις γυναίκες, οπότε κι άρπαξα την ευκαιρία. 


Για πατρόν δεν έψαξα καθόλου. Ήθελα μια εύκολη λύση για να μη χάσω χρόνο σκεπτόμενη διαστάσεις και τα λοιπά. Ευτυχώς θυμήθηκα ότι ένα βιβλίο patchwork περιελάμβανε κάποιες ιδέες και πραγματικά με κάλυψε. 


Αν κι ομολογώ ότι από αυτό δεν έχω φτιάξει σχεδόν τίποτε, μιας και χρησιμοποιεί μια τεχνική που δεν τη γνωρίζω, η τσάντα μου φάνηκε ιδανική. 

Η επιλογή των υφασμάτων δεν με δυσκόλεψε. Κινήθηκα σε γήινους τόνους όσον αφορά τα εμπριμέ υφάσματα και τα συνδύασα με μπεζ καμβά εντέλει (αν και όπως βλέπετε στη φωτό αρχικά είχα επιλέξει ένα λινό ύφασμα). 


Η τσάντα ήταν πολύ απλή στην κατασκευή, αλλά ως συνήθως την περισσότερη ώρα την έφαγα στο να κόψω τα υφάσματα και να κολλήσω με το σίδερο τις βλιζελίνες. Χαλάλι όμως, μέχρι το απόγευμα ήταν έτοιμη και πραγματικά μου αρέσει πολύ. Χθες έκανε και πρεμιέρα κι ελπίζω το Σαββατοκύριακο να έχει καλό καιρό για να τη φωτογραφίσω. 

Μέχρι τότε σας χαιρετώ, 
Ευγενία   

10 σχόλια:

despina είπε...

Καλή χρονιά με υγεία!!!!
Έφτιαξα κι εγώ μια πάνινη τσάντα με υφασμα που είχα γιατί αυτοί όπως πάνε θα μας τρελάνουν!!!
Από τα υφάσματα που βλεπω θα έγινε πολύ όμορφη!!!
Φιλιά!!!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ευγενία μου!
Τα υφάσματα και το σχέδιο που διάλεξες ειναι παρα πολυ ωραία!
Έχω φέρει 2 τσάντες πάνινες απο την Ολλανδία,που εκεί οι πλαστικές στοιχίζουν περισσότερο απο εδω!
Περιμένω να δω και την δίκη σου που σίγουρα θα ειναι τέλεια!!!
Καλο ΣΚ!Καλα να περάσεις!Φιλιά!

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι είπε...

Πρακτικότατες οι πάνινες τσαντούλες! Θα σε βολέψει πολύ! Αναμένω να δω το τελικό αποτέλεσμα. Καλή χρονιά με υγεία κ μπόλικη έμπνευση!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Η πάνινη τσαντούλα για τα ψώνια είναι η ιδανικότερη μεταφορά να βάζουμε τα ψωνια μας Ευγενία μου...μπράβο και πάρα πολύ καλα εκανες.. σίγουρα θα γινει μια όμορφη πρακτική τσαντα...
ομως η οικολογικη συνείδηση μας έπρεπε να διδάκεται απο το νηπιαγωγείο...είναι γνωμη μου και οχι να περιμενουμε να μας βάζουν να πληρωνουμε τηνπλαστική τσαντα πραγμα που γινεται εδω πολλα χρονια στο εξωτερικό και έχουν στραφεί προς άλλες επιλογες για να καταλαβουμε τι κακο έχουμε κάνει με το πλαστικό που έχει κυριέψει την ζωή μας..εμεις οικογενιακώς τις εχουμε εγκαταλιψει εδω και πολύ καιρο.. πω..πω σεντονι έγραψα..να περνας όμορφα Ευγενία μου ότι και κανεις περιμενουμε το αποτελεσμα....φιλακιααααα

Marie-Anne είπε...

Και πολύ καλά έκανες, Ευγενία μου! Εσύ που κατέχεις την ραπτική τόσο καλά, θα μπορούσες να μην ράψεις μιά τσάντα για τα ψώνια?
Εγώ χρησιμοποιώ από καιρό πάνινες τσάντες και έχω πάρα πολλές, από ταξίδια αλλά και από πολλούς εκδοτικούς οίκους του εξωτερικού και με έχουν βολέψει αφάνταστα!
Περιμένω να θαυμάσω την τσάντα σου όταν την φωτογραφίσεις.
Εδώ ρίχνει καρεκλοπόδαρα αυτή την στιγμή (εδώ και δύο ώρες τουλάχιστον βρέχει!)
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη
Φιλάκια...

Mia είπε...

Μα δεν ξεκουράζεσαι ποτέ, Ευγενία μου! Χα, χα. Είμαι βέβαιη ότι η τσάντα σου έγινε πανέμορφη. Θα περιμένω να τη δω. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και Καλή Χρονιά.

painter είπε...

Καλή Χρονιά κορίτσια, με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες!!! Είμαι σίγουρη ότι η τσάντα σου θα έγινε υπέροχη όπως όλα όσα φτιάχνεις άλλωστε... Αργώ να περάσω, αλλά δεν σας ξεχνώ.
Φιλιά πολλά!!!

Maria είπε...

Ένας από τους στόχους μου είναι να φτιάξω τσάντες....ανυπομονούμε να δούμε την δική σου,που με βάση την επιλογή των υφασμάτων θα είναι ωραία.Φιλάκια!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Δεν έχω βρει ακόμα χρόνο να ράψω ούτε εγώ μία...Ντροπή μας!!!!Χαχαχα!!!!