Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Το βιβλίο του μήνα: "Η εποχή των κερασιών", εκδόσεις Πατάκη

Μια σύγχρονη ιστορία δύο ανθρώπων -μιας γυναίκας κι ενός άντρα- με φόντο το Παρίσι. Η γνωριμία τους αρχίζει αρκετά στραβά και κάθε φορά που πάει να βελτιωθεί η σχέση τους το τρίτο άτομο είναι αυτό που μπαίνει στη μέση. Ένα τρίτο άτομο από το οποίο δεν μπορούν ν' απαλλαχτούν με τίποτα, που τους κάνει τη ζωή άνω κάτω, που τους γεμίζει άλλοτε με προσδοκίες κι άλλοτε τους οδηγεί σε απόγνωση.


Οπωσδήποτε η Ορελί θέλει να γνωρίσει από κοντά αυτό το τρίτο μυστηριώδες άτομο στο οποίο πιστεύει ότι οφείλει πολλά. Οπωσδήποτε ο Αντρέ θέλει να τον βγάλει από τη μέση με κομψές αλλά και συνοπτικές διαδικασίες. Ποιός θα τα καταφέρει πρώτος; Ποιανού οι επιθυμίες και οι λαχτάρες θα πραγματοποιηθούν;


Το βιβλίο αυτό με κέρδισε αρχικά από το όμορφο εξώφυλλο και τον τίτλο του, η ιστορία που κρύβεται μέσα είναι καλοδουλεμένη κι όμορφα πλασμένη, ενώ ο συγγραφέας έχει καταφέρει να κρατά το ενδιαφέρον του αναγνώστη με όμορφα τρικ κι ανατροπές στα όρια του λογικού. Ιδιαίτερος κι ο τρόπος αφήγησης, αφού και οι δύο πρωταγωνιστές αφηγούνται τα ίδια γεγονότα υπό τη δική τους οπτική γωνία. Οι ίδιοι γίνονται συμπαθείς από την αρχή στον αναγνώστη, ο οποίος βιώνει τελικώς μαζί τους τα ερωτικά παιγνίδια της μοίρας κι ανυπομονεί να δει πώς θα ξεμπλέξουν το μυστηριώδες κουβάρι του έρωτα! 


Η μετάφραση από τη Βασιλική Κνήτου είναι πολύ προσεγμένη και συνοδεύεται πάντα από επεξηγήσεις-όπου κρίνεται απαραίτητο- η γενικότερη έκδοση του βιβλίου είναι περιποιημένη και ο Νικολά Μπαρρό με την πένα του μας σεργιανίζει σ' όλες τις γωνιές του Παρισιού με μια μοναδική οικειότητα. Πραγματικά ακόμη κι εγώ που δεν έχω επισκεφτεί ως ώρας την πόλη νοιώθω σαν να την έχω περπατήσει, σαν να έχω διασχίσει κι εγώ τα βουλεβάρτα και τα γεφυράκια πάνω από τον Σηκουάνα! Τέλος, οι τελευταίες σκηνές εκτυλίσσονται κοντά στα Χριστούγεννα, οπότε το βιβλίο ταιριάζει γάντι με την περίοδο που σε λίγες μέρες κι εμείς θα διανύσουμε! 


Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία     


4 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ευγενία μου!
Υπέροχη η παρουσίαση που έκανες !
Οτι εχει σχέση με Παρίσι,(ούτε εγω το εχω επισκεφτεί)σίγουρα θα ειναι πολυ ενδιαφερον!
Και η πλοκή της ιστορίας σε κρατάει σε αγωνία!
Καλο βραδυ και καλό ΣΚ!Φιλιά!

Marie-Anne είπε...

Εγώ πάλι, αν και έχω επισκεφθεί το Παρίσι πάνω από 30 φορές (λόγω δουλειάς), δεν μπορώ να πώ ότι το χόρτασα, και τρελλαίνομαι να διαβάζω ιστορίες που διαδραματίζονται εκεί!
Πολύ ενδιαφέρον λοιπόν το βιβλίο που μας παρουσίασες Ευγενία μου!
Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!

My Little World είπε...

Μου αρέσουν τα βιβλία με ρομαντικές ιστορίες. Σε ευχαριστούμε για την πρόταση! Μπαίνει στα υπόψη! Φιλιάαα

Maria είπε...

Πόσες φορές μέσα από ένα βιβλίο έχω ταξιδέψει σε πόλεις ονειρεμένες λες και στην πραγματικότητα τις έχω επισκεφτεί....φαντάζομαι κι αυτό το βιβλίο θα μας ταξιδέψει σε κάθε μικρή γωνία στην πόλη του φωτός!!! Φιλάκια!!!