Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Αξιοποιώντας δημιουργικά τα λάθη που προκύπτουν!

Γεια χαρά σε όλους!

Κάνοντας μια ανασκόπηση στη χρονιά που μόλις έφυγε σχετικά με τα ραπτικά μου, μπορώ να πω ότι ήταν μια παραγωγική χρονιά! Είχε τις εμπνεύσεις της, όμορφες και χρηστικές δημιουργίες, τα καθιερωμένα καλοκαιρινά φουστανάκια των ανηψιών μου, αλλά είχε και παρόρμηση και λάθη! Λάθη, γιατί την ώρα που μου μπαίνει μια ιδέα στο μυαλό δεν κάθομαι να κάνω ένα πλάνο, ένα σχεδιασμό...απλώς πιάνω τα υφάσματα και τα ψαλίδια μου κι αρχίζω ν' αυτοσχεδιάζω!


Έτσι, στις αρχές του χρόνου ο ενθουσιασμός με οδήγησε στο να φτιάξω μπόλικα 9 patch blocks με σκοπό ν' αξιοποιήσω πολλά ρετάλια σε αποχρώσεις ροζ και πράσινου από τη βάφτιση της Ειρήνης. Τελικώς, όταν τα έβαζα δίπλα δίπλα το αποτέλεσμα δε με ικανοποιούσε καθόλου, μιας κι όλα τα υφάσματα ήταν πολύ έντονα κι έλειπε η αρμονία. Εννοείται ότι απογοητεύτηκα και νευρίασα με τον εαυτό μου που δεν είχα προβλέψει αυτή την αστοχία... Όμως, αφήνοντας το χρόνο να κυλήσει λίγο άρχισα να ψάχνω τη νέα προοπτική... 


Κι έτσι, το αρχικό μου λάθος μετατράπηκε σε granny square block και μετεξελίχθηκε σε αυτό το αγαπημένο μου quilt top.    


Ένα άλλο παρόμοιο λάθος προέκυψε όταν είχα την ιδέα να φτιάξω ένα πάπλωμα για το νέο μας βαφτιστήρι, δώρο για τα πρώτα του γενέθλια! Η συγκεκριμένη ιδέα στην αρχή μου φάνηκε παιγνιδάκι αφού σκέφτηκα ότι όλα εκείνα τ' αγαπημένα παιδικά υφάσματα και θα μ' έβγαζαν ασπροπρόσωπη και θα έφτιαχνα κάτι στο άψε σβήσε!!! 


Γι' άλλη μια φορά έπεσα έξω αναφορικά με το χρωματικό αποτέλεσμα και πάλι δυσαρεστήθηκα με το τόσο φασαριόζικο ύφος. Αυτή τη φορά το λάθος αξιοποιήθηκε προσθέτοντας πολύ άσπρο ύφασμα, το οποίο κόπηκε σε λωρίδες και πλαισίωσε όλα τα εμπριμέ τετράγωνα που είχα ήδη κόψει.   



Όλη αυτή η εμπειρία δε μ' έκανε μόνο πιο ευρηματική και δημιουργική. Με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα το ύφος που προτιμώ στο patchwork ώστε να μην καταναλώνω άσκοπα ενέργεια και να μην αφήνω ανολοκλήρωτες ιδέες στα συρτάρια.. Κατάλαβα ότι τελικώς μου αρέσει να υπάρχει ένα ανοιχτόχρωμο φόντο και πάνω σ' αυτό να δημιουργείται το παιγνίδισμα των χρωμάτων και των σχεδίων. 

Βέβαια, η νέα χρονιά με βρήκε με δυο ανολοκλήρωτα quilt tops που άρχισα με σκοπό να δοκιμάσω νέα σχέδια και ν' αξιοποιήσω μικρά ρετάλια. Επίσης, με ένα fabric bundle που προορίζεται να γίνει πάπλωμα της Κωνσταντίνας κι ένα ολοκληρωμένο, χριστουγεννιάτικο quilt top, που προορίζεται να γίνει πάπλωμα για το Βασίλη κι εμένα. 


Αυτό προσπαθήσαμε να το φωτογραφίσουμε την προηγούμενη Κυριακή αλλά πώς δε μας πήρε και δε μας σήκωσε ο αέρας...

Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι,

Ευγενία 


4 σχόλια:

drastiria είπε...

Εντάξει, ΜΟΝΑΔΙΚΆ !!! ΠΟΛΎ μου αρέσουν !!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Οι φωτογραφίες σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΈΣ .
Κι εμένα μου αρέσει περισσότερο με την άσπρη λωρίδα.
Γειά στα χέρια σου.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

DIMI είπε...

Καλημέρα Ευγενία μου!
Θα συμφωνήσω και εγω με την Ρενα!
Ποιο πολυ του ταιριάζει με την άσπρη λωρίδα!!!
Και τα δυο ειναι πανέμορφα!!!Υπεροχες οι φωτογραφίες σου!!
Η τελευταία μου άρεσε ιδιαίτερα!!! Καλή Κυριακή!! Φιλάκια!!

Maria είπε...

Λένε.... μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε...
Εσύ έκανες αριστούργηματα!!! Μπράβο σου!!!
Εύχομαι να περάσεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!
Φιλάκια!!!