Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Γλυκός Μάης.

Γεια χαρά σε όλους και καλό μήνα!

Ο Μάης κρύβει μέσα του κάτι το μαγικό, έκει στο τέλος της Άνοιξης και με την προσμονή της έναρξης του Καλοκαιριού το είναι μας αναγεννάται για τα καλά, σαν τα όμορφα λουλούδια που στολίζουν τη Φύση και δίνουν χρώμα στη διάθεσή μας. 

Ο Μάης για την οικογένειά μας είναι γεμάτος χαρές. Γιορτές, γενέθλια, επέτειοι, να σαν σήμερα που έχει γενέθλια η μαμά μας, ενώ προχθές γιόρταζε η Ειρήνη, η κόρη της Ευαγγελίας. Χρόνια πολλά μαμά, χρόνια πολλά Ειρήνη! 


Αλλά και λίγες μέρες πριν ο Βασίλης κι εγώ γιορτάσαμε τη γλυκιά επέτειο του γάμου μας. Η αδερφή μου μας χάρισε ένα πανέμορφο δωράκι που επιμελήθηκε με τα χεράκια της και που πραγματικά εκπέμπει τόση τρυφερότητα, αγάπη και φροντίδα. Τρεις λέξεις που θα έλεγα ότι συντροφεύουν και τη δική μας, κοινή ζωή. 


Για δείτε λοιπόν, πώς το τελάρο κεντήματος μεταμορφώθηκε σ' ένα υπέροχο καδράκι. Δυο μικρές, υπέροχες κουκουβάγιες φόρεσαν τα καλά τους. Το αγόρι με παπιγιόν, το κορίτσι με τριανταφυλλάκια στα μαλλιά και με λουλούδια τριγύρω τους. 


Μου αρέσει τόσο πολύ που οι φτερούγες τους ακουμπιούνται, σαν να ήταν πιασμένες χεράκι χεράκι και να ξεχειλίζουν από παντού καρδούλες, σύμβολο  αγάπης. 


Βέβαια, η αδερφούλα μου είναι καλλιτέχνης και με το φέλτ στα χέρια της απλώς ζωγραφίζει! Θαυμάζω την υπομονή της να κόβει και να ράβει τα πάντα στο χέρι και να δίνει ψυχή στο κάθε τι. Σαν αυτά τα λουλούδια που νομίζεις ότι είναι αληθινά!  


Σας αποχαιρετώ κι εύχομαι να έχουμε όλοι μας ένα γλυκό Μάη γεμάτο τρυφερότητα, χαρά κι αγάπη. 


Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία

3 σχόλια:

Maria είπε...

Πολύ όμορφος και πρωτότυπος ο Μάης σου, Ευγενία μου!
Εύχομαι να περάσεις έναν υπέροχο και δημιουργικό μήνα!
Φιλάκια!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Αχ, αδερφάκι μου... Πόσο χαίρομαι που μπόρεσα να αποτυπώσω με τον τρόπο μου την αγάπη σας!!! Σας αγαπώ και τους δύο και σας εύχομαι χρόνια πολλά γεμάτα αγάπη

Marie-Anne είπε...

Χρόνια πολλά για την μαμά και την ανηψούλα σου, και ιδιαίτερα σε σας εύχομαι να είστε πολύχρονοι και πάντα ευτυχισμένοι, Ευγενία μου! Το δώρο της Ευαγγελίας είναι υπέροχο, είχα την ευκαιρία να το δώ και στην δική της ανάρτηση. Να το χαρείτε!!!!
φιλάκια πολλά!