Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Φτιάχνοντας λαστιχάκια για τα μαλλιά για τις ανηψούλες!

 Γεια χαρά σε όλη τη διαδικτυακή παρέα! 

Υπάρχει κανείς που να μην έχει ραπτομηχανή και να μην προσπάθησε να ράψει έστω και μια μάσκα αυτό το διάστημα; Απ' τη δική μου ραπτομηχανή έχουν ξεπηδήσει ένα σωρό σχέδια και μεγέθη (δείτε εδώ, εδώ, εδώ) με πιέτες, με ραφή στο κέντρο, για παιδιά, για ενήλικες, πουά, μονόχρωμες, με μονόκερους, λουλουδάκια και πειρατές, οι οποίες μοιράστηκαν με πολλή αγάπη σε γονείς, αδέρφια, ξαδέρφια και φιλαράκια. Οι τελευταίες ταξίδεψαν στη Λευκάδα, φτιαγμένες για τους δικούς μας ανθρώπους που μένουν μόνιμα εκεί. 

Κι ενώ ετοίμασα τις μάσκες μου για τ' ανηψάκια και τις ξαδέρφες μου, στο σόι έχουμε και μια μπουμπούκα, πολύ μικρή για μάσκα (για καλή της τύχη!!). Και τί να φτιάξω στην Ιφιγένεια, τί να της φτιάξω;; Ευτυχώς θυμήθηκα κάτι tutorials για scrunchies που είχα δει στο pinterest κι αφού έκανα μια δυο πρόβες, άρχισα να φτιάχνω κάμποσα.  


Κι έτσι, τα μισά χαρίστηκαν στην Ιφιγένεια και τ' άλλα μισά στην Ειρήνη και την Κωνσταντίνα. Εννοείται ότι τους άρεσαν πολύ, αλλά αυτά είναι τα πιο καλόβολα και γενναιόδωρα κορίτσια του κόσμου κι ενθουσιάζονται με την παραμικρή χειροτεχνία μου! Έτσι, κρατάνε την ψυχολογία της θείας πάντα στα ύψη:) 

Σήμερα που βρεθήκαμε μου έκαναν τη χάρη να φωτογραφηθούν με τα λαστιχάκια τους και μου χάρισαν τις πιο αξιολάτρευτες πόζες τους! Φανταστείτε να είχαμε στην παρέα και την άλλη ζουζούνα!

Πρακτικά, για να φτιάξετε ένα υφασμάτινο λαστιχάκι για μαλλιά χρειάζεστε μια μακριά λωρίδα ύφασμα, ένα μικρό κομμάτι λάστιχο και λίγο ράψιμο! Είδα ότι κυκλοφορούν αρκετοί παραπλήσιοι τρόποι για να φτιαχτεί ένα. 

Βρείτε εκείνον που σας ταιριάζει και μεταμορφώστε τα ρετάλια σε χρηστικά αξεσουάρ μέσα σε λίγα λεπτά! Πραγματικά, όχι μόνο είναι εθιστικά αλλά και υπέροχη ιδέα για ν' αξιοποιηθούν τα ρετάλια!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε, 

Ευγενία      

2 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Υπέροχα τα πολυχρωμα 'λαστιχάκια' όπως και οι κουκλίτσες ανηψούλες!!!
Ανυπομονώ να μακρύνουν τα μαλλάκια της Αθηνούλας μας για να τις φτιάξω κι εγώ!!!
Φιλάκια!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

ΥΠΈΡΟΧΑ λαστιχάκια για τα κορίτσια μας.
Μάσκες τους έφτιαξα, θα κάνω κι ασορτί λαστιχάκια.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.