Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Scrappy Tiny Triangles quilt top

Γεια χαρά σας και καλό μήνα!

Είναι απ' τις σπάνιες φορές που θα πω ότι ο Σεπτέμβρης δεν πέρασε γρήγορα!! Κι όχι μόνο δεν πέρασε γρήγορα, αλλά απόλαυσα το κάθε ράψιμο που έκανα. Και δεν σας κρύβω ότι έραψα πολλά και διαφορετικά πράγματα, τα οποία με γέμισαν με μεγάλη ικανοποίηση. Θα σας τα δείξω όλα, το υπόσχομαι, το πρόβλημα είναι ότι δεν προλαβαίνουμε να τα φωτογραφίζουμε εγκαίρως, μιας και ο Βασίλης δουλεύει και τα Σάββατα, οπότε ο χρόνος για φωτογραφίσεις είναι πραγματικά μειωμένος! Κατά βάση ό,τι καταφέρουμε πριν το κυριακάτικο μπάνιο.  


Αυτό το quilt top ολοκληρώθηκε στα τέλη του Ιουλίου κι έγινε εντελώς αυθόρμητα, όπως άλλωστε σας διηγούμουν κι εδώ. Η αλήθεια είναι ότι μια δημιουργία συνήθως παράγει ρετάλια κι αν είσαι τυχερή και είναι μεγαλωπά, τότε σκαρώνεις κι άλλη μια χειροτεχνία στο πι και φι. 

Και μετά βέβαια, δεν θες να πετάξεις τα υπολείμματα, οπότε τα καταχωνιάζεις όλα σε μια γωνιά και περιμένεις να σου έρθει μια αναλαμπή για να τ' αξιοποιήσεις κι αυτά, κάνοντας έστω και κάτι μικρό, έτσι, για τη χαρά της δημιουργίας. Τώρα τελευταία τα σουβέρ έχουν μεγάλη επιτυχία στο σπιτικό μας!! 

Αυτό που συμβαίνει με τα υφάσματα είναι απερίγραπτο. Κάθε φορά που κοιτάω ένα κομματάκι ξέρω ακριβώς πότε το αγόρασα και με ποιό σκοπό, σε ποιόν δωρήθηκε η χειροτεχνία κι έτσι ένα απλό κομματάκι που κουβαλάει πάνω του τόσες αναμνήσεις μου είναι δύσκολο να το αποχωριστώ. 

Φαντάζομαι ότι το ιδιο συμβαίνει με κάθε χειροτεχνία. Όπως για παράδειγμα όσες ασχολείστε με το ντεκουπάζ θα έχετε πολύ στενή σχέση με τις χαρτοπετσέτες και τα ριζόχαρτά σας! Όπως έχει η μαμά μας με τα DMC της και τα μαλλιά πλεξίματος.


Αυτό λοιπόν το quilt top υπήρξε η ιδανικότερη χειροτεχνία για να χωρέσει όλα αυτά τα μικρά ρεταλάκια και τα κομμάτια αναμνήσεων. Το λευκό φόντο ήταν για μένα η ασφαλέστερη  επιλογή, ώστε να ταιριάξουν όλα τα χρώματα και τα σχέδια μεταξύ τους και να φτιάξουν ένα πολύβουο, αλλά συνάμα αρμονικό αποτέλεσμα. 

Με τα χρόνια όσο δουλεύω την τεχνική του πάτσγορκ ανακαλύπτω το ύφος που μου ταιριάζει πιο πολύ και που με κάνει χαρούμενη. Έτσι, μου αρέσει η καθαρότητα, η φωτεινότητα και η ασφάλεια που προσφέρει το λευκό φόντο σ' ένα πάπλωμα, αν και δεν σας κρύβω ότι πολύ θα μου άρεσε να πειραματιστώ και με άλλα χρώματα στο μέλλον. Όπως για παράδειγμα ένα πάπλωμα με σκούρο μπλε φόντο σαν αυτό, που εδώ και πολύ καιρό γλυκοκοιτάζω! 

Αν βρίσκεστε σε φάση που θέλετε ν' αξιοποιήστε με εύκολο τρόπο τα ρεταλάκια σας χωρίς ν' ακολουθείτε ένα δύσκολο και περίπλοκο πατρόν ελπίζω να σας πρόσφερα λίγη έμπνευση! 

Ευγενία         

6 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Πολύ πρωτότυπο το νέο σου πάπλωμα, Ευγενία μου! Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο και πραγματικά είναι πολύ ωραία λύση για να χρησιμοποιήσει κάποια τα αμέτρητα υφασματάκια που έχουν περισσέψει από άλλες δημιουργίες! Ξεφεύγει εντελώς από το κλασσικό και σίγουρα κάτι τέτοιο θα άρεσε πολύ στην κόρη μου! Ίσως, κάποια στιγμή, το σκεφτώ!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Έγινε πολύ όμορφο Ευγενία μου.
Έχεις δίκιο.
Κι εγώ θυμάμαι κάθε κομμάτι που έχω στα κουτιά μιυ.
Ετοιμάζω κι εγώ κάτι με τα μικρά κομματάκια.
Τί ωραία που ανταλλάσουμε ιδέες @
Βα είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Μαριαννα μου σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια! Πραγματικα ειναι φρεσκο και μοντερνο το σχεδιο κι ομολογουμενως πολυ ξεκουραστο και γρηγορο στην κατασκευή του! Φιλακια πολλά.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ρενα πόσο χαιρομαι που με καταλαβαινεις!!! Δεν ειναι κάποια περιεργη ψυχοπαθεια ή μανια, αλλά το μερακι και η αγαπη για χειροτεχνίες 😍. Περιμενω να δω και γω πώς αξιοποιεις αυτο το διαστημα τα μικρα σου ρετάλια! Εισαι πηγή εμπνευσης! Φιλακια και καλά ραψιματα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αααα και εγω άρχισα να ζηλεύω Ευγενία μου από την μια η δικές σου δημιουργίες απο την άλλη της Ρένας έχω ξεμυαλιστεί με το πατσγουορκ πόσο θέλω να κάνω και εγω κάτι....
Μεχρι τωρα δεν το έχω επιχειρήσει επειδή δεν έχω χρόνο ομως είναι στο μυαλό μου για το μέλλον.. αν και τα χέρια μου πια δεν με βοηθάνε στην ραπτική όσο στο πλέξιμο...
Να περνάς όμορφα με οτι κάνεις και το ευχαριστιέσαι καλο μηνα Ευγενία μου φιλιααα 😍

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ρούλα μου, σ'ευχαριστω για τα ωραια λογια!Πραγματικα σε ξελογιαζει το πατσγορκ κι αν αρχίσεις δε σταματάς! Βέβαια καθε χειροτεχνία εχει τη χαρη της και θαυμαζω οσους τα καταφερνουν με το πλέξιμο! Θα ελεγα οτι εγω ειμαι σκετη καταστροφή με τις βελονες και το βελονάκι αν και πολυ θα ηθελα να βελτιωθω!! Φιλακια πολλα!