Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Καλοκαιρινά ραψίματα της τελευταίας στιγμής!!

Γεια σας φίλοι μου!

Για κάμποσες μέρες βρέθηκα στην αγαπημένη μου Λευκάδα κι επιτέλους είχα την ευκαιρία να κάνω τα πρώτα μου μπάνια, περικυκλωμένη πάντα από τα ανιψάκια μου, τα οποία είναι ακόμα σε μια πολύ τρυφερή ηλικία που τα κάνει ακόμη πιο αγαπησιάρικα!!


Τα μπάνια περιελάμβαναν πολλές βουτιές και παιγνίδια με το νερό, πολύ φτυάρισμα στην άμμο, κατασκευή κάστρων με τα κουβαδάκια κι όλα αυτά τα υπέροχα που οφείλει να κάνει μια θεία!!! Να είναι κεφάτη, να λέει σε όλα ναι, να μη χαλάει χατίρι πάνω απ' όλα, να τρέχει πάνω κάτω και να προσέχει ότι όλα τα παιδιά φοράνε καπέλο, αντιηλιακό, ότι έχουν πιει νερό κι άλλα πολλά!! 


Και μιας και μιλάω για καπέλα, λίγο πριν φύγω από την Αθήνα μου ήρθε η φαεινή ιδέα να ράψω ένα καπελάκι για την Ειρήνη κι ένα για την μπέμπα. Βρήκα το πατρόν και τις οδηγίες στο βιβλίο που σας παρουσίασα εδώ. Είναι ένα εύκολο πατρόν σε 2 μεγέθη: 1-3 χρονών και 3-5 χρονών. Είναι διπλής όψης αφού είναι πλήρως φοδραρισμένα και για το γείσο χρειάστηκε να κολλήσω με το σίδερο βλιζελίνη για να γίνει πιο σκληρό και σταθερό.



Γενικώς δεν είναι μια πολύ χρονοβόρα κατασκευή κι αν είχα περισσότερο χρόνο θα έφτιαχνα και για τα 7 ανιψάκια μου! Επιφυλάσσομαι για την επόμενη χρονιά...

Φιλάκια και καλά μπάνια εύχομαι σε όλους μας!
Ευγενία  

5 σχόλια:

LitsArt είπε...

καλές διακοπές!να περνάς τέλεια στο υπέροχο νησί και του χρόνου...καπελάκια για όλους!!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Τέλεια και απαραίτητα τα καπέλα,για μικρούς ΚΑΙ μεγάλους!
Καλές διακοπές!

Αϊντα είπε...

πολύ χαριτωμένα τα καπέλα που έφτιαξες, χρήσιμο αξεσουάρ του καλοκαιριού!
σου εύχομαι καλές διακοπές, εγώ πρέπει να περιμένω μέχρι Σεπτέμβρη, φιλιά!

My Little World είπε...

Υπέροχα και τα δυο καπελάκια! Να περνάς όμορφα! Φιλιααααα

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχ! το καλοκαιρακι πως ξεσηκωνει για τρελες παιδια και μεγαλους να μην οου πω... καιρός για ξεσαλωμα στην θαλασσα με τα καπελακια που εφτιαξες του χρονου θα θελουν όλοι.. σιγουρα..καλα να περνας .. καλος ωρισες στην Κρητη .. φιλακιαααα!!