Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Εκκρεμότητες, αυτοσχεδιασμοί και χειροτεχνίες από το πουθενά.

Γεια χαρά σε όλους σας!

Σήμερα έχω να σας δείξω δυο μικρές χειροτεχνίες που προέκυψαν πραγματικά από το πουθενά, συμμαζεύοντας το τραπέζι που έχω δίπλα στη ραπτομηχανή και ξεσκαρτάροντας ό,τι πλέον δεν ήταν χρήσιμο. Η αλήθεια είναι ότι πέταξα με βαριά καρδιά τρία πορτοφολάκια που έραψα κάνοντας πρόβα ένα πατρόν, σε μια προσπάθεια να δοκιμάσω διάφορα υλικά μπας και βγει κάτι πετυχημένο. Τελικώς, κατέληξαν άδοξα στον κάλαθο των αχρήστων κι αποφάσισα ότι το πατρόν δεν ήταν και τόσο καλοσχεδιασμένο...


Δυο πραγματάκια όμως, διασώθηκαν. Το πρώτο, ενα σχετικά μικρό κομμάτι αυτοσχεδιαστικού πάτσγορκ (quilt-as-you-go λένε αυτή την τεχνική οι φίλες μας οι αμερικάνες) το είχα αρχίσει εν μέσω παντελούς έλλειψης έμπνευσης, αλλά γρήγορα το εγκατέλειψα. 


Ήμουν έτοιμη να το πετάξω αλλά μου φάνηκε αρκετά χαριτωμένο και τελικώς σκέφτηκα να το μετασχηματίσω σε σουβέρ. Εκοψα, λοιπόν, ένα κομμάτι ύφασμα κάμποτ στις ίδιες διαστάσεις με το πατσγορκ, τους στρογγύλεψα τις γωνίες με ένα φλυτζάνι του καφέ και βρήκα ένα ρελάκι σε ουδέτερο τόνο για να ταιριάξει όμορφα με όλους τους χρωματισμούς των υφασμάτων. 


Η κούπα του καφέ μου στρογγυλοκάθισε πάνω στο νέο μου σουβέρ μια χαρά! Συμφωνείτε;; 


Κι αυτός ο ανανά μες στο κέντρο μου φτιάχνει πολύ την καλοκαιρινή διάθεση στην οποία αρχίζω σιγά σιγά να μπαίνω ...


Την ίδια πορεία ακολούθησε κι άλλο ένα κομμάτι πατσγορκ. Αυτό το είχα συνθέσει το Γενάρη με πολλή επιμέλεια για να έκανα ένα δωράκι σε μια φίλη, αλλά η χειροτεχνία δεν προχώρησε καθόλου καλά κι έτσι το παράτησα σε μια γωνιά. 


Χωρίς δεύτερη σκέψη βρήκα ένα ρέλι και μέσα σε λίγη ώρα απέκτησα και σουπλά! 


Και μιας και μίλησα και για εκκρεμότητες πάρτε μια γεύση από ένα πρότζεκτ που είχα αρχίσει πέρυσι στην Κρήτη και που έπεσε θύμα την μετακόμισής μας στην Αθήνα. Εμεινε στα αζήτητα σχεδόν για ένα χρόνο και τώρα φαίνεται να μπαίνει στην τελική ευθεία! 


Ο Μάης αποδεικνύεται λοιπόν μήνας αφιερωμένος στις εκκρεμότητες και το patchwork!

Σας αποχαιρετώ, 
Ευγενία   

3 σχόλια:

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Έγιναν πολύ ωραία τα μικρά αυτά έργα Ευγενία μου.
Γιατί πέταξες τα πορτοφολάκια;
Δεν γίνονταν κάτι άλλο;
Το πατσγουορκ πάντως μας ξεμυαλίζει και δεν έχει τελειωμό.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

Marie-Anne είπε...

Είσαι μιά τελειομανής εσύ...!!!! χα χα χα!!!! Κρίμα που πέταξες τα πορτοφολάκια!
Ευτυχώς που σώθηκαν τα άλλα δύο κομμάτια, τα οποία και έγιναν ωραιότατα!!!!
Θαυμάζω την υπομονή σας, όλων εσάς που δημιουργείτε υπέροχα έργα με μικρά μικρά κομματάκια!
Κάνω κάτι κι εγώ, αλλά με μεγαλύτερα υφασματάκια. Επίσης, μέχρι τώρα δεν έχω τολμήσει να κάνω καπιτονάρισμα φοβούμενη πως δεν θα το πετύχω και θα πάει χαμένη η δουλειά.
Θα το προσπαθήσω όμως κάποια στιγμή.
Με το καλό να τελειώσεις και αυτό που είχες αρχίσει στην Κρήτη.
Φιλάκια!!!!

Maria είπε...

Χαρούμενα,ανοιξιάτικα και πανέμορφα έγιναν τα σουβέρ,Ευγενία μου!!!
Εδώ κι αρκετό καιρό,στριφογυρνάει στο νου μου,να φτιάξω σουβέρ για τον καφέ μου και γάντια για την κουζίνα κι όλο το αναβάλω κι όλο κάτι άλλο κάνω,για να δούμε ποτέ???
Αναμένουμε την εξέλιξη του έργου σου!!!
Καλή συνεχεία!!!
Φιλάκια!!!