Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Υφάσματα και πατρόν για τέλειες κατασκευές!

Γεια σας και χαρά σας μπλογκογειτονιά!

Σήμερα τα "Κοριτσια για σπίτι" ετοίμασαν ένα θέμα για όλες εκείνες τις φίλες, που ακατάπαυστα εργάζονται με τη μηχανή τους για να φτιάξουν υπέροχες δημιουργίες, όπως τσάντες, μπλούζες και γενικώς ρούχα, αξεσουάρ για το σπίτι και ό,τι πραγματικά τους κατεβάσει ο νούς τους!Αλλά και για όλες εκείνες που ονειρεύονται ότι μια μέρα θα μπορέσουν να φτιάξουν και οι ίδιες κάτι!

Η έμπνευσή μας υπήρξαν τα σχόλια που κατά καιρούς διάβαζουμε σχετικά με τα περιορισμένα σχέδια σε υφάσματα που κυκλοφορούν στον τόπο μας. Έτσι κι εμείς ξεφυλλίσαμε ξένα περιοδικά-κυρίως αγγλικά- και αναζητήσαμε ιστοσελίδες που διαθέτουν e-shop και κάνουν διανομή και στη χώρα μας. Δεν φαντάζεστε τί βρήκαμε...! Πάρτε μια πρώτη γεύση και μετά ακολουθούν οι ιστότοποι και λίγα σχόλια!

Συμφωνείτε ότι είναι τέλεια;! Είναι τόσο δροσερά και ξελογιαστικά αυτά τα υφάσματα που σε εμπνέουν να δημιουργήσεις και κάτι καινούργιο. Οι ιστοσελίδες από τις οποίες πήραμε το υλικό είναι οι ακόλουθες:


Στο συγκεκριμένο ιστότοπο πέρα από τα φανταστικά υφάσματα θα βρείτε δωρεάν πατρόν και οδηγίες για πολλά projects, χωρισμένα σε κατηγορίες. Έξυπνες και διάφορες ιδέες παρουσιάζονται αναλυτικά: τσάντες, παπλώματα, κοσμήματα, αξεσουάρ για το σπίτι... Εντύπωση μας προκάλεσαν τα υφάσματα laminated, -αδιάβροχα- για ωραίες καπαρτίνες και αδιάβροχα jackets. Τέλος, κυκλοφορούν και βιβλία με projects, που τα βρίσκετε εύκολα στο Amazon.

Hawthone threads
Σε αυτή την ιστοσελίδα θα βρείτε πολλά υφάσματα από διάφορους σχεδιαστές, αλλά και όχι μόνο. Kits για τσάντες και quilt, καθώς και πατρόν για πολλά ρούχα.

Backstitch

Ενδιαφέροντα σχέδια υπάρχουν και σ'αυτό το site και μεγάλη ποικιλία σε πατρόν προς πώληση. Εδώ μπορείτε να αγοράσετε και κομμάτια υφάσματος από πολλά σχέδια από 9 εως και 22 λίρες. Καθόλου άσχημη ιδέα!!Λίγο απ' όλα!

The fabric loft

Τέλος, σε αυτή την ιστοσελίδα μας άρεσαν τα υφάσματα φυσικά αλλά και οι εκπτώσεις που διαθέτει στο πεδίο "on sale". Επίσης, πάλι μπορείτε να αγοράσετε μια ποικιλία υφασμάτων από 5 εως και 30 λίρες ρίχνοντας μια ματιά στο πεδίο "Gift certificates".

Φιλάκια!


29 σχόλια:

Marina είπε...

Χρήσιμες οι πληροφορίες σας!!! Θα κάνω μία βόλτα σε όσα προτείνετε...

Ειρήνη είπε...

Μπράβο κορίτσια,φοβερή ανάρτηση!!
Και τι ωραία υφάσματα!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κόρες προκομμένες, εγώ ανήκω στην δεύτερη κατηγορία, αυτών που ονειρεύονται δηλαδή πως μια μέρα θα τα καταφέρουν να φτιάξουν οι ίδιες κάτι, οπότε θα θαυμάσω διπλά!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Eλενη, συμπαρίσταμαι δίπλα σου! Ούτε εγώ έχω κάνει πολλές προσπάθειες. Από μηχανή δε, τίποτε. Στο χέρι είχα φτιάξει μια κοτλέ τσάντα...Αλλά πού θα πάει, θα τα καταφέρουμε!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο αρθράκι! Τελεια τα υφασματάκια, λουλουδάτα, με μοτίβα και χρωματιστά όπως μου αρέσουν! χιχι! :-)

Νίκη είπε...

Πραγματικά ξελογιαστικά είναι όλα κορίτσια μου!
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι από πουθενα δε μπορούμε να παραγγείλουμε...λίγες παραπάνω ώρες να τις προσθέσουμε στη μέρα μας!!

Lefkothea είπε...

κοριτσια μου αρεσε πολυ η "ερευνα αγορας"...με ξετρελαινουν ολα αυτα τα υφασματα....που θα βρουμε την χρυσοχερα να μας τα ραψει δεν ξερω ...γιατι η δικη μου η μηχανη μονο καθεται..χιχιχι...φιλια!!!

