Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Ράβοντας μια πάνινη θήκη για εργαλεία.

Γεια χαρά σε όλους σας!

Το Σάββατο είχα χρόνο για ραψίματα κι έτσι κατάφερα να φτιάξω μια θήκη για εργαλεία, μια ιδέα που είχα εδώ και καιρό στο μυαλό μου και να που έφτασε η κατάλληλη στιγμή για να την υλοποιήσω. 

Για όσους είναι λάτρεις των χειροτεχνιών ή η δουλειά τους απαιτεί την χρήση εργαλείων αυτές οι θήκες είναι ιδανική λύση για να έχουν τα εργαλεία τους τακτοποιημένα και να τα κουβαλάνε με ασφάλεια παντού. 

Με τόσες μετακομίσεις που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια έχω μάθει από πρώτο χέρι πόσο σημαντικό είναι να έχεις τα εργαλεία σου συγκεντρωμένα σε μια μεριά για να μην τα ψάχνεις δεξιά κι αριστερά όταν έρθει η ώρα να τα χρειαστείς. 

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλές όμορφες ιδέες για πάνινες εργαλειοθήκες αλλά εγώ διάλεξα μια απλή κατασκευή, που να μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και ψηλά αντικείμενα, όπως πινέλα ζωγραφικής. Έτσι, ακολούθησα αυτές τις οδηγίες και μέσα σε δυο ώρες η θηκούλα μου ήταν έτοιμη. 

Για το εξωτερικό ύφασμα επέλεξα ένα σκούρο μπλε με tribal σχέδια, ένα ύφασμα που έχω αγοράσει εδώ και πολλά χρόνια και που νομίζω ότι ταίριαξε υπέροχα με αυτή την απλή κατασκευή. Για το εσωτερικό διάλεξα ένα κομμάτι εκρού καμβά για να κάνει πιο ανθεκτική την κατασκευή. 

Τις θηκούλες τις έφτιαξα δημιουργώντας διάκενα σε διάφορα πλάτη, για να χωράνε εύκολα εργαλεία διαφορετικού πάχους. Επίσης, απέφυγα να χρησιμοποιήσω τη βάτα που πρότεινε το tutorial μιας και ο καμβάς που χρησιμοποίησα είναι ανθεκτικό πανί και γι' αυτό το μόνο που έκανα ήταν να ενισχύσω το μπλε ύφασμα με θερμοκολλητικό υλικό. 

Η εργαλειοθήκη όπως βλέπετε είναι τόσο απλή στη σύλληψή της. Ένα μεγάλο πανί που διπλώνει προς τα μέσα για να φυλάσσει στη θέση του το περιεχόμενο και μετά τυλίγεται σε ρολό που δένει με δυο κορδέλες. 

Το πατρόν μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις το καθενός και η θήκη να φιλοξενήσει κάθε λογής αντικείμενα: από εργαλεία κηπουρικής μέχρι αντικείμενα μακιγιάζ.  


Πώς σας φαίνεται η σημερινή μου πρόταση; Ελπίζω να σας άρεσε και να τη δοκιμάσετε! 

Καλή βδομάδα, 

Ευγενία   


4 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πολύ όμορφη και πρακτική !!

Kostas είπε...

Αρκετά ενδιαφέρον. Μια τέτοια θήκη θα φτιάξω με την ιδέα που προτείνεις για να βάζω τα εργαλεία μου επισκευής υπολογιστών, ταμπλετ κλπ.

Marie-Anne είπε...

Πολύ ωραία και βολική η θήκη σου, ειδικά εάν συνηθίζεις να μεταφέρεις τα εργαλεία σο, όπως π.χ. στις διακοπές. Μου θυμίζει και μία που είχε φτιάξει η μαμά μου για τις βελόνες πλεξίματος.

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Μου αρέσουν πολύ οι θήκες.
Θέλω να είναι τσκτοποιημενα τα εργαλεία μου, αν και δεν τα καταφέρνω πάντα.
Πολύ ωραία κσι χρήσιμη η δική σου.
Φιλιά