Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Ραπτομηχανή του κουτιού!

Ναι ναι, όπως το καταλάβατε! Την πήρα τελικά τη ραπτομηχανή!!!

το όνειρο έγινε πραγματικότητα!!

Όμορφη, με μοβ πινελιές (τυχαία), του κουτιού, σας λέω!!! Και πάνω απ' όλα σε γεμίζει εμπιστοσύνη. Το λέει και τ' όνομά της "Singer Confidence 7463". 

Δεν τον άντεξα τον πειρασμό και μιας και ήταν πάντα το μεγάλο μου όνειρο να έχω μια μηχανή, το έκανα το γλυκό αμάρτημα και μετά από λίγη σκέψη (για να μην μπει εμπόδιο ανάμεσά μας ο χρηματικός παράγοντας) και πολύ αποφασιστικότητα πήγα και την αγόρασα. 

Πρώτα βέβαια, έκανα και μια έρευνα για το μοντέλο. Στο amazon της έδιναν όλοι 5 αστέρια, δεν υπήρχε ούτε ένα ψεγάδι. "Ιδανική για αρχάριους, κατάλληλη για quilting", και άλλα τέτοια σχόλια με έπεισαν. Συνυπολογίστε και την προσφορά της εταιρίας, που από 699ευρώ την πουλούσε 399 ευρώ. 

Τώρα, όπως καταλαβαίνετε μελετώ. Κάναμε μια πρόβα με την ιδιοκτήτρια του καταστήματος, η οποία ήταν ακόμα πιο ενθουσιασμένη κι από μένα καθώς τη δούλευε για να μου κάνει μια μικρή επίδειξη των δυνατοτήτων της. Πράγματι, γαζώνει πολύ μαλακά, είναι ευκολότατη στη λειτουργία της και το εγχειρίδιο κατατοπιστικότατο για κάθε βελονιά (διαθέτει 30 διαφορετικές μεταξύ αυτών κι ελαστικές). Ομολογώ ότι κάποιες φορές η μετάφραση στα ελληνικά σε μπερδεύει. Ευτυχώς που υπάρχει και το αγγλικό κείμενο! 
ελάχιστες πρόβες

Ελπίζω σε λίγες μέρες να αρχίσω κάποιο μικρό project για να σας περιγράψω ακόμα καλύτερα τη μηχανή.

Φιλάκια πολλά!  

59 σχόλια:

princess είπε...

Καλορίζικη! Ζηλεύουμε!

marileni είπε...

Καλορίζικη και καλές και πολλές δημιουργίες!!!!!!!Μια καλή ραπτομηχανή είναι το δεξί μας χέρι!Έχεις δίκιο που είσαι ενθουσιασμένη!!!!

para-kelsoscooks είπε...

Φαντάζομαι την χαρά σου.Μέχρι και στον ύπνο σου θα βλέπεις ....γαζιά .
Καλορίζικη με πολλές και όμορφες δημιουργίες.
Φιλιά.

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και καλοριζικη να ειναι,με πολλες ομορφες δημιουργιες.

Unknown είπε...

καλες βελονιες κοριτσια!

Marina είπε...

Με γεια!!!! Καλά ραψίματα!!!
Απίθανη φαίνεται! Πέρσι αγόρασα και εγώ μία ξαδερφούλα της και ένιωσα την ίδια χαρά...!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Υπέροχη είναι... Καλές δημιορυγίες !!!

Kitchen Stories είπε...

Φαντάζομαι θα χάρηκες ιδιαιτέρως με το νέο σου "παιγνιδάκι".:)
Να την ευχαριστηθείς!

Ζ.

Momma's daily life είπε...

καλοριζικη!!!
καλα ραψιματα τωρα και καλη μελετη!!

εννοειτε οτι ζηλευω τρελα!! αλλα εχω ενα μικρο εμποδιο μεχρι να αποκτησω ραπτομηχανη...να μαθω να ραβω αχαχα!!!

να δινεις μαθηματα, ναι?

Nena είπε...

Κ Α Λ Ο Ρ Ι Ζ Ι Κ Η!!!!!
ΤΕΛΕΙΑ!!!

Unknown είπε...

