Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Η τσαντούλα βγήκε για φωτογράφιση!!!

Έτοιμη, έτοιμη η τσαντούλα!!! Τί λέτε, πώς σας φαίνεται;; Λοιπόν, εμένα μου αρέσει τόσο πολύ που την έχω κρεμασμένη σ' ένα πόμολο και τη θαυμάζω! Κι όπως καταλαβαίνετε, αποκλείεται να τη χρησιμοποιήσω για το γυμναστήριο. Έτσι, λευκή, λευκή που είναι δε μου πάει η καρδιά να τη δω μαυρισμένη! 


Σας αφήνω με λίγες φωτό που έκανα με την αρωγή του βοηθού μου (βλέπε Βασίλη :-) ) και φυσικά σήμερα ήταν και το πρώτο μου θαλασσινό μπάνιο. Κρύα, καθαρά νερά, ήταν σκέτη απόλαυση. 


Έπειτα ακολούθησε το καθιερωμένο πικ-νικ με τους καλούς μας φίλους Μπίργκητ και Γιάννη. Οι άντρες έπαιζαν τάβλι και οι γυναίκες διάβαζαν Jamie Magazine και Country Homes & Interiors. Ρελαξ, κουβεντούλα, επαφή με τη φύση και η Κυριακή απέκτησε άλλο νόημα, φίλοι μου!


Φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε!!! 

10 σχόλια:

Αΐντα είπε...

Πολυ ωραία βγήκε η τσαντούλα, συμφωνώ στο να μην την χρησιμοποιείς για το γυμναστήριο, μάλλον ειναι overqualified γι'αυτη τη δουλειά.

Δημιουργία είπε...

Για να είμαι ειλικρινής και εγώ μια τέτοια τσάντα θα την πρόσεχα ιδιαιτέρως.Καλή εβδομάδα να έχεις.

DIMI είπε...

Καλημέρα Ευγένια μου!!Πανέμορφη η τσαντούλα σου!!Τήν λάτρεψα!Καλά μπάνια!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφη η τσαντούλα
Φιλάκια ...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγινε σούπερ όμορφη!!
Με γεια και με χαρά!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφη η τσαντούλα σου!!!!
Καλή βδομάδα!!
Φιλάκια!!!

Katrina είπε...

Πολύ πολύ ομορφη τσαντούλα!!!!!!!
Καλή εβδομάδα!!!!!!!

nasia είπε...

Συμφωνώ μαζί σου. Η τσάντα είναι υπέροχη και είναι κρίμα να λερωθεί. Μπράβο σου για την έμπνευση και τη δημιουργία!!!

Kitchen Stories είπε...

Σούπερ και με γειαααααα!
Να περνάτε όμορφα!

Εγώ λέω αυτό το τριήμερο να ξεκινήσω μπανάκια, αν και δεν είμαι και του κρύου νερού... θα δείξει...

Ζ.

Tante Kiki είπε...

Με γειααααα!!!! Υπέροχη η τσάντα και φοβερή έμπνευση!!!
Φιλιά!!!