Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

Μπήκε ο Χειμώνας...καιρός για πάπλωμα!

Να τος, λοιπόν και ο Χειμώνας! Μπήκε σχεδόν φουριόζος κι έφερε και τα δώρα του -τα χιόνια του- όπως ακούω σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Η σημερινή καταχνιά ήταν πραγματικά ατμοσφαιρική, με μετέφερε λίγο ακόμη πιο κοντά στα αγαπημένα μας Χριστούγεννα κι έτσι χωρίς να χάνω χρόνο έβαλα πλώρη για να ολοκληρώσω το πάπλωμά μου... 



Το quilt top το είχα έτοιμο (σας το έδειξα εδώ), τη βάτα μου κι αυτή την είχα κόψει στο σωστό μέγεθος. Το πίσω μέρος του παπλώματος κι αυτό το είχα ολοκληρώσει μέσα σε μια μέρα. 



Θεωρητικά είχα ήδη αποφασίσει και με ποιό τρόπο θα καπιτονάριζα το πάπλωμά μου, αλλά μετά μου μπήκαν σκέψεις... Μήπως δεν είναι καλή ιδέα, μήπως να κάνω κάτι πιο περίπλοκο, μήπως απλώς να ακολουθήσω τις ευθείες του σχεδίου; Εκανα και κάποιες πρόβες πάνω σε χαρτί μ' ένα μολύβι, μα μου φάνηκαν όλες αποτυχημένες. 


Τελικώς, κατέληξα στην πρωταρχική μου ιδέα: να γαζώσω κατά πλάτος του παπλώματος χρησιμοποιώντας το προκαθορισμένο κυματιστό σχέδιο της ραπτομηχανής μου. Πραγματικά, το τελευταίο διάστημα έχω δει πολλά παπλώματα με τον ίδιο τρόπο quilting στο pinterest και μου άρεσε από την αρχή ο ανάλαφρος τόνος που δίνει χωρίς να επισκιάζει το ίδιο το patchwork. Και φυσικά είναι απλό στην υλοποίησή του, εφόσον δεν πρόκειται για free-motion quilting.


Έβαλα μπρός με ιδιαίτερη χαρά και ανυπομονησία για να δω πώς θα φαίνεται και μετά από τρεις τέσσερις γραμμές κατάλαβα ότι πολύ μου άρεσαν αυτά τα χαριτωμένα κύμματα. Η αλήθεια είναι ότι την χρειάζεται την ώρα της η συγκεκριμένη βελονιά, αφού μέσα σε δυόμιση ώρες κάλυψα μόλις 50 εκατοστά! Και να φανταστείτε έχει μήκος 2,20 μ.  

Σας αποχαιρετώ με μια υπέροχη χειροτεχνία που επιμελήθηκε η Ευαγγελία για τα φετινά Χριστούγεννα και που πραγματικά έχει κλέψει τις εντυπώσεις! 


Με βάση το αγαπημένο της φέλτ, πολλή φαντασία αλλά και υπομονή -μιας και όλα τα στοιχεία που είναι ραμμένα έχουν γίνει στο χέρι- γεννήθηκε αυτή η σύνθεση για να μας γλυκάνει και να μας γεμίσει χαμόγελο! 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία 

5 σχόλια:

drastiria είπε...

Πολύ ωραίο το πάπλωμα αλλά και η χριστουγεννιατικη δημιουργία της Ευαγγελίας φοβερή. Να είστε κι οι δυο καλά και να ομορφαινετε τη μπλογκογειτονιά με τις όμορφες δημιουργίες σας. Καλές γιορτές και στις δυο.

drastiria είπε...

Πολύ ωραίο το πάπλωμα αλλά και η χριστουγεννιατικη δημιουργία της Ευαγγελίας φοβερή. Να είστε κι οι δυο καλά και να ομορφαινετε τη μπλογκογειτονιά με τις όμορφες δημιουργίες σας. Καλές γιορτές και στις δυο.

Maria είπε...

Αναμένουμε να δούμε το πάπλωμα ολοκληρωμένο μου άρεσε η διάταξη όπως τοποθέτησες τα τετράγωνα Ευγενία μου,καλή συνεχεία!
Καλέ τη υπέροχη χριστουγεννιάτικη δημιουργία είναι αυτή,απλά φανταστική μπράβο Ευαγγελία!
Φιλάκια!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Εισαστε κι οι δύο ΧΡΥΣΟΧΕΡΕΣ τι να λέμε τωρα!!!
Και το πάπλωμα ΥΠΕΡΟΧΟ και η χριστουγεννιατικη δημιουργία ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑΚΙΑ!!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

Katrina είπε...

Πόσο όμορφο είναι το πάπλωμα κορίτσι μου και για την Ευαγγελία τι να πω υπέροχη δουλειά!!!!! Καλές γιορτές να έχετε χρυσοχέρες!!!!!