Καλορίζικη!!!!!!!!

foufoula89 είπε...

kalorizikh!!!!!!!!!!!poly poly omorfh ante kai me omorfes dhmioyrgies!!!!!!!!!!!!!!!!perimenoyme....sygnvmh gia ta grammata alla exv problhma den gyrnane sta ellhnika.....kalo xeimvna filia

kalypso είπε...

Κι εγώ ζηλεύω!!! Καλορίζικη και περιμένω κι εγώ το πρώτο project.

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ!!!!!!
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ!!!!!!!
ΝΑ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΟ ΡΑΨΙΜΟ!!!!!!
ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ!!!!
ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!!!!
ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Ωωωωω ζηλεύωωω!!! Χαχαχα!!! Τέλεια φαίνεται! Θα μεγαλουργήσεις!!! :))
Φιλιά...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με γεια και με χαρά!
Καλορίζικη!
Περιμένουμε υπέροχες δημιουργίες!
Φιλιά!

Φιλία είπε...

Καλορίζικηηηηηηηηηη......
Και καλές δημιουργίες!!!
Φιλιά

Evie είπε...

Με γεια την ωραία ραπτομηχανή Ευγενία, απαραίτητη σε κάθε νοικοκυριό κι ας μην ξέρουμε να κάνουμε πολλά. Σιγά σιγά και με λίγη υπομονή μαθαίνονται, έτσι κι εγώ άρχισα κι ας μην είχα ιδέα.

Καλή αρχή! Καλή σου εβδομάδα!

Chryssa είπε...

Καλορίζική!!!! Είμαι σίγουρη οτι σε λίγες μέρες θα πάρει φωτιά απο τις δημιουργίες! Περιμένουμε κι άλλες λεπτομέριες για τις δυνατότητες της.
xo

Σοφία είπε...

Mε γειά, να την χαρείς σου εύχομαι και
πολλές πολλές δημιουργίες!

Lefkothea είπε...

ευχομαι ολοψυχα καλα ραψιματα!!!Τωρα να σου πω οτι ζηλευω??Ειδικα οταν ειδα εκεινες τις παραξενες βελονιες ...θελω κ εγω μια τετοια μηχανηηηηη...σε ποιον να κλαφτω πρωι πρωι να μου την παρει??Αααχ....δεν πειραζει...ειμαι σιγουρη πως βλεποντας τις ομορφιες που θα φτιαχνεις θα μου περναει ο πονος...χιχιχι...φιλακιααα

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή και με πολλές δημιουργίες.
Βαρβάρα

Tante Kiki είπε...

Καλημέρα, καλορίζικη η μηχανή και είμαι σίγουρη ότι θα την απολαύσεις!!! Πάντα χρειάζεται μια καλή ραπτομηχανή!!!
Καλή εβδομάδα και καλή σου αρχή με το project!!!
Φιλιά

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

ΜΕ ΓΕΙΑ!ΜΕ ΓΕΙΑ!Καλα ε,καταλαβαίνω απόλυτα την χαρά και τον ενθουσιασμό σου!Και'γω τις πρώτες μέρες σχεδόν δεν κοιμόμουν,έραβα...έραβα....
Να την χαρείς για πολλά πολλά χρόνια.Και την τιμή την βρίσκω ΣΟΥΠΕΡ!!!

Φανή είπε...

Ζήλεψα!! Καλορίζικη και καλοδούλευτη! Περιμένω να δω τα έργα σου!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Έφη είπε...

Καλορίζικη!!!
Περιμένουμε να θαυμάσουμε τις δημιουργίες σας!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Πωπώ!!!! Καλορίζικη! Φαντάζομαι τώρα και τι δεν θα φτιάξεις! Καλές δημιουργίες!

DIMI είπε...

Καλορίζικη η ραπτομηχανή!Καλά ραψιματα!!Εχω καί εγώ τήν ίδια!!Καλή εβδομάδα!!

Ανώνυμος είπε...

Την λατρεύω τη ραπτική σου !!
Είναι υπέροχη !!
Την θέλω κι εγώ !!

χρυσάνθη είπε...

Καλορίζικη!!!Με πολλές όμορφες δημιουργίες!!!!Η χαρά σου ξεχυλίζει!!Μου θυμίζεις τα μικρά όταν το Πάσχα έφερνε η νονά τους παπουτσάκια και τα βάζανε το βράδυ στο μαξιλάρι τους!!!!Χαίρομαι και εγώ μαζί σου γιατί θυμάμαι τι χαρά έκανα όταν απόκτησα την πρώτη μου ραπτομηχανή!!!!!!Φιλάκια!

