Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Black and White Redwood tote: μια τσαντούλα για την αδερφή μου.

Γεια χαρά σε όλους σας και καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε!

Αυτήν εδώ την τσαντούλα την ετοίμασα με πολλή αγάπη και φροντίδα για την αδερφούλα μου με αφορμή την ονομαστική γιορτή της. 


Εν μέσω καραντίνας και με τα καταστήματα κλειστά το χειροποίητο δωράκι ήταν μονόδρομος, αλλά και μια ωραία ευκαιρία για ραψίματα με σκοπό! 


Ευτυχώς, τον μαύρο καμβά τον είχα αγοράσει από τον Γενάρη κάνοντας μια βόλτα στα υφασματάδικα της Αθήνας και ταίριαξε υπέροχα με το ασπρόμαυρο εμπριμέ μου ύφασμα. Τα δε μεταλλικά στοιχεία, τα φερμουάρ και οι κλωστές δεν λείπουν ποτέ από τα συρτάρια μου για να τα έχω πάντα πρόχειρα όταν μου έρχονται αναλαμπές της τελευταίας στιγμής. 


Για το σχέδιο της τσάντας επέλεξα ένα έτοιμο πατρόν που αγόρασα σε μορφή pdf από εδώ μιας και ήθελα ένα σίγουρο αποτέλεσμα και ν' αποφύγω τους πειραματισμούς. Όσοι ασχολούνται με το ράψιμο και τις τσάντες σίγουρα θα έχουν κάνει κάποια φορά μια βόλτα απο το μπλογκ της Noodlehead για να πάρουν αν μη τί άλλο ιδέες. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι το τρίτο πατρόν που αγοράζω από την συγκεκριμένη μπλόγκερ κι ομολογώ ότι όλα είναι καλογραμμένα και πάντα έχω κάτι νέο να μάθω. Επίσης, αυτό που μου αρέσει στα πατρόν της είναι οι λιτές γραμμές τους.


Η τσάντα, που επι της ουσίας είναι μια tote bag, ράφτηκε μέσα σε δυο μέρες. Είναι μεσαίου μεγέθους και πέρα από τις δύο εξωτερικές τσέπες, περιέχει κι άλλες δυο μεγάλες στο εσωτερικό της. Ετσι, όλα μένουν τακτοποιημένα και στη θέση τους! Ο πάτος είναι κι αυτός πολύ σταθερός κι ενισχύεται με ένα θερμοκολλητικό που λέγεται peltex. 


Αν και το είχα αγοράσει κι αυτό εδώ και μήνες διαδικτυακά από την Μ. Βρετανία φοβόμουν να το χρησιμοποιήσω. Να, που βρέθηκε η κατάλληλη ευκαιρία και ομολογουμένως αυτός ο σταθερός πάτος κάνει τη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα! Το μόνο που επέλεξα να αφαιρέσω είναι τα δυο κοντά λουράκια, τα οποία τα βρήκα άβολα. Αν και τα έφτιαξα, τελικώς τα ξήλωσα κι άφησα την τσαντούλα μόνο με τον μεγάλο ιμάντα, ο οποίος αυξομειώνεται σε μήκος. 


Η τσαντούλα έφτασε επιτέλους στα χεράκια της Ευαγγελίας και της ήρθε κουτί! Εγώ δε, είμαι βέβαιη ότι με την πρώτη ευκαιρία θα ράψω άλλη μια Redwood Tote!

