Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Ψάρια που μοσχοβολούν!

Καλημέρα σας φίλοι μου!

Τί σας έχω εγώ σήμερα;; Τα πιο μοσχοβολιστά ψάρια που κυκλοφορούν στη γειτονιά!! Αυτά τα ψαράκια είναι γεμάτα λεβάντα αποξηραμένη και είναι έτοιμα να κρεμαστούν στη ντουλάπα μας για να κρατήσουν τους σκόρους μακρυά. 


Η ιδέα του ψαριού βγήκε αυθόρμητα, πήρα μολύβι και χαρτί και σχεδίασα το σχήμα του, μετά διάλεξα ρετάλια σε μπλε αποχρώσεις και τα συνδύασα με φυσικό λινό ύφασμα και να τα τα ψαράκια μου. Χαριτωμένα κι ευωδιαστά! 


Χθες φωτογραφήθηκαν στην κοντινή μας παραλία. Εμείς όπως καταλαβαίνετε εδώ δεν είχαμε ακραία καιρικά φαινόμενα οπότε τη βόλτα μας την κάναμε!!


Σας αποχαιρετώ. Καλή βδομάδα να έχετε όλοι.
Ευγενία 

2 σχόλια:

Mia είπε...

Τα πανέμορφα ψαράκια σου ευωδιάζουν άνοιξη και καλοκαίρι μαζί! Υπέροχη ιδέα να τα γεμίσεις με λεβάντες. Πολλά φιλιά, Ευγενία μου.

Maria είπε...

Θα στολίσουν και θα ομορφαίνουν την ντουλάπα σας με θαλασσινή αύρα, τα όμορφα ψαράκια σας!!!
Όσο για τον φόντο τις φωτογραφίες, κάτι παρόμοιο έχω ετοιμάσει για το σπιτάκι μου να σας παρουσιάσω, πάντως τι σύμπτωση να συναντηθούν οι εμπνεύσεις μας!!!
Φιλάκια!!!