Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Scrappy quilt top: επίσημη φωτογράφιση

Γεια χαρά και πάλι!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά και ν' απολαμβάνετε το Σαββατοκύριακο. Η σημερινή καλοκαιρία ήταν ό,τι χρειαζόμουν για να φωτογραφίσω το scrappy quilt top, για το οποίο σας μίλησα στην προηγούμενη ανάρτηση. 


Πραγματικά, δεν έχασα χρόνο και μέσα σε μια μέρα είχα ήδη τελειώσει με την τελική σύνθεσή του. 


Κάθε σειρά αποτελείται από εφτά patchwork τετράγωνα σε σχήμα σταυρού και συνολικά υπάρχουν εννιά σειρές. 


Καθώς έφτιαχνα τις φωτογραφίες μου έκανα ένα γρήγορο υπολογισμό που φανερώνει τα εξής:Κάθε βασικό τετράγωνο αποτελείται από 20 εμπριμέ τετραγωνάκια των 2 ιντσών κι από 4 λευκά των 3,5 ιντσών. Συνολικά το quilt top διαθέτει 1.260 εμπριμέ τετράγωνα και 252 λευκά. Ποιός να μου το 'λεγε όταν άρχιζα να κόβω τα υφάσματα ότι θα έκοβα τόσα πολλά!!!


Σκεφτόμουν τί με κάνει τόσο χαρούμενη βλέποντας αυτό το quilt top. Δεν είναι τόσο το αρμονικό αποτέλεσμα ή το ότι κάτι νέο δημιουργείται από ρετάλια. 


Για μένα αυτό το πάπλωμα περιλαμβάνει όλα εκείνα τα αγαπημένα υφάσματα που αποτέλεσαν έμπνευση για να φτιάξω κάτι διαφορετικό. Ρίχνω μια γρήγορη ματιά εδώ κι εκεί κι αυτομάτως μου έρχεται στο μυαλό η τσάντα που έφτιαξα για να κουβαλάει η ξαδέρφη μου τα πράγματα της μπέμπας της


Αναγνωρίζω το πάπλωμα με την μεγάλη, ροζ καρδιά που ετοίμασα για μια ξαδέρφη του Βασίλη ή εκείνο για μια νεοφερμένη ανηψούλα. Ακόμα και τη βάφτιση των ανηψιών μου και τους σάκους για την αποθήκευση παιγνιδιών. Όλα διαλεγμένα κι επιμελημένα με τόση φροντίδα. Και τώρα όλα αυτά τα ρετάλια ενωμένα για να μας σκεπάζουν απαλά απαλά. 


Η όλη διαδικασία μου θυμίζει τη μαμά μου. Κάθε φορά που στο παρελθόν κεντούσε φουσκωτά τραπεζομάντηλα θυμόταν σχεδόν όλα τα νούμερα των κλωστών που είχε χρησιμοποιήσει. Πόσες κλωστές διαφορετικών αποχρώσεων περιελάμβαναν τα τριαντάφυλλά της ή τα φορέματα των μαρκησιών της. Τότε θαυμάζαμε εμείς τ' ανεκτίμητα εργόχειρα της μαμάς μας και τώρα αυτή θαυμάζει τις δικές μας τέχνες...


Σήμερα υπήρξε και βοηθός μαζί με το Βασίλη για τη φωτογράφιση, μιας και κρατούσαν υπομονετικά το quilt top. Τώρα πια μου μένει η τελευταία φάση του καπιτοναρίσματος και του ρελιάσματος. Ήδη έχω αποφασίσει πώς θα το καπιτονάρω αλλά ακόμη αμφιταλαντεύομαι για την πίσω όψη του παπλώματος. 


Μου φαίνεται ότι μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας είναι απαραίτητη για να πάρω έμπνευση. Πραγματικά, βιάζομαι να φτιάξω το πάπλωμα για ν' αρχίσω να το χαίρομαι! 

Εδώ μπορείτε να βρείτε και από πού εμπνεύστηκα το δικό μου πάπλωμα. Αν έχετε κι εσείς πολλά ρετάλια σας συστήνω αυτή την ιδέα, αφού είναι σχετικά απλή στην κατασκευή της!

Σας αποχαιρετώ, 
Ευγενία

2 σχόλια:

Nouli είπε...

Πω πω!!! Πόσο πολύ μου αρέσει!!! Τι ωραία που τα ταίριαξες όλα αυτά τα διαφορετικά ρεταλάκια!!
Ανυπομονώ να το δω καπιτοναρισμένο, να εμπνευστώ κι εγώ για το επόμενο που έχω στα σκαριά...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πρωτα πρωτα να σου δωσω συγχαρητηρια για την υπομονη σου Ευγενια μου ..μα ποσο πολλα κομματακια εκοψες κοριτσι μου;....αλλα χαλαλι ο κοπος οταν το αποτελεσμα αξιζει τον ενθουσιασμο σου οπως αξιζει και ενα μεγαλο μπραβο για την ραπτικη σου ..ξερω τον κοπο που εχει να φτιαξεις ενα μικρο κουβερτακι ποσο μαλον ενα παπλωμα...
Να περνας ομορφα Ευγενια μου με οτι κανεις φιλακιααα!!