Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Τα tutorials πιάσαν τόπο! Τα πρώτα μας καμβαδάκια.

Καλημέρα φίλοι μας!

Την προηγούμενη εβδομάδα τα σχετικά tutorials (εδώ κι εδώ) είχαν την τιμητική τους κι έτσι σκέφτηκα να δοκιμάσω την τύχη μου. Ακολούθησα τη συμβουλή της Σωσώς (γνωστή ως para-kelsoscooks) που μου πρότεινε να αγοράζω χαρτοπετσέτες και χαρτομάντηλα από όλα τα καταστήματα κι όχι μόνο από εκείνα με είδη για χόμπυ. Έτσι, τις προάλλες που βρέθηκα σε γνωστό πολυκατάστημα έπεσα πάνω σε δύο σταντ με τέλειες χαρτοπετσέτες. Πέντε πακέτα αγόρασα, είπα να είμαι φειδωλή μιας και ακριβούτσικες οι χαρτοπετσέτες. "Ας κάνουμε μια πρόβα και βλέπουμε", σκέφτηκα.

Προχθές λοιπόν, άρχισε η επιχείρηση: η Ευαγγελία μου έφερε καμβαδάκια, περάστικαν με primer και στέγνωσαν ολονυχτίς. Χθες επιλέχθηκαν οι χαρτοπετσέτες που θα ...θυσιάζονταν στην πρώτη απόπειρα για καμβαδάκια με napkin decoupage. Στην αρχή, η πρώτη χαρτοπετσέτα μου βγήκε λίγο πιο κοντή από το περιθώριο του καμβά...έκανα τα στραβά μάτια και είπα να συνεχίσω. Ομως με τιμώρησε η κόλλα, που απ' τα πολλά "κόλλα-ξεκόλλα" μέχρι να ισιώσω το μοτίβο, αυτό έγινε μια μάζα και ...στα σκουπίδια το πρώτο κομμάτι χαρτοπετσέτας. Μετά είπα να μην είμαι τόοοοοσο τσιγγούνα, άφησα μπόλικα περιθώρια, κόλλησα κι έκοψα τα περισσεύματα χαρτοπετσέτας με ψαλίδι. Ασφαλής μέθοδος για να μην πέσει και πάλι κοντό το θέμα (χι, χι)!


Η αυτοπεποίθηση ανέβηκε και πέρασα και σε δεύτερο καμβά. Κι εδώ το πρώτο μοτίβο πήγε στράφι, γιατί δεν υπήρχε η έννοια της ευθείας!! Ακολούθησα τη δική μου, πλέον, γνωστή τεχνική και πρώτα κόλλησα και μετά κούραψα τα περισσευούμενα!


Ενθουσιάστηκα, τα φωτογράφισα και σας τα παρουσίασα. Τώρα απομένει να περάσω με βερνίκι και να συνεχίσω με νέες καλλιτεχνικές περιπέτειες. Ομολογώ ότι είναι εθιστικό!



Φιλιά και καλημέρα!!

41 σχόλια:

EVAGELIA VRETTOU είπε...

αδερφούλα μου, είναι πανέμορφα και τα δύο!!! μπράβο και μπράβο και στις δασκάλες με τα tutorials τους! Περιμένω και τα επόμενα!

ChristinaD είπε...

πανέμορφα!!χαρτοπετσέτες ήταν αυτά τα τέλεια σχέδια?wow!!Μπράβο καλή μαθήτρια!

Marie είπε...

Τέλεια!!!!!

sofi είπε...

Για πρώτη φορά τα έχεις κάνει !!!ΑΨΟΓΑ!!!

Madlen είπε...

Αχ είναι υπέροχα!!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφα! Φαίνεται ότι τόχεις!!!
Καλή σου μέρα!

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ !!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

eleni είπε...

Ευγενία,μπράβο πολύ όμορφα τα καδράκια!
Τα σχέδια παραμυθένια,πολύ όμορφα.
Φιλιά!

Δέσποινα είπε...

Είναι τέλεια!Όταν λες γνωστό πολυκατάστημα ποιο εννοείς;Τις θέλω κι εγώ αυτές τις χαρτοπετσέτες!!!

Mania είπε...

Κορίτσια μου τα καμβαδάκια είναι καταπληκτικά!! Και το εννοώ!! Δεν ξέρω αν είναι η χαρτοπετσέτα τέλεια χωρίς ζάρες αλλά εχετε κάνει ωραιότατο συνδιασμό και μου αρέσει πολύ!! Φιλάκια!!

Taelia88 είπε...

Δεν το πιστεύω πως είναι πρώτη απόπειρά σας! Είναι πάρα πολύ όμορφα και τα δύο καμβαδάκια!! Μπράβο σας!!

Eva's blog είπε...

ουαου!!!!!!Επιμελης μαθητρια ησουν για να εχεις αυτο το αποτελεσμα απο την πρωτη φορα!!!Συμβουλη για την αγορα χαρτοπετσετων...Αν παρεις απο καταστημα με χομπυ παιρνεις με το κομματι αν ομως παρεις απο το jumpo η αλλο μαγαζι αναγκαστικα παιρνεις πακετο...Θα ερθουν οι ειδικες βεβαια για περισσοτερα!!!!!

Ελευθερία είπε...

τελεια είναι και τα δύο!!!! καλη συνέχεια!!!!

Ανώνυμος είπε...

παρα πολυ ωραιαααα
που τις βρισκεται τοσο ομορφες χαρτοπετσετες βρε κοριτσια??

Roula είπε...

Πολυ ομορφα!!!Θα το δοκιμασω κι εγω(ζηλεψα)!!!Που τις βρισκετε αυτες τις ωραιες χαρτοπετσετες?Μπραβο!!!

Kidspaintingplanet είπε...

ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πάρα πολύ ωραία!

Stone είπε...

Καλά έγιναν απίθανα, έτσι?Σαν χειροποίητα καδράκια φαίνονται!Σωστη και η επιλογή των σχεδίων!Μπραβο!

Craft Fairies είπε...

Απλά υπέροχα!!!Αλλά πως κόλλησες πρώτα και μετά έκοψες?!?!?

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Κόλλησα στην επιφάνεια του καμβά και μετά έκοψε τα περισσεύματα της χαρτοπετσετας.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Οχι που δε θα τα κατάφερνες Ευγενία μου!!!Δεν μπορεί ν αντισταθεί τίποτε στο δίδυμο.
Οσο για κόψιμο μπορείς αφού τελειώσεις να κόψεις το περίσσευμα της χαρτοπετσέτας με λίμα ή σφουγαράκι γυαλόχαρτο.
Φιλάκια και ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Τέλεια λεπτομέρεια, Χαρά, ευχαριστώ!

Μαρία είπε...

Τελικά πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις με χαρτοπετσέτες...Πέρυσι μια φίλη μου μου έφερε μια πανέμορφη λαμπάδα διακοσμημένη με χαρτοπετσέτα...Καλό απόγευμα...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αντε να δω πότε θα εθιστώ κι εγώ χα χα χαα!!!
Ευγενία μου πολλά μπράβο, αν αυτή είναι η πρώτη σου προσπάθεια, φαντάζομαι τι θα δούμε στην συνέχεια!
Φιλιά!

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Mpravo sou!Para poly wraia!!!!

Φιλία είπε...

Ευγενία μου, έγιναν υπέροχα!!!! Μπράβο σου, σιγά μη και δεν τα καταφέρεις εσύ!!!! Πολύ ωραίες χαρτοπετσέτες.... από Μέρκελ μεριά είναι;;;;;;;;
Φιλάκια πολλά

Αναστασία είπε...

Πολύ όμορφα καμβαδάκια! Παραμυθένια!

Ερμιόνη είπε...

Καλημέρα!! Είναι πανέμορφα, χαρούμενα και πολύ girly!!
Φιλάκια!

KaPaworld είπε...

Πανέμορφα...έκανες πολύ όμορφη δουλειά.Μπράβο ακόμη μια φορά για το μεράκι...

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Στον Ομόνοια είναι το κατάστημα, κορίτσια!

Vivika είπε...

Πολύ πολύ όμορφα! Ειδικά αυτό με το καστράκι μπηκε στην καρδιά μου!

Βάσια είπε...

Καλησπερα κοριτσια!
Καλώς σας βρηκα!

Εγιναν απιστευτα ομορφα τα καμβαδάκια!
Καλή συνεχεια .... εδω θα τριγυρίζω!

My home είπε...

Υπέροχη η επιλογή σχεδίων αλλά και το τελικό αποτέλεσμα!!
Γεια στα χεράκια σου!!
Πέρνα και από μένα για ένα βραβειάκι.

alex είπε...

Εκανες πολυ καλη δουλεια!!!
πολυ καλο κολλημα και εφαρμογη!!
Συνεχισε γιατι ...το εχεις!!!!
Υπεροχα μοτιβα και τα προσαρμοσες πολυ ωραια!Μπραβοοοο!!!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Κορίτσια για σπίτι καλό μήνα. Απ΄ότι βλέπω ολοένα και περισσότεροι ασχολούνται με το ντεκουπάζ. Μήπως να το σκεφθώ και εγώ σοβαρά, να πιάσουν τόπο τα πάκα των ζωγραφιστών χαρτοπετσετών που συλλέγω εδώ και χρόνια; Τις έχω χωμένες στα συρτάρια και περιμένουν! Τι άραγε; Μήπως να γίνουν ντεκουπάζ;

Δημιουργία είπε...

Παραμυθενια τα καμβαδακια σου.Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις.

maya =^o^= είπε...

είναι φανταστικά!!!!!!!!!!!!!παραμυθένια!!!!!!!!!!!!!!!ονειρεμένα!!!!!!!!!!!καλό μήνα!!!!!!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΑΧ!!!! τι όμορφα που έγιναν!!!για πρώτα είναι πολύ όμορφα... πολύ καλή δασκάλα η Παρακέλσο κορίτσια...να συνεχίσετε έτσι... μπραβο σας... φιλια..

Dizzy button είπε...

Είναι τέλεια τα καδράκια σου!!! Δεν έχω λόγια! Το σχέδιο στο δεύτερο καμβά είναι πολύ παραμυθένιο!

Elena είπε...

Είναι καταπληκτικά!!! Μπράβο κούκλα μου και καλή συνέχεια! Να'χεις ένα πανέμορφο σ/κ! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια, πρώτη φορά μπαίνω στο σπιτάκι σας, αλλά όχι τελευταία :)

Τα καδράκια βγήκαν καταπληκτικά! Διπλό μπράβο αφού ήταν η πρώτη προσπάθεια!