Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Τα αερόστατα μετατράπηκαν σε μπομπονιέρες!

Οι βαφτίσεις είχαν την τιμητική τους αυτό το Σαββατοκύριακο κι εμείς βρήκαμε αφορμή για ταξίδι αστραπή στην Αθήνα. Στην πρώτη είχαμε κι ενεργότατο ρόλο αφού επιμεληθήκαμε εμείς τις παιδικές μπομπονιέρες για τη βάφτιση του Κωνσταντίνου


Με θέμα το ταξίδι, η έμπνευση της μαμάς Νάσιας ήταν τα πάνινα αερόστατα. Κι επειδή θέλησε να ξεφύγει από την πολυφορεμένη navy ιδέα του μπλε-κόκκινου συνδυασμού, κινήθηκε σε πιο παστέλ λύσεις αναμιγνύοντας καφετιά, θαλασσί, μπλε σκούρα κι εμπριμέ στοιχεία. 


Τα βαμβακερά υφάσματα χρησιμοποιήθηκαν για να φτιαχτεί το μπαλόνι του αερόστατου και γαζώθηκαν στη ραπτομηχανή. Η κατασκευή συμπληρώθηκε με τα φελτ καλαθάκια που έγιναν στο χέρι και διακοσμήθηκαν με νήμα για έμφαση στη λεπτομέρεια! Παίξαμε με τις βελονιές και κεντήσαμε διάφορα μοτίβα, όπως σταυροβελονιά και ζικ-ζακ και φυσικά τα καλαθάκια φιλοξένησαν και τα κουφέτα της μπομπονιέρας!

Το project είχε πολύ κόψε-ράψε όπως καταλαβαίνεται και πολύ δουλειά στο χέρι, αλλά το αποτέλεσμα ενθουσίασε όλους τους καλεσμένους και μαζί κι εμάς!! 


Ετοιμάσαμε πλούσιο φωτορεπορτάζ για να πάρετε κάποιες ιδέες για μελλοντικές βαφτίσεις και φυσικά θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις με το ίδιο θέμα!


Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

34 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Καλοφώτιστος, ο μικρός Κωνσταντίνος! Τι ωραία ιδέα τα αερόστατα!!!! Φαντάζομαι πόση δουλειά είχαν για να γίνουν!
Γειά στα χέρια σας!!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ολο όμορφες και πρωτότυπες ιδέες είσαστε κοριτσάκια μου!!
Τα αερόστατα μου άρεσαν πάαααρα πολύ!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο θέμα
Φιλάκια ...

DIMI είπε...

Πανέμορφα καί πολύ πρωτότυπα τά αερόστατα Ευγενία μου!!Πολύ γλυκούτσικα!Σίγουρα θά ενθουσίαστηκαν όλοι!Νά ζήση ο Κωνσταντίνος!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

vasolefk είπε...

th omwrfia.to aerostato.mprabw poli kali idea filia.

Tante Kiki είπε...

Τι όμορφες οι μπομπονιέρες!!!! Καλοφώτιστος ο Κωνσταντίνος κι εσείς πάντα πρωτότυπες και πανέμορφες ιδέες να έχετε!!
Καλό μήνα!!!

Pepi είπε...

Καλοφώτιστος ο Κωνσταντίνος! Πάντ αη χωή του να'ναι γεμάτη χρώματα σαν τα όμορφα αερόστατα που του φτιάξατε!!
Φοβερή ιδέα, αψογη υλοποίηση!!
Γεια στα χέρια σας!
Καλό μήνα με όμορφες δημιουργίες!

love2love είπε...

με το καλο στις νεες δημιουργιες σας να βαλετε πολλα χαμογελα στα στοματα μας

Kitchen Stories είπε...

Υπέροχα και απίστευτα όμορφα αερόστατα και χρωματικοί συνδυασμοί!

Συγχαρητήρια!
Ζ.

Ανώνυμος είπε...

Όλα υπέροχα!!Επειδη ενδιαφέρομαι για τις συγκεκριμενες μπομπονιερες για τη βαπτιση του γιου μου υπάρχει καποιος τροπος να επικοινωνησω μαζι σας κατ'ιδιαν?

Unknown είπε...

καλησπέρα ενδιαφερομαι για τις μπομπονιερες αεροστατο. μπορειτε να μου πειτε εαν αναλαμβανεται παραγγελια και ποσο κοστίζει το τεμαχιο?εαν μπορειτε να μου στειλετε καποιο τηλεφωνο για περαιτερω πήροφορίες. ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Μπορειτε να επικοινωνησετε μαζι μου στο mail μου (eolged@gmail.com) γιατι ενδιαφερομαι για τις μπομπονιερες αεροστατο;

Μίνα είπε...

Συγχαρητήρια για τις καταπληκτικές δημιουργίες! Μπορείτε να μας πείτε τι υλικό χρησιμοποιήσατε ως γέμισμα για τα αερόστατα;

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Γεια σου Μινα. Κομφορελ χρησιμοποίησα.