Parents Land Gr είπε...

Καλοριζικη.Περιμενουμε εργα σας.

Άννα είπε...

Καλορίζικη!!! Τελεια!!!
Ζηλεύω!!! (με την καλή έννοια, πάντα). Εγω έχω μια παναρχαια που ζυγιζει τουλάχιστον 20 κιλά και καθε φορά που είναι να την βγάλω το σκεφτομαι!

Vivika είπε...

Μεγειά! ΑΝτε άντε μόνο που τη βλέπω μου έρχονται ιδέες! Περιμένω να δω τσαχπινιές πολλές τώρα!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Ε!Κορίτσια για σπίτι εγώ πως θα γραφτώ στο ιστολόγιό σας με βάζετε δύσκολα η δεν κάνει; Ευχομαι η νέα ραπτομηχανή να γαζώνει δημιουργίες χαράςκαι να δικαιώσει τον θαυμασμό σου για αυτήν...Εχω κι εγω αδυναμία
στις καλές Ραπτομηχανές και πάντα ψάχνω για την καλύτερη...στα + είναι και οι αυτόματες κουμπότρυπες...Συγνώμην για την ενόχληση Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Είναι γεγονός ότι το κουμπάκι για την έγγραφη στο μπλογκ δεν λειτουργεί. Θα το αναλάβει η Ευαγγελια μόλις επιστρέψει γιατί εγώ απο αυτά δεν ξέρω!!!!

Dizzy button είπε...

Αααα, τι καλά!!!! Μπράβο κοριτσάκι! Εκανες τέλεια αγορά! Είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιαστείς μόλις ξεκινήσεις να ράβεις! Περιμένουμε με χαρά τις δημιουργίες σου! Φιλάκια!

Ερμιόνη είπε...

Με γεια και με χαρά Ευγενία μου!
Καλό διάβασμα και ακόμα καλύτερες δημιουργίες!
Φιλιά!

eleni είπε...

Με γεια,Ευγενία-καλές δημιουργίες!
Φαντάζομαι τι θα φτιάξεις!
Φιλιά!

Pinelia είπε...

Τώρα ποιος σε πιάνει!Καλορίζικη και καλές βελονιές!Φιλάκια!

Δέσποινα είπε...

Με γεια και καλές δημιουργίες! Θυμάμαι ότι την ήθελες πολύ εδώ και κάμποσο καιρό!Περιμένουμε τις δημιουργίες σου!

Taelia88 είπε...

Καλορίζικη!! Καλές δημιουργίες!!!!

Χρυσούλα είπε...

Να την χαρείς!....Πολλές και όμορφες δημιουργίες σου εύχομαι!....Τώρα που πήρες και ραπτομηχανή.....ποιός σε πιάνει!!!...
Καλό απόγευμα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Είναι εύκολο να το μάθω;
Υπολόγιζε πως είμαι και μιας κάποιας ηλικίας!!!
Καλορίζικη!!!!!!!

Stone είπε...

Πωπω καλοριζικη Ευγενια και καλές δημιουργίες!!Τι ωραια αισθηση να αποκτας μετα απο καιρο κτ τοσο επιθυμητό!Να τη χαρεις εύχομαι!Φιλιά πολλά!

mirsini's creations είπε...

Καλημέρα πολυτάλαντο κορίτσι !!!! Καταρχήν, καλορίζικη η καινούρια σου ραπτομηχανή....καλοδούλευτη να είναι !!!! Φαντάζομαι κι εγώ την χαρά σου και χαίρομαι !!!! Πώ..πώ...τώρα θα μπορείς να δημιουργείς ότι ονειρέυεσαι !!!! Εντωμεταξύ είχα χάσει κάποιες αναρτήσεις σου καθώς δέν προλάβαινα τελευταία να κάνω πολλές επισκέψεις και έχω πάθει πλάκα!!! Ξετρελάθηκα με τις ξύλινες καρδούλες σου, τέλεια ιδέα..!!...και είδα και τις πλεκτές σου γυρλάντες και τα τετραγωνάκια σου τα οποία είναι πανέμορφα για πρώτη φορά !!! Εσύ πιάνεις πουλιά στον αέρα έτσι;!!... και δέν το βάζεις κάτω εύκολα !!! Μπράβο σου καλή μου Ευγενία !!! Είσαι σούπερ ταλεντάρα!!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία...σας αξίζουν και με το παραπάνω !!!
Φιλάκια πολλά...και στην Έυα και στο νεραιδάκι της !!!! :ο)))

Katrina είπε...

Kαλοριζικη και καλες δημιουργιες!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Οταν αρχίσεις να ράβεις ..δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορείς να κανεις...σου το λεω εκ πείρας ..εχω και εγώ μια σιγγερ ηλεκτρική που την πύρα πριν αμνυμονευτων χρόνων..χι.χι.
στα παλιά τα χρόνια χι..χι.. λεγανε σπιτι που εχει ραπτομηχανή έχει και νυκοκυρα....κανόνισε...να την βγάλεις ασπροπρόσωπη αφου την αγόρασες..καλαρίζικη να ειναι ματια μου.... φιλακια πολλα και στις δυό..

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΟΥ & ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!
Ζηλεύω ειλικρινά στο λέω,αλλά δεν έμαθα ποτέ να ράβω.
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Με χαρά επισκέφθηκα κι εγώ το blog σας κοριτσια για σπίτι!!!

είναι λίγοσ καιρός που σκέφτομαι πολύ το ράψιμο. σκέφτομαι να αρχίσω μαθηματα κτλ....(δεν ειμαι απο αθήνα, αλλά ψάχνοντας βρήκα πού μπορώ να κάνω μαθήματα)

αλλά εχω κολλήσει...πρέπει να παρω ραπτομηχανή και δεν ξερω ποια??

ειμαι εντελωσ αρχαρια, αλλά σκέφτομαι οτι το να παρεισ μια ραπτομηχανη ειναι επενδυση, αρα πρεπει να το σκεφτεις σοφα...

δηλαδη, να παρω μια φθηνη για αρχη?
να παρω μια καλη, που θα με ενθουσασει και θα μου δινει ωθηση να μαθαινω να δημιουργω?

ψαχνοντας λιγο στο ιντερνετ ειδα πολλες....αλλες με αποσπωμενο πλατω, αλλεσ οχι, αλλες με δυνατοτητα κεντηματος (με ενθουσιασε) αλλεσ με αυτοματη κουμποτρυπα....εχω πελαγωσει....

τι με συμβουλευετε??? sos!!!

μια αρχαρια αλλα με ορεξη για νεα ξεκινηματα.....νησιωτισσα

Nouli είπε...

Κορίτσια, μετά από πολλή έρευνα αγοράς νομίζω πως κι εγώ αυτήν θα αγοράσω. Λύστε μου μια απορία ... Το quilting που έχετε αναρτήσει κατά καιρούς, με αυτή τη μηχανή το κάνετε; Επίσης πείτε μου σας παρακαλώ, η επιφάνεια εργασίας (που μου φαίνεται μικρή σε σχέση με τη ραπτομηχανή-κομοδίνο της μαμάς μου)είναι βολική;
Περιμένω με αγωνία την απάντησή σας γιατί έχω φορτίσει την prepaid κάρτα μου και είμαι έτοιμη να την παραγγείλω.....

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Α, τι ωραία!!! Λοιπόν, ειναι πολυ αξιόπιστη κ θα την ευχαριστηθεις. Για το quilting θα χρειαστείς κ το ειδικό ποδαρακι για κέντημα. Εγω ως ώρας έχω καπιτονάρει με γαζί στην ευθεία. Πράγματι, ο πάγκος της μαμάς ειναι ιδανικος για παπλωματα. Κατα τα αλλα ειναι μια χαρα για κάθε είδους κατασκευής. Καλη αγορά!!!!!!

Nouli είπε...

Ευχαριστώ! Την παράγγειλα χτες βράδυ καθώς και το ποδαράκι για quilting (free motion embroidery darning foot) και την περιμένω με αγωνία να φτάσει στα χέρια μου.....
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε όλοι και Καλό Πάσχα.

Nouli είπε...

Κορίτσια καλημέρα!
Χτες παρέλαβα τη ραπτομηχανή μου και ήμουν πολύ χαρούμενη όσο την προετοίμαζα για να λειτουργήσει.Δεν φανάζεστε την απογοήτευσή μου όταν την άκουσα να γαζώνει. Το θέμα είναι ότι δεν την άκουγα μόνο εγώ αλλά και τα παιδιά μου στην άλλη άκρη του σπιτιού! Ο θόρυβος που κάνει είναι υπερβολικά δυνατός, μου θυμίζει άλογα με πέταλα που περπατούν σε πλακόστρωτο!
Πείτε μου σας παρακαλώ, η δική σας είναι τόσο πολύ φωνακλού ή όχι;

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Δε θέλω να σε απογοητεύσω. Η θεία μου είναι μοδίστρα και όταν άκουσε η μαμά μου τη δική μου ραπτομηχανή τη βρήκε πολύ αθόρυβη. Επίσης και η αδερφή μου που έχει μια από το LIDL ούτε που κατάλαβε μια μέρα ότι έραβα και ήμασταν σχεδόν στον ίδιο χώρο. Σίγουρα συνοδεύεται από εγχειρίδιο με οδηγίες που στο τέλος έχει ένα πεδίο με πιθανά προβλήματα που θα προκύψουν. Για ρίξε μια ματιά εκεί μπας και λέει τίποτα... Και μην απογοητεύεσαι. Πηγαινε σε ένα κατάστημα Singer και άκου πως γαζώνει το ίδιο μοντέλο για να έχεις μέτρο σύγκρισης.

Nouli είπε...

Ευγενία μου, σ' ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση και τις συμβουλές σου. Βρίσκομαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σου πω πως το πρόβλημα βρέθηκε και λύθηκε χάρη στον αγαπημένο μου σύζυγο που είναι άριστος μηχανικός! Μετά από ενδελεχή έρευνα ανακαλύψαμε ότι ο θόρυβος δεν ακουγόταν από το μηχανικό μέρος βελόνας-μπομπίνας αλλά από το πάνω μέρος της και συγκεκριμένα από το καπάκι που βρίσκεται στο αριστερό άκρο της (εκεί όπου περνά η κλωστή). Για να μην τα πολυλογώ, το καπάκι είχε φύγει από τη θέση του κατά τη μεταφορά (?!) με αποτέλεσμα ο μοχλός που ανεβοκατεβάζει την κλωστή να χτυπά πάνω στο κάλυμμα. Αφού το βιδώσαμε στη σωστή του θέση, η μηχανή λειτουργεί και .... γουργουρίζει!!!!!
Μετά από τη στεναχώρια που πέρασα χτες, σήμερα είμαι πολύ ευτυχισμένη!
Σ'ευχαριστώ και πάλι, νάσαι καλά!

Unknown είπε...

Αγαπητά κορίτσια καλησπέρα. Καταρχάς συγχαρητήρια για το ωραιότατο και ενημερωτικό σας μπλογκ. Ψάχνω για ραπτομηχανή και έχω πελαγώσει... Ήθελα να σας ρωτήσω αν είστε το ίδιο ενθουσιασμενες και σήμερα με την αγορά σας.. έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια και για τις husqvarna emerald και E20. Βέβαια δεν ξέρω αν κάνουν quilting. Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ να με διαφωτησετε? Ποία να αγοράσω τελικά? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Unknown είπε...

Άααααα και κάτι ακόμη. .. Πως μπορώ να κάνω εγγραφή? ??

Unknown είπε...

Εγώ ρωτάω για τις ραπτομηχανες. . Δεν ξέρω γιατί δεν βγήκε τ όνομά μου...

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Γεια χαρά! Όταν αγόρασα τη ραπτομηχανή μου δεν έκανα ιδιαίτερη έρευνα αγοράς ανάμεσα σε άλλες μάρκες. Διάβασα τί δυνατότητες είχε και την αγόρασα χωρίς πολλές σκέψεις. Ακόμη και σήμερα λειτουργεί μια χαρά χωρίς να χρειάζεται πολλά σέρβις. Ίσως δεν είναι και το καλύτερο μοντέλο για καπιτονάρισμα αλλά τη δουλειά της την κάνει. Σίγουρα σε ξένα μπλογκς μπορείτε να διαβάσετε πολλά άρθρα που συγκρίνουν μηχανές.
Τώρα για να κάνετε έγγραφή στο μπλογκ διαβάστε τις οδηγίες που βρίσκονται αριστερά στην αρχική μας σελίδα.