Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο giveaway!!!


Τα Χριστούγεννα και φέτος καταφτάνουν και η χαρά της δημιουργίας κορυφώνεται στην μπλογκοπαρέα. Κι εμείς για να δώσουμε ακόμα πιο εορταστικό τόνο διοργανώνουμε το χριστουγεννιάτικο giveaway μας, πραγματικά μέσα στο κλίμα των ημερών! Κι επειδή τα δωράκια μας απαιτούν χρόνο και δράση για να υλοποιηθούν, ο διαγωνισμός μας αρχίζει σήμερα, 12/11/2012 και τελειώνει την Κυριακή, 25/11/2012



Και ποιά είναι τα δύο δωράκια μας; Το πρώτο είναι ένα πακετάκι της Burda με πατρόν για χριστουγεννιάτικες κατασκευές...


και το δεύτερο είναι μια κούκλα νήματος κι ένα ζευγάρι βελόνες για να κάνετε αυτό το πολύ εύκολο κι εντυπωσιακό κασκόλ


Ακόμη κι αν δεν έχετε ραπτομηχανή οι κατασκευές γίνονται εύκολα χρησιμοποιώντας τσόχα και πιστόλι σιλικόνης, ενώ το κασκόλ πλέκεται μόνο με καλή και θα συνοδεύεται από οδηγίες!

Λάβετε μέρος είτε είστε followers, είτε όχι, αφήνοντας το σχόλιο και το email σας σε αυτή την ανάρτηση, ή στην αντίστοιχη στο http://evacreates.blogspot.com ώστε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας αν είστε μια από τις τυχερές!!

Κι αν θέλετε να διαδώσετε το νέο, χρησιμοποιήστε το πρώτο εικονίδιο!  

Φιλιά πολλά, Ευαγγελία κι Ευγενία  


95 σχόλια:

foufoula89 είπε...

TELEIA!!!!!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ,.....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

para-kelsoscooks είπε...

Ενδιαφέρων διαγωνισμός και ακόμη πιο ενδιαφέροντα τα δώρα.
Καλή εβδομάδα να έχετε κορίτσια.

Eva είπε...

Απίθανα δώρα! Ευχαριστούμε!!

Εύη είπε...

Πολύ όμορφα δωράκια! Δεν έχω ιδέα από όλα αυτά αλλά ίσως είναι ευκαιρία να αρχίσω να ασχολούμαι!

Rania K. είπε...

Τι όμορφα δωράκια!! Ευχαριστούμε πολύ!!

debbgoud είπε...

με μεγάλη χαρά συμμετέχω και γω στον διαγωνισμό σας!!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πολύ ωραία δώρα! Το ένα χριστουγεννιάτικο και το άλλο άκρως χειμερινό! Πάντα ήθελα να μάθω να πλέκω! Λετε να κερδίσω και να μάθω τελικά;
kathy by anthomeli
kathycallie@gmail.com

nasia είπε...

Μπράβο κορίτσια!!! Ωραία και ιδιαίτερα χρηστικά τα δωράκια. Καλή εβδομάδα να έχετε.

Unknown είπε...

καλημέρα!!!και τα δυο δώρα είναι πολύ ενδιαφέροντα και απλά!!! να στε καλά κορίτσια!θα ήθελα και εγώ να συμμετέχω λοιπόν!φιλάκιαα

Konstantina είπε...

Καλημέρα!! Τέλεια τα δωράκια σου!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!! Φιλιά!!

ArtAtHome είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΡΟΣ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!

sofi είπε...

Καλημέρα κορίτσια!!!
Εύχομαι σε σας, αλλά και σε όλη τη μπλογκοπαρέα καλές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!
Όποια από εμάς κερδίσει αυτά τα υπέροχα δώρα, θα τα χαρεί σίγουρα, είναι ότι καλύτερο για τις μέρες αυτές! Φιλιά πολλά!!!

Gianna είπε...

Καλημέρα στην όμορφη παρέα! Θα χαρώ να λάβω μέρος και εγώ στο Christmas giveaway που οργανώνετε! Να στε καλά και να συνεχίζετε να μας εμπνέετε με τις ωραίες σας δημιουργίες!
portisgiannahead@hotmail.com

Roula είπε...

