Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Υφασμάτινες μάσκες: το αξεσουάρ της χρονιάς και σε παιδική έκδοση.

Ήταν να μη γίνει η αρχή καλοί μου φίλοι! Αφού πέρασε από έγκριση το πατρόν για παιδική μάσκα που σας έδειξα στην προηγούμενη ανάρτηση μπήκε μπροστά η παραγωγή. Κι όταν λέμε παραγωγή το εννοούμε! 

Γιατί τί να σου κάνει μια μάσκα όταν πρέπει να τη φοράς τόσες ώρες; Πού χρόνος να την πλύνεις, να τη στεγνώσεις, να την έχεις έτοιμη για την επόμενη μέρα; 

Έτσι λοιπόν, μαζί με τα υφάσματα που μου έδωσε η αδερφή μου, έβγαλα κι εγώ απ' τα κουτιά μου κάμποσα ρετάλια και στρώθηκα στη δουλειά τη βδομάδα που μας πέρασε. Οι μάσκες βεβαίως, δίνονταν σε δόσεις μιας και ήδη έτρεχαν οι σχολικές υποχρεώσεις των κοριτσιών. 

Κι αφού πέρασαν από casting όλα τα υφάσματα και οι μάσκες από... ποιοτικό έλεγχο και  crash test, έραψα και κάμποσες για τα φιλαράκια των κοριτσιών. 

Η αλήθεια είναι ότι τα όμορφα σχέδια και τα χαρούμενα χρώματα των υφασμάτων μπορούν ν' αναβαθμίσουν ακόμα και μια άχαρη μάσκα. Τί λέτε κι εσείς; 

Δε σας κρύβω ότι αυτό το πατρόν θα το δοκιμάσω και για μας, αφού και ο Βασίλης κι εγώ φοράμε γυαλιά και οι μάσκες με πιέτες μας δυσκολεύουν κάπως. 

Ένα είναι βέβαιο, ότι τελικώς όλοι μας θα πάρουμε μάστερ στην αξιολόγηση και κατασκευή μάσκας αυτή τη χρονιά! 

Καλά να περνάτε, 

Ευγενία

 

3 σχόλια:

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Εντάξει!!! Έχει πάει σε αλλο επίπεδο το θέμα μάσκας, σίγουρα... Αλλά αυτές είναι οι πλέον κατάλληλες για τις παιδικές μουριτσες! Οι κόρες τις έχουν λατρέψει! Μπράβο θεία

Δήμητρα είπε...

Ευγενία, τι ωραία δουλειά! Συγχαρητήρια! Πόσο Όμορφες και χαρούμενες είναι οι μασκες! Θέλουμε κι εμείς!!

Marie-Anne είπε...

Μπράβο χρυσοχέρα! Πολύ ωραίες οι μασκούλες σου!