Unknown είπε...

Μπράβο Ευγενία μου υπέροχη ανάρτηση....όμορφα και με πολύ ωραία χρώματα...φιλιά...

ChristinaD είπε...

φανταστικά site!!τέλεια υφάσματα!! για να δούμε πότε θα δοκιμάσω να ράψω κάτι...

ΕΛΕΝΗ είπε...

Πολύ ωραία υφάσματα πολύ ωραία και χαρούμενα χρώματα!!Θέλω και εγώ να μάθω να ράβω!!!

Αναστασία είπε...

και πάνω που σκεφτόμουν να δοκιμάσω να κάνω αγορά υφασμάτων από εξωτερικό, αλλά δεν ήξερα που να κοιτάξω... πολύ χρήσιμη ανάρτηση, ευχαριστώ!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Α, να σας πω όλα κι όλα εμ να γίνω η Χοντρή του Θησαυρού (αν δε την ξέρετε την κα ρωτήστε τη μαμά σας!) απο τα γλυκά σας μετά να ραφτώ κι όλας...
πόσα τόπια ύφασμα θα θέλω.Δεν λέει!
Είστε ξεμυαλίστρες, αυτό έχω να πω.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΟΜΟΡΦΕΣ Αδελφές Τατα!

kot-itsa είπε...

to esteila alla mou eipan pws exoun mexri deytera apergia ta forthga opote mallon 8a arghsei ligoooo..ti kanei h leykada?

NANTIA είπε...

Αν και ανήκω σ'αυτές που ονειρεύονται ότι μια μέρα θα φτιάξουν με τη μηχανή τους...κάτι...μεγάλο τελοσπάντων, βρήκα πολύ χρήσιμες τις πληροφορίες!
Σας ευχαριστώ κούκλες!
Φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ Ε?
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΕΧΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΗ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!!!

Athina(Sugar Buzz) είπε...

κορίτσια πολύ καλή η ανάρτησή σας!όντως εδώ δεν βρίσκουμε τίποτα!
Φιλιά!

dimitra είπε...

πολύ χρήσιμη ανάρτηση κορίτσια!Ευχαριστούμε πολύ

Ανώνυμος είπε...

mia kataskevi panteloniou tha ithela

Ανώνυμος είπε...

mia kataskevi panteloniou tha ithela

Ανώνυμος είπε...

theloume diafora patron fysika

Unknown είπε...

Μα τι καταπληκτικά χρώματα και υφάσματα... με τρελαίνουν και μου αρέσουν πολύ...ευχαριστώ πολύ για τα sides... θα τα χρησιμοποιούσα στα σίγουρα...

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!!!βρηκα τελεια υφάσματα δυστυχως ομως δεν ξερω καθολου αγγλικα(εως ελάχιστα)και δεν μπορω να καταλάβω και πολλά...μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;;;

Zoe είπε...

Πολύ πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση, αν σκεφτείτε ότι έχω κάνει κι εγώ προσπάθειες να βρω υφάσματα μ' αυτό τον τρόπο, αλλά δε βρήκα και σπουδαία πράγματα.
Ευχαριστούμε πολύ Κορίτσια!

martha είπε...

Καλησπέρα..μόλις βρήκα το site σας και το ψάχνω σιγά σιγά! Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο Ελληνικό e-shop και γενικά η Ελλάδα δεν έχει υφάσματα! Απ' ότι βλέπω προτείνετε ξένα site! Και όντως τα ξένα έχουν υπέροχα σχέδια που δύσκολα βρίσκεις εδώ! Γνωρίζετε μήπως κάποιες διευθύνσεις εδώ Ελλάδα? Πάντως από ξένα e-shop έχω ξετρελαθεί με το http://www.mapetitemercerie.com/

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά,
http://www.spoonflower.com

Το είχα βρει τυχαία πριν από 1 χρόνο και είχα ξετρελαθεί.
Αλλά τότε δεν είχα ραπτομηχανή. Τώρα που πήρα, έψαχνα και δεν μπορούσα να το βρω... Τελικά θυμήθηκα ότι μπορείς να σχεδιάσεις το δικό σου pattern και το βρήκα.

Είναι απίθανο. Έχει σχέδια για ύφασμα, χαρτί περιτυλίγματος, ταπετσαρία ακόμα και χαλκομανία...

Ανώνυμος είπε...

κοριτσια θα ηθελα και εγω να μπω στην παρεα σας μου αρεσαν πολυ η ιδεες σας

Ανώνυμος είπε...

κοριτσια θα ηθελα και εγω να μπω στην παρεα σας μου αρεσαν πολυ η ιδεες σας

Unknown είπε...

Yfasmataioannou.gr ένα ελληνικό site με μεγάλα ποικιλία υφασμάτων κ με άριστη εξυπηρέτηση...δείτε το...

Ανώνυμος είπε...

οταν παραγγελνετε υφασματα απο εξωτερικο δεν περνανε απο τελωνειο?