Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Felt για χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!

Μετακομίζοντας για Χίο το καλοκαίρι ούτε που προγραμματίσαμε να πάρουμε μαζί μας χριστουγεννιάτικα στολίδια, έχοντας πάντα στο νου μας ότι θα βρισκόμαστε στην Αθήνα εκείνο το διάστημα. Όμως πώς να να μπούμε στο πνεύμα χωρίς ούτε ένα φιογκάκι κι ένα δεντράκι να κρέμεται από κάπου ή μια χριστουγεννιάτικη μπαλίτσα; Έτσι  αποφάσισα να φτιάξω μια σειρά από φέλτ στολίδια για να γίνουν πιο εύκολα και γρήγορα, αφού αυτό το ύφασμα δεν ξεφτίζει. Τα πατρόν είναι από το BURDA, περίπου σαν κι αυτά που δωρίζουμε στο giveaway μας! 


Το σαββατοκύριακο ήταν, λοιπόν, αφιερωμένο στα στολίδια. Σχεδίασε, κόψε, ράψε και πάλι από την αρχή! Επιτέλους τα ολοκλήρωσα και σας τα παρουσιάζω! Τί λέτε; Ωραία δεν έγιναν;





Αν σας άρεσαν και θέλετε να επιμεληθείτε κι εσείς τη χριστουγεννιάτικη διακόσμησή σας μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στο giveaway μας! Προλαβαίνετε ακόμα!!!

Φιλάκια και καλή εβδομάδα! 

23 σχόλια:

Madlen είπε...

Όχι μόνο ωραία αλλά και πολύ πολύ γλυκούλια!!
Νάστε καλά κορίτσια, καλή εβδομάδα!!

Δημιουργία είπε...

Τα έφτιαξες πολύ όμορφα.Γεια στα χεράκια σου.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!
Και του Χρόνου στο σπιτάκι σας.
Φιλιά πολλά.

nasia είπε...

Πολύ όμορφα!!! Χρώματα, σχέδια που μας φτιάχνουν τη διάθεση. Γεια στα χέρια σας!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

καλημερα αδερφακι μου! Στη Χιο μου φαινεται οτι εχεις στησει ολοκληρο εργαστηριο!!! Ειναι καταπληκτικα!

fotolabida maria είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Καλά η τσόχα τα Χριστούγεννα έχει την τιμητική της!!!!Ωραία τα στολιδάκια σας!Σας ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες!Με το καλό να τα βάλετε και στο δεντράκι σας!

Ερμιόνη είπε...

Καλημέρα Ευγενία και καλή εβδομάδα!
Τα στολίδια έγιναν πάρα πολύ όμορφα και όπως έχουμε ξαναπεί, το χειροποίητο έχει άλλη χάρη!
Καλά στολίσματα λοιπόν! Είμαι σίγουρη ότι το σπίτι σας θα ομορφύνει πολύ!
Φιλιά!

Sweet Thoughts by Mary είπε...

Ευγενία καλημέρα!
Πολύ όμορφα τα στολίδια σου, με πολύ ζωντανά και γλυκά χρώματα!
Μόλις τα είδα έσπευσα να δηλώσω μέρος κι εγώ στο giveaway σας!

Καλές δημιουργίες!
Καλή και χαμογελαστή εβδομάδα!

mirsini's creations είπε...

ΚΑλημέρααααα.....!!! Αυτό έλειπε να μήν βρεί τρόπους να στολίσει ένα κορίτσι για σπίτι !!!! Αφού είστε ειδικές καί σε αυτό και οι δύο αδερφάδες !!!! Είναι πανέμορφα τα τσόχινα στολίδια σου !!!!! Μου αρέσουν τρελά !!!! Αλήθεια τί κάνει η Έυα και το νεραιδάκι της ;!!!! Δώσ'της πολλά πολλά φιλάκια !!! Καλά θα περάσω και απο το blogoπιτάκι της γιατί έχω καιρό....να είσαι καλά Ευγενάκι μου !!!
Φιλάκια πολλά σου στέλνω !!!! :ο))

Momma's daily life είπε...

υπεροχα ειναι! οντως η τσοχα ειναι αγαπημενο υλικο!

Sweetcrafts είπε...

Τέλεια έγιναν, ειδικά τα σπιτάκια! Φιλιά!

eleni είπε...

Γλύκα είναι,Ευγενία!
Έχω μερικές τσοχίτσες από τα δαχτυλοκουκλάκια,ίσως δοκιμάσω,μόνο το ράψιμο μου τα χαλάει.
Φιλιά!

DIMI είπε...

Θαυμάζω Ευγενία μου τά πολύ όμορφα τά στολίδια σου!Καί τού χρόνου!!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!!

Tante Kiki είπε...

Υπέροχα όλα! Μπράβο Ευγενία!

Τζέσσυ είπε...

Τέλεια είναι όλα τους!!!!
Το ένα πιο όμορφο απ'το άλλο!!!!
Πλημμύρισε το μπλογκοσπιτάκι με το πνεύμα των Χριστουγέννων!!!!

spoon_n_love είπε...

Συγχαρητήρια πανέμορφα τα στολίδια σας να είστε καλά!!!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ όμορφα τα έφτιαξες τα φετινά σου στολίδια.Γεια στα χέρια σου.

Pinelia είπε...

Είναι υπέροχα και πολύ χαριτωμένα!Μου δώσατε έμπνευση!Χμ!Να είστε καλά χρυσοχέρες!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Πολύ πολύ ωραία! Και σε γιρλάντα και κρεμαστά θα δείξουν όμορφα!

Vivika είπε...

Είναι τέλεια! Τόσο γλυκούλικα! Μπράβο!

Parents Land Gr είπε...

Πολυ ομορφα εγιναν.Ενας ακομα λογος να περιμενουμε τα αποτελεσματα του διαγωνισμου!

TinaA είπε...

Ευχαριστώ για το σχόλιο στο blog μου!
Τα felt στολιδάκια είναι γλυκύτατα!