Καλημέρα κορίτσια!!!Ευχάριστη έκπληξη μας ετοιμάσατε!Πολύ όμορφα και σίγουρα χρηστικά τα δωράκια σας!
Ευχαριστούμε πολυ!!!Καλη επιτυχία σε όλες!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
....ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!
ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΩΡΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

YES!YES!YES!!!
Κοριτσακια μου πολύ χάιρομαι στην ιδέα.
Καλή εβδομάδαααααααααααα

jenny είπε...

Τέλεια!! Υπεροχα δωράκια!!
jennoulanew@hotmail.com

χειροτεχνο είπε...

καλημερα!!!!φοβερος διαγωνισμος!!! το burda με τις χρισοτυγεννιατικες κατασκευες με εχει συγκλονισει!!!! ας ελπιζω... χιχι ! καλη εβδομαδα. χειροτεχνο

Νατάσα είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!! Τέλεια τα δωράκια σας κορίτσια!!!!Ευχαριστούμε πολύ - πολύ!!!!

Μαρία Sweet Art είπε...

Ωραία δωράκια !!!!!!

Pinelia είπε...

Τα δωράκια είναι τέλεια!Με το καλό !Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τα δώρα! Μακάρι να κερδίσω κάποιο από τα δύο. Καλή εβδομάδα!
Βιβή από Γερμανία

Sweetcrafts είπε...

Μέσα κι εγώ!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

τι ωραία !! εγώ ξέρω να πλέκω οπότε μου άρεσε το μαλλί περισσότερο!!
elpida2701@hotmail.com

Parents Land Gr είπε...

Πολυ πρωτοτυπα δωρακια και χρησιμα.Φυσικα και θα παρουμε μερος!!Θα βαλω και το εικονιδιο στο σπιτακι!Φιλακια.

Ερμιόνη είπε...

Είδα το κασκόλ και ενθουσιάστηκα! Θα ήθελα να δοκιμάσω την ικανότητά μου στο πλέξιμο, οπότε δηλώνω συμμετοχή!
Φιλιά πολλά κοριτσάκια!

DIMI είπε...

Καλημέρα!Πολύ ωραία τά δωράκια σας!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστούμε για τα δωράκια!!! πολύ ωραία!! Ολγάκι

Owl Mommy Βέρα είπε...

Ααα! Πολύ ωραία και ενδιαφέροντα τα δωράκια! Καλή βδομάδα!

SeRxaNouLa είπε...

Ευχαριστούμε πάαααρα πολύυυυυ!!! :-)
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!

jokasta είπε...

ωραια δωρακια!!!μπραβο κοριτσια!!!
jokasta@gmail.com

marilise είπε...

ήρθα και γω όπου πανηγυρι και χαρά η Μπιρμπίλω πρώτη και καλλίτερη σας γλυκοφιλώ και τρέχω να το διαδώσω

Agathi είπε...

ωωωωω!! τέλεια δώρα! Καλή μας επιτυχία!!! φιλάκια!!

marilise είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Ευγενία μου καλησπέρα.
Πέρασα για να ευχηθώ καλή εβδομάδα, και έπεσα πάνω σε αυτή την ανάρτηση. Τυχερή δηλαδή χαχαχα. Τα δωράκια σας είναι πάρα πολύ όμορφα.
Καλή εβδομάδα Ευγενία μου
Με την αγάπη μου!!!

Ανώνυμος είπε...

κορίτσια απο σπίτι... καλά κανετε και δίνετε δωράκια τόσο νωρις ώστε να προλάβουμε να ετοιμαστούμε και να μπουμε στο χριστουγρννιατικο κλίμα!!!
Νατάσα...

Άννα είπε...

Μέσα κι εγω! Με την ραπτική δεν το χω, αλλά πότε δεν ειναι αργά για να δοκιμάσω!

pergamonto είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ
ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΤΟΝΙΑ είπε...

Πολύ ωραία τα δωράκια σας!
tonia_ivan@yahoo.gr

Madlen είπε...

