Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Ζυμαρικά στο φούρνο με κοτόπουλο, πράσα κι αρακά

Φυσικά και σας έχω άλλη μια συνταγούλα που δοκίμασα από το τελευταίο περιοδικό του λατρεμένου μου J. Oliver, το οποίο ήταν αφιερωμένο στην αγαπημένη Ιταλία. Ωραία η ελληνική κουζίνα, αλλά και η ιταλική βρε παιδί μου είναι λαχταριστή και πολυδιάστατη!


Τις προάλλες, λοιπόν φτιάξαμε αυτή την απλή συνταγή που μπορεί να είναι για 4-6 άτομα, αναρωτιέμαι όμως πώς τα καταφέρουμε εμείς και δε μένει τίποτα........! 

Υλικά:
1 κουτ. σούπας βούτυρο ή μαργαρίνη
350 γρ. μακαρονάκια, όπως κοχυλάκια. 
λάδι
2 σκελίδες σκόρδο καθαρισμένες
2 πράσα καθαρισμένα και χοντροκομμένα
100 μλ. ζωμός κοτόπουλου
100 μλ. λευκό κρασί
150 γρ. αρακάς κατεψυγμένος
200 γρ. μαγειρεμένο κοτόπουλο κομμένο σε κύβους
225 μλ. γάλα
250 γρ. τυρί ρικότα ή ανθότυρο
60 γρ. παρμεζάνα τριμμένη

Εκτέλεση:

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς κι αλείφουμε με λαδάκι ή μαργαρίνη το ταψί μας (όχι πολύ μεγάλο). Στο μεταξύ βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες αλλά καλό είναι να τα βράσουμε λίγο λιγότερο γιατί θα ψηθούν και μέσα στο φούρνο. Τα στραγγίζουμε πολύ καλά, τα ραντίζουμε με λάδι και τα ξαναβάζουμε στην κατσαρόλα.

Σε τηγάνι ζεσταίνουμε το βούτυρο σε μέτρια φωτιά και σοτάρουμε τα πράσα μέχρι να μαλακώσουν, περίπου 10 λεπτά. Προσθέτουμε το σκόρδο και μετά από 1 λεπτό το ζωμό και το κρασί και μαγειρεύουμε μέχρι να εξατμιστούν σχεδόν όλα τα υγρά. Στο τέλος προσθέτουμε τον αρακά και μαγειρεύουμε για ακόμη 1 λεπτό. 

Ρίχνουμε στην κατσαρόλα με τα μακαρόνια το μείγμα των πράσων, προσθέτουμε το κοτόπουλο, το γάλα και τα 2/3 του μαλακού τυριού. Ανακατεύουμε προσεκτικά κι αλατοπιπερώνουμε. Μεταφέρουμε όλο το μείγμα στο ταψί μας, προσθέτουμε και το υπόλοιπο μαλακό τυρί και πασπαλίζουμε με την παρμεζάνα. 


Ψήνουμε τα μακαρόνια μας μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια, περίπου για 25 λεπτά. 

Έτοιμο το φαγάκι μας, ελαφρύ και γρήγορο, ειδικά αν μας έχει περισσέψει κοτόπουλο από την προηγούμενη. Επίσης, τώρα με τα μπάνια είναι εξυπηρετικό, αφού το φτιάχνουμε από το πρωί, το αφήνουμε στο φούρνο κι όταν επιστρέψουμε στρώνουμε τραπέζι και τρώμε!


Φιλάκια πολλά! 

5 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Φαίνονται πεντανόστιμα
Φιλάκια ...

My Little Cosy World είπε...

Φαίνονται πολύ νοστιμα και μου αρέσει ο συνδιασμός με το πράσο! Γενικώς αγαπάω τα ζυμαρικά οπότε η συνταγή μπαίνει στη λίστα μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

Nouli είπε...

Μας άνοιξες την όρεξη!!! Να είσαι σίγουρη ότι θα το δοκιμάσουμε άμεσα!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γεια στα χέρια σας χρυσοχέρες μου, με τις νοστιμιές σας!!!
Το φαγάκι δείχνει υπέροχο, εγώ θα το βάφτιζα άνετα και ελληνικό μιας και η δικιά μας κουζίνα περιλαμβάνει πολλές τέτοιες νόστιμες συνταγές.
Φιλάκια!

Δέσποινα είπε...

Μου αρέσει πολύ ο Τζέιμι Όλιβερ, δεν έχω βέβαια τα βιβλία του, αλλά απ'όσο τον έχω δει στην τηλεόραση!Η συνταγή φαίνεται πολύ καλή και συνδυάζει αγαπημένες γεύσεις!