Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

Μετατρέποντας ένα παλιό φουστάνι σε τσάντα.

Γεια χαρά σε όλους σας!

Τα μοτίβα με φυλλώματα από εξωτικά φυτά έχουν κατακλύσει τη μόδα και την αγορά τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει κι εσείς τα τεράστια φύλλα της monstera και άλλων φυτών να πρωταγωνιστούν όχι μόνο σε ρούχα και ταπετσαρίες. αλλά μέχρι και σε σημειωματάρια, backpacks και άλλα πολλά. 


Παρόμοιας φιλοσοφίας ήταν κι ένα καλοκαιρινό φόρεμα που είχα αγοράσει κάποια χρόνια πριν και που το καταχάρηκα, μιας και η γραμμή του μου ταίριαζε πολύ. 

Την τελευταία φορά, όμως που το έβγαλα από το πλυντήριο είδα ότι είχε σκιστεί σε πολλά σημεία, με αποτέλεσμα να μην επιδέχεται καμιά διόρθωση. Στενοχωρήθηκα προς στιγμή, αλλά μετά από λίγο είδα μια νέα προοπτική...

Εκείνο το διάστημα μόλις είχα ράψει την τσαντούλα που κέρδισε η Νίκη στο giveaway μας. Αυτή η τσάντα μου είχε αρέσει τόσο πολύ που ήθελα να ράψω μία και για μένα. Κι έτσι έγινε το πάντρεμα! 

Συνδύασα τον γκρι καμβά μου με το ύφασμα από το φουστάνι αρχικώς για να φτιάξω το εξωτερικό της τσάντας. Έτσι, το καπάκι της τσάντας και η φόδρα από τις εξωτερικές τσέπες ράφτηκαν με το εμπριμέ ύφασμα. 

Για τη φόδρα της τσάντας χρησιμοποίησα λευκό βαμβακερό ύφασμα και κάποιες λεπτομέρειες τις τόνισα με το εμπριμέ του φουστανιού. Τέλος, τον ιμάντα της τσάντας τον έφτιαξα με το γκρι ύφασμα για ένα πιο αρμονικό αποτέλεσμα. 

Έτσι, λοιπόν, γεννήθηκε μια τσάντα ανακυκλώνοντας ένα φθαρμένο ρούχο! Ομολογώ ότι την χρησιμοποιώ συστηματικά και μου φτιάχνει το κέφι κάθε φορά που τη βλέπω. 


Επίσης, χαίρομαι που κατάφερα ν' αξιοποιήσω σχεδόν όλο το εμπριμέ ύφασμα. Όσο περίσσεψε το έκοψα και το μετέτρεψα σε ιμάντα για μια επόμενη κατασκευή. 

Ελπίζω να σας έδωσα μια καλή ιδέα και για τις δικές σας χειροτεχνίες. 

Καλά να περνάτε, 

Ευγενία 


3 σχόλια:

Arish είπε...

Perfecto reciclaje, es bien bonito y con muchos detalles. BESICOS.

Marie-Anne είπε...

Πανέμορφη έγινε η τσαντούλα σου, Ευγενία μου, και συμφωνώ απόλυτα με την ανακύκλωση υφασμάτων από ρούχα που δεν χρησιμοποιούμε πιά. Μιά τσάντα έραψα κι εγώ πρόσφατα με κομμάτια από δύο φορέματα της κόρης μου. Θα την συμπεριλάβω στην ανάρτηση που ετοιμάζω.

Φιλάκια!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ευγενία μου η τσαντούλα σου όχι μόνο έγινε πανέμορφη , αλλά και πολύ πρακτική οι λεπτομέρειες δε, άλλο πράγμα...τελικά έγινες εξπέρ στο ράψιμο της τσάντας και στην ανακύκλωση, που αυτό σημαίνει πως αξιοποιείς ότι άλλοι θα πετούσαν...μπράβο για την ιδέα!
Λάτρεψα ακόμα περισσότερο την τσάντα την ασπρόμαυρη της περασμένης σου ανάρτησης, που δεν μπόρεσα να δω λόγο βλάβης σήματος στην περιοχή μας!
Σε ευχαριστώ πολύ, που πέρασες να μου ευχηθείς.
Να είσαι και να περνάς καλά Ευγενία μου καλο φθινόπωρο να έχεις φιλιααα!! 😘