Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Μία τσαντούλα για μένα!

Γεια χαρά σε όλους σας!

Αυτό το υπέροχο μπλε ύφασμα το κράταγα σαν κόρη οφθαλμού για μένα. Ένα σχετικά μικρό τετράγωνο, περίσσευμα από το πάπλωμα που έφτιαξα πριν ενάμιση χρόνο για μια νεοφερμένη ανηψούλα, με υφάσματα από τη συλλογή forest talk της Andover


Μιας και είχα διάθεση να ολοκληρώσω μια ιδέα που είχα εδώ και καιρό στο μυαλό μου, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω αυτό το αγαπημένο πανί κάνοντας και μια προσευχή ότι δε θα χαραμιζόταν από κάποιο ενδεχόμενο λάθος. 


Έτσι, λοιπόν, άρχισε η κατασκευή της τσαντούλας μου, κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές σε σχέση μ' εκείνη που είχα φτιάξει πριν δυο χρόνια για μια ανηψιά του Βασίλη. Αυτή τη φορά τοποθέτησα με άλλο τρόπο το φερμουάρ και καπιτόναρα εξ' αρχής τα κομμάτια της τσάντας μαζί με τη φόδρα. 


Τέλος, ρέλιασα τις εσωτερικές ραφές με μπλε ρέλι και πρόσθεσα τον πολυεστερικό ιμάντα. Φυσικά, δεν αμέλησα να ράψω και μια τσεπούλα για τα κλειδιά, μιας και πάντα είναι χρήσιμη. 


Η τσαντούλα έγινε αυτομάτως και η αγαπημένη μου, αφού όπως ίσως καταλάβατε το μπλε είναι το αγαπημένο μου χρώμα! Είναι όμορφη, βολική, μικρή σε διαστάσεις αλλά με μεγάλη χωρητικότητα. 


Για να καταλάβετε, χωράει άνετα μια μεγάλη φωτογραφική μηχανή, πορτοφόλι και κινητό. Ό,τι πρέπει για μένα που δεν αγαπώ καθόλου τις μεγάλες τσάντες. 


Σήμερα καταφέραμε να τη φωτογραφίσουμε κάνοντας μια μικρή βόλτα στην Πλάκα και την Ελούντα, ενώ τώρα έχει σειρά μια τσάντα για την αδερφούλα μου, η οποία ήδη έχει διαλέξει το ύφασμα που θέλει!

Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και ν' απολαύσατε τον ωραίο καιρό. 

Φιλάκια, 
Ευγενία

3 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Πολύ ωραία η τσαντούλα σου Ευγενία μου, και όντως όμορφο το μπλε υφασματάκι! Καλοφόρετη!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Υπέροχη η τσαντούλα σου Ευγενία μου .
Πολύ σωστό μέγεθος για βόλτες.
Όταν ράβεται η φοδρα μαζί με το ύφασμα,
στρώνει πιο καλά τελικά, το διαπίστωσα κι εγώ .
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

χρυσάνθη είπε...

Τέλεια δουλειά , με πολλές λεπτομέρειες ! Επαγγελματική. Γειά στα χέρια σου καλοφόρετη !