Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024

Ξηλώνω, ξανασχεδιάζω, ξαναδημιουργώ

Γεια χαρά σε όλους και καλό μήνα!

Ο τίτλος μου, νομίζω τα λέει όλα. Και φέτος ο Ιούλιος κι Αύγουστος είναι αφιερωμένοι κατά βάση σε διορθώσεις και μεταποιήσεις. Τα πρώτα... θύματα υπήρξαν ένα φόρεμα που έφτιαξα για μένα το 2017, ραμμένο με επιτυχία μεν, αλλά που δεν το φόρεσα σχεδόν καθόλου λόγω του ότι το σχέδιο του υφάσματος εν τέλει μου φάνηκε πολύ παιδικό. 


Για μεταποίηση προτάθηκαν και τα δυο φουστανάκια που έραψα στις ανηψιούλες μου δυο χρόνια πριν. Επειδή η φούστα ήταν ραμμένη με μπόλικη σούρα, σκέφτηκα ότι αν μη τί άλλο θα είχα αρκετό ύφασμα για να ράψω από μια μπλούζα στην καθεμία. 

Έτσι, άρχισε το ξήλωμα πριν μια βδομάδα περίπου με πολλή υπομονή, αφού έπρεπε να ξηλώσω τη σφηκοφωλιά από το δικό μου φόρεμα και πολλές πολλές ραφές από τα φορέματα των κοριτσιών. Μετά σιδερώθηκαν και δεν έχασα καθόλου χρόνο για να βρω τα κατάλληλα πατρόν για τις μπλούζες της Ειρήνης και της Κωνσταντίνας. Με βάση τα μέτρα των κοριτσιών άρχισα ν' αναζητώ πατρόν, αλλά πλέον η Ειρηνούλα μας, που θα πάει Γυμνάσιο μεγάλωσε πολύ και τα παιδικά πατρόν της πέφτουν μικρά!!! Η μοναδική πρόχειρη λύση που είχα ήταν να δω αν θα μπορούσε να της κάνει κάποιο από τα γυναικεία σχέδια που έχω. Κι έτσι έγινε! Το lazy top pattern που χρησιμοποίησα για την αδερφή μου, μου φάνηκε ιδανικό και για την Ειρήνη, γιατί έχει πολλές επιλογές. Σκέφτηκα ότι για εκείνη είναι τέλεια η crop top εκδοχή με σούρα στο τελείωμά της. 

Δεν έχασα χρόνο, πέρασα σε ριζόχαρτο το small μέγεθος και μέσα σε δυο μερούλες το μπλουζάκι ετοιμάστηκε. Το καλύτερο όλων είναι ότι όχι μόνο το φόρεμα μετατράπηκε σε μπλούζα με επιτυχία, αλλά μου έμεινε ελάχιστο ύφασμα ως περίσσευμα! Ο τέλειος συνδυασμός! 

Τώρα σειρά έχει το μπλουζάκι της Κωνσταντίνας, το οποίο έχει ήδη κοπεί και μένει μόνο η ραφή του. 

Σας αποχαιρετώ και τα λέμε από βδομάδα!

Ευγενία        

3 σχόλια:

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλημέρα Ευγενία.
Δεν πετάμε τίποτα, όλα αξιοποιουνται και γίνονται καινούργια.
Ωραία η αλλαγή.
Περιμένω την συνέχεια.
Πολλά φιλιά.

Rajani Rehana είπε...

Beautiful blog

Embroidery Digitizing Service είπε...

Beautiful bloging