Με χαρά μου θα συμμετέχω στο διαγωνισμό σας κορίτσια!
Ευχαριστούμε για τα όμορφα δωράκια!!
Παίρνω το εικονίδιο και φεύγω :))
Καλή σας εβδομάδα!!

δύο νησιά είπε...

Κορίτσια, καλημέρα σας. Τι ωραία δώρα, πρακτικά και δημιουργικά! Με χαρά μου θα ήθελα να λάβω μέρος.
Φιλάκια,
Διονυσία

mirsini's creations είπε...

Άαααχχ...κι εγώ κι εγώ θέλωωω... αγαπημένα κορίτσια για σπίτιιιιι !!!!! Τί υπέροχα δωράκια !!!! Σας ευχαριστούμε !!! Είσαστε γλύκες !!!!
Άντε...καλά Χριστούγεννα να έχουμε !!! Πάντως στην blogoγειτονιά μας σίγουρα θα έχουμε με τόσα όμορφα πράγματα που συμβαίνουν !!!!
Φιλάκια πολλάααα...ΚΑΛΗΜΕΡΑααα !!

Tante Kiki είπε...

Καλημέρα... καλά Χριστούγενναααα!!!! Αααα, εσείς με περάσατε...
Υπέροχα τα δωράκια σας!!!!!
Φιλιά

Artemis είπε...

Λαχταριστά τα δώρα σας χρυσοχέρες!
Πως να αντισταθούμε...

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλησπέρα και από μένα κορίτσια. Πολύ όμορφα τα δωράκια σας και μέσα στο πνεύμα της εποχής.. Καλή μας επιτυχία λοιπόν.
evdokiakal@yahoo.gr

My blueprint είπε...

Αυτό το πακέτο της burda φαίνεται εξαιρετικό. Πολύ καλή επιλογή στα δώρα!

nina είπε...

Καλησπέρα!! πολυ ωραιος διαγωνισμος όπως και το μπλογκ σας κανετε καταπληκτικη δουλεια!!!

Unknown είπε...

τέλεια!!!!!!! Ασχολούμαι με τη ραπτική happy_xara@yahoo.gr

Δημιουργία είπε...

Μας βάζεις στο πνεύμα των Χριστουγέννων με τα όμορφα δωράκια σου.

Taelia88 είπε...

Υπέροχα και τα δύο δώρα που μας έχετε!!! Σας ευχαριστούμε πολύ κορίτσια!!!!!
Το email μου είναι : pippotina@yahoo.gr
Φιλιά!!!!

Σταματία Κ είπε...

Τέλεια τα δωράκια!!! Καλή μας επιτυχία!

daf είπε...

Αχ σούπερ ! Σούπερ ! Και τα 2 είναι φανταστικά :)

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ?

Σοφία είπε...

Συμμετέχω και εγώ, τέλεια
τα δώρα σας !

Μαρια Καραγεωργη είπε...

Καλές γιορτες να εχουμε κοριτσακια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εγώ δεν πρέπει να κάνω δώρο και που;αν θες στειλε μου μέιλ νσα ξέρω...

Art4life είπε...

τόσο προτωτυπα δωράκια ....
ευχαριστούμε!!
damianakirania@gmail.com

Chrysothemi Creations! είπε...

teleia ta dorakia koritsia.

sinexeiste tin yperoxi douleia.

ta filia mou!
cdaverou@gmail.com

riaclk είπε...

Τελεια δωρακια!!σε αναμονη λοιπον...καλες γιορτες με υγεια !!!!!!@

Φιλία είπε...

Άχουουουουου..... Και με την απουσία μου κόντεψα να το χάσω..... και έχει ωραία δωράκια........
Κι' εγώ μέσα!!!! filia21@otenet.gr
Φιλάκια κορίτσια και καλή βδομάδα

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Κορίτσια μου, σας εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
Πολλά φιλιά!!!

Fotini Kouzoumi είπε...

Πολύ όμορφα δωράκια κορίτσια!!! Ευχαριστούμε!!!!
http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/

Unknown είπε...

αχ ειναι φανταστικα...θελω κ εγωωωωωωωωωωωωωωω!!!!giota.bill@gmail.com

βάσω είπε...

καλά Χριστούγεννα . Ευχαριστούμε για τα δώρα.

dhmhtra είπε...

Καλά Χριστούγεννα...και από μένα!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!

vasiliki gourgiotΙ είπε...

Τέλεια και τα δύο...Μόλις ξεκίνησα να πλέκω κι έχω και στο πρόγραμμα το ράψιμο μερικών στολιδιών για το Σαββατοκύριακο...θέλω κι εγώ.......

Sweet Thoughts by Mary είπε...

Ευγενία, Ευαγγελία καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχετε!

Ευχαριστούμε πολύ και για αυτό το giveaway σας!
Αν ήμουν μία από τις τυχερές θα επέλεγα το περιοδικό Burda!

Να είστε καλά και χαρούμενες!

Φιλιά!

μαρια είπε...

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΛΥ ΟΣΑ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

Melitini είπε...

Καλώς σας βρήκα και επίσημα! (γιατί σας διαβάζω εδώ και πολύ καιρό!)
Πολύ ωραίο και πρωτότυπο το giveaway σας! Ευχαριστούμε πολύ!

asteroskoni είπε...

Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σας... το χειροποίητο είναι πάντα αξιέπαινο...
skemperi@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε..ωραία δωράκια και γενικά ωραίες κατασκευές...ΌΛΓΑ

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε για τις προσφορές! Πολύ όμορφες οι κατασκευές σας!
ginamakri@yahoo.gr

spoon_n_love είπε...

Αχ πολύ πολύ ωραία τα δωράκια σας,καλή επιτυχία σε όλους!!!

ikaxela είπε...

θα ήθελα κι εγώ να συμμετέχω! Ευχαριστώ πολύ!!! Φιλιά

Vivika είπε...

Σούπερ τα δωράκια! Ευχαριστούμε :)

Περί καλλιτεχνίας ο λόγος είπε...

Καλησπέρα. Θέλουμε να πάρουμε μέρος κι εμείς!

Αναστασία είπε...

Υπέροχα δώρα! Μας καλομαθαίνετε, κορίτσια!!!

Memaria είπε...

Πάρα πολύ ωραία δώρα...ευχαριστούμε!

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!! latsimar@yahoo.gr

Handmade Crafts by MaRia-TheOni είπε...

τελεια δωρακια!!!ευχαριστουμε πολυ κοριτσια για σπιτι!!!

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφα τα δώρα σας κορίτσια! Τυχερές αυτές που θα τα κερδίσουν! Καλή επιτυχία!

Marina είπε...

Μα ήμουν σίγουρη ότι είχα αφήσει σχόλιο...Πάει το'χασα εντελώς το μυαλό μου...! Ευτυχώς που πρόλαβα...Ευχαριστούμε κορίτσια, τα δώρα σας είναι υπέροχα!!!

SPYRIDOULA είπε...

Φανταστικά δώρα!!! Ευχαριστούμε!!!

Unknown είπε...

Ευχαριστούμε πολύ πολύ! πολύ ωραία τα στολιδια από felt και τέλειο το μαλλί για το κασκόλ! Καλές επόμενες αναρτήσεις!

Unknown είπε...

Τέλεια τα δωράκια σας! :-)

Unknown είπε...

Τέλεια τα δωράκια σας!:-)
info@vallys-creations.gr

hara είπε...

Πολυ ωραια δωρα!

maya =^o^= είπε...

πάρα πολύ όμορφα δώρα!!!!!!!!!!ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!!!!!!!!!!!!

Αναστασια είπε...

απιθανα δωρα

καλες γιορτες σ ολους

ChristinaD είπε...

Πρόλαβα? Μόλις το είδα! Τέλεια δωράκια!! Ευχαριστούμε!!!!

Ιωάννα είπε...

Τέλεια δωράκια! Μακάρι να πρόλαβα!

vassiliki είπε...

τέλεια δώρα!

Eva είπε...

Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή!

Miss Marple είπε...

Τέλεια! Ειδικά το πατρόν!