Χρυσάνθη είπε...

Καλησπέρα! Θα μπορούσα να έχω κάποιο τηλ επικοινωνίας ή κάποιο email καθώς ενδιαφέρομαι για μπομπονιέρες βαφτισης αντίστοιχες; Ευχαριστώ!

Unknown είπε...

kalispera sas..einai polu omorfes! mporeite na m peite mia timi gia tis mpomponieres aerostato?

Ανώνυμος είπε...

θα μπορουσατε να επικοινωνισετε μαζι μου στο μαιλ μου? ενδιαφερομαι κ εγω ... tolis_diamond@yahoo.gr ευχαριστω

Unknown είπε...

Καλησπερα ενδιαφερομαι για τις μπομπονιερες αεροστατα.Μπορω να εχω ξαποιο mail σας?

Unknown είπε...

Καλησπερα ενδιαφερομαι για τις μπομπονιερες αεροστατα.Μπορω να εχω ξαποιο mail σας?

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα, μπορώ να έχω κάποιο mail ή τηλέφωνο επικοινωνίας μαζί σας.Ευχαριστώ

Mrs Olivespoon είπε...

Kαλησπέρα σας,με εντυπωσιασε πολυ η ιδέα σας με τα αεροστατα κα σκεφτομαι να κανω κατι αντιστοιχο στο μικρο μου.Θα ήθελα να ρωτήσω τι ύφασμα χρησιμοποιήσατε?Και αν επιτρέπεται απο που τα αγοράσατε?Ευχαριστώ πολύ

Llllll είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Llllll είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Llllll είπε...

καλησπέρα, μπορώ να έχω κάποιο mail ή τηλέφωνο επικοινωνίας μαζί σας.Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα. Τα αεροστατα σας ειναι τελεια. Θα ηθελα να σας ρωτησω αν αναλαμβανετε βαπτισεις κ την τιμη του τεμαχιου. Αν θελετε μπορειτε να μου στειλετε πληροφοριες στο tsimadimitra@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα..Ενδιαφέρομαι για τις μπομπονιέρες..Αν μπορείτε να μου στείλετε την τιμή τους στο vkapanir.vk@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Υπέροχη η δουλεία σας! Μπράβο σας! Ενδιαφέρομαι και εγω για τις μπομπονιερες!Θα μπορούσατε να μου πείτε τιμή(elpapand@yahoo.gr)!Ευχαριστώ πολυ!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας!
Ετοιμάζω τη βάφτιση του μικρού μου τον Ιούνιο και ψάχνοντας στο internet για ιδέες με θεμα το αερόστατο είδα τη δουλειά σας και μου άρεσε πολύ!
Σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να δώσω τα αερόστατα σας για παιδικές μπομπονιέρες, αντί για ένα ψευτοπαιχνιδακι ενα ομορφο διακοσμητικό για κάθε παιδικό δωμάτιο.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για να σας πω τι ακριβώς θέλω? Παρακαλώ ενημερώστε με στο klvsofia@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ!
Σοφια

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Ήθελα να ρωτήσω τι τιμούλα έχουν τα αερόστατα με και χωρίς κουφέτα. Ευχαριστώ!

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας!Ενδιαφερομουν για τις μπομπονιερες σας για τη βάπτιση του γιου μου.Θα μπορούσατε να μου πείτε την τιμή τους στο e mail μου gettat79@yahoo.gr;ευχαριστώ πολύ

Unknown είπε...

Πανέμορφη δουλειά! Και γω ενδιαφέρομαι για μπομπονιερες αν το κάνεις και επαγγελματικά. Επικοινωνήσε μαζι μου στο kalaitzi202@gmail.com Ευχαριστώ πολυ και συγχαρητηρια για την υπέροχη δουλεια

ROULA είπε...

Πολυ ομορφα
Θα ηθελα κ εγω περισστερες λεπτομερειες για τιμη κλπ
Το μειλ μου:roula@icloud.com

xrisa kas είπε...

Καλημέρα!!υπέροχες!!!ενδιαφέρομαι στείλτε μ μην στο xrisakasina@yahoo.gr

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Συγγνώμη που δεν έχω απαντήσει σε πολλά από τα τελευταία σχόλια...Μόλις τώρα τα διάβασα κι ομολογώ ότι έχω έχω μείνει άφωνη! Πραγματικά δε σας αγνόησα. Σχετικά με τις μπομπονιέρες τις έφτιαξα για τη βάφτιση της κουμπάρας μου, τα υφάσματα τα παραγγείλαμε από Αγγλία κι επειδή έχουν πραγματικά πάρα πολλή δουλειά δεν μπορώ ν' ανταποκριθώ λόγω φόρτου εργασίας. Σας ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σας σχόλια!!