Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Blue & yellow arrows quilt: επίσημη φωτογράφιση.

Γεια σας και πάλι!

Επιτέλους τις προηγούμενες μέρες βρήκαμε λίγο χρόνο για να φωτογραφίσουμε ένα πάπλωμα που από τις αρχές του Ιουλίου ήταν έτοιμο. Τί τα μπάνια στη θάλασσα, τί η πολλή δουλειά δε μας άφηναν και πολλά περιθώρια δράσης. Να βρεις το κατάλληλο φως, ένα ωραίο φόντο, ξεκούραστη διάθεση...όλα αυτά πήγαν τελικώς στο βρόντο, κατεβήκαμε στο πεζοδρόμιο της γειτονιάς μιας κι έλειπαν όλα τ' αυτοκίνητα λόγω Δεκαπενταύγουστου και κάναμε τη φωτογράφιση!!!


Την πορεία αυτού του παπλώματος την έχετε δει με πολλές λεπτομέρειες, μιας κι έγινε η αφορμή να φιλοξενήσουμε δύο tutorials για το πολύ δημοφιλές flying geese block, μετά συνθέσαμε ένα mini quilt και τέλος φτάσαμε στο τελικό πάπλωμα


Ένα πάπλωμα διαστάσεων 120εκ. x 160εκ. με πολύ λευκό φόντο (negative space στα αγγλικά) και ρελιασμένο με έτοιμο ρέλι για εξοικονόμηση χρόνου κι ενέργειας! Στο πίσω μέρος διάλεξα ένα σεντονόπανο λευκό με κίτρινα αστεράκια, το οποίο έδεσε πολύ καλά θα έλεγα.   


Αυτή τη φορά για να ετοιμάσω το σάντουιτς χρησιμοποίησα τις συμβουλές που είχε δώσει η Νούλη σε δική της πρόσφατη ανάρτηση. Πραγματικά ήταν πολύ ξεκούραστη αυτή η μέθοδος και είμαι βέβαιη ότι θα την υιοθετήσω! 


Το πάπλωμα αυτό ομολογώ ότι με έχει αφήσει με ανάμεικτα συναισθήματα. Απ' τη μια μεριά μου αρέσει η σύνθεση του πάτσγορκ, τα χρώματα έδεσαν πολύ όμορφα και οι ασυμμετρίες στα βελάκια ήταν κάτι που είχα αποφασίσει εξ' αρχής. 


Ωστόσο, τελικώς δεν έμεινα ευχαριστημένη από το καπιτονάρισμα. Ναι μεν ήθελα να δοκιμάσω κάτι νέο, ήθελα να γεμίσω με εντυπωσιακό τρόπο όλο αυτόν τον κενό χώρο, αλλά τελικώς νομίζω ότι δεν ταίριαξε με τα βελάκια όλο αυτό. Θα έλεγα ότι μάλλον παρασύρθηκα από την πίσω όψη και από το πόσο μεταμορφωνόταν το απλό σεντονόπανο μέσα από το καπιτονάρισμα χωρίς να καταλάβω εγκαίρως ότι η επιλογή μου δεν ήταν τελικά σωστή.  


Βέβαια, μπορεί και να με πείτε υπερβολική, αλλά σας περιγράφω αυτό που πραγματικά νοιώθω...Ευτυχώς όταν το βλέπω από μακρυά το πολύ καπιτονάρισμα χάνεται και όλα μου φαίνονται καλύτερα. 


Είδατε τί κάνουν οι οφθαλμαπάτες!!! Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιά θα ήταν η καλύτερη μέθοδος καπιτοναρίσματος για τις δικές μου δεξιότητες (δηλαδή με λίγη πείρα στο ελεύθερο κέντημα). 


Τί να κάνουμε, θα υιοθετήσω το γνωστό "όσο ζω μαθαίνω" και το ράψιμο συνεχίζεται, μαζί και οι πειραματισμοί! Πού θα πάει, κάπου θα το πετύχω!!! 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία  

2 σχόλια:

Drastiria είπε...

Ενδιαφέρον το μπλογκ σας. Καλώς σας βρήκα! Θα τα λέμε!

Nouli είπε...

Εξαιρετικό το πάπλωμά σου! Στα δικά μου μάτια το καπιτονάρισμά σου φαντάζει υπέροχο. Εγώ δεν έχω υπάρξει τόσο τολμηρή όσο εσύ ώστε να κολυμπήσω σε αχαρτογράφητα νερα!!
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που η ανάρτησή μου σου φάνηκε χρήσιμη!
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!