Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Επιτέλους ανασάναμε!!!!

Καλά, καλά, κρύβει και λίγη υπερβολή ο σημερινός τίτλος αλλά η ηχηρή μας απουσία δεν ήταν αναίτια! Εν μέσω ισπανικών εξετάσεων των μαθητών, κρίσεων ημικρανίας και τέτοιων ωραίων πού να βρεθεί χρόνος όχι για ανάρτηση αλλά για δημιουργία! Το δε, αδερφάκι μου βρίσκεται εδώ και λίγες εβδομάδες στη Λευκάδα για την καλοκαιρινή περίοδο οπότε και οι δικές της προετοιμασίες την κρατούν μακρυά από το αγαπημένο blogging!

Στα θετικά βεβαίως του καιρού που πέρασε κρατάμε την έναρξη γυμναστηρίου. Καλέ όχι για να βγούμε αξιοπρεπώς εις τις παραλίες αλλά μπας και σιάξει λίγο το θέμα των πονοκεφάλων. Άρχισα, λοιπόν, pilates reformer μετά από σύσταση του ορθοπεδικού μου. Κι εγώ πραγματικά ένα pilates γνώριζα, αυτό με τις μπάλες, αλλά τούτο δω είναι διαφορετικό αφού οι ασκήσεις εκτελούνται πάνω σε ορθοπεδικό κρεβάτι με συνδυασμό αντιστάσεων και λάστιχων. Και ναι, έχω δει βελτίωση κι αυτό με παθιάζει ακόμη περισσότερο. Γι' αυτό και σκέφτηκα να φτιάξω μια τσάντα για το γυμναστήριο. Αφού έκανα τα πλάνα μου κι αποφάσισα να γίνει με patchwork, άρχισα τα κόψε ράψε. 


Έκοψα 9 τετράγωνα των 5,5 ιντσών κι έξι άσπρες λωρίδες 2x5,5 ίντσες για το sashing (έτσι λέγεται αυτό το πλαίσιο γύρω από το βασικό τετράγωνο). Αφού έκανα 3 λωρίδες, ένωσα μεταξύ τους τα κομμάτια με τη βοήθεια 2 άσπρων λωρίδων διαστάσεων 2x18 ιντσών κι έτοιμη η μία όψη της τσάντας. Επανέλαβα το ίδιο και για τη δεύτερη όψη. 


Μετά ετοίμασα το σάντουιτς για να κάνω το quilting, δηλαδή το γάζωμα για να σταθεροποιηθεί το patchwork με τη βάτα. Ακολουθώντας τις συμβουλές από ένα μάθημα στο craftsy έφτιαξα το σάντουιτς ως εξής: 1 κομμάτι ύφασμα κάμποτο, μετά βάτα κι από πάνω το patchwork

Με αυτό τον τρόπο η μελλοντική τσάντα θα είναι πιο σταθερή ακόμα και στον πάτο. Καρφίτσωσα όλο το σάντουιτς αποφεύγοντας τις ζάρες κι αποφάσισα να ράψω διαγώνια τα μεγάλα τετράγωνα. Κάθε φορά που τελείωνα μια διαγώνιο άφηνα μπόλικη κλωστή προτού την κόψω και μετά τις στερέωσα όλες όπως σας δείχνω στις φωτό με τη βοήθεια ενός βελονιού. 


Έτοιμη η μια όψη της τσάντας (η οποία αποφάσισα να μην είναι για το γυμναστήριο, μιας και σήμερα βρήκα κάτι υπέροχα υφάσματα κι αναθεώρησα...). Όπως βλέπετε και στην τελευταία φωτό μετά την πρώτη διαγώνιο αποφάσισα να ανοίξω λίγο το μήκος του γαζιού για να μην είναι τόσο πυκνό. Πιστεύω ότι έτσι το αποτέλεσμα είναι πιο ωραίο. 


Αυτά τα λίγα για σήμερα, φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!  

11 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να περάσουν τελείως οι πονοκέφαλοι που έχεις. Με γεια η τσαντούλα σου.

Marie-Anne είπε...

Πανέμορφη η τσάντα σου για το γυμναστήριο!!!!!
Εύχομαι να σου κάνει καλό το pilates reformer (δεν το είχα ξανακούσει) και θα το πώ και στην κόρη μου, γιατί υποφέρει κι εκείνη από πονοκεφάλους εδώ και μία εβδομάδα!!
Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

Σοφία είπε...

Τέλεια στις λεπτομέρειές της η
τσάντα !!!!
Με γεια !

love2love είπε...

με το καλο ολα

Τριανταφυλλένια είπε...

Σου εύχομαι περαστικά καλή μου!!! Μας δίνεις πολύ χρήσιμες πληροφορίες για το ράψιμο!!! Όσο για την έλλειψη χρόνου, σε νιώθω! Κι εγώ έτσι είμαι τώρα! Μηδέν χρόνος για δημιουργία! Που θα πάει, θα αλλάξουν πάλι τα πράγματα!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μην μου μιλάς για ημικρανίες, εδώ και χρόνια υποφέρει ο άντρας μου και μου λέει ότι δεν υπάρχει χειρότερο!
Περαστικά εύχομαι και ελπίζω να βοηθήσει το γυμναστήριο!
Η τσαντούλα τέλεια σε όλες τις λεπτομέρειές της!
Φιλάκια!!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη η τσαντούλα.
Φιλάκια ...

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ευγενία μου!!Σέ νοιώθω!!Εχω φοβερές κρίσεις ημικρανίες αυτές τίς μέρες!!Χάθηκα από τήν μπλογκογειτονιά!!Περαστικά!!Πανέμορφη η τσαντούλα σου!!Ζήλεψα που άκουσα γιά Λευκάδα!Δύσκολο εφέτος νά πάω καί μέ στεναχωρεί πολύ αυτό!
Πολλά φιλιά!!

nasia είπε...

Περαστικά!!!! Πολύ ωραία τσάντα και άκρως πρακτική. Μπράβο!!!!

Νίκη είπε...

Περαστικά Ευγενία μου! Η τσάντα είναι πολύ όμορφη, αδικία να περιοριστεί μόνο στο γυμναστήριο!
Φιλιά πολλά!!

Tante Kiki είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά Ευγενία μου τώρα!! Πανέμορφη η τσάντα ...γιατί μόνον στον γυμναστήριο!!
Φιλιά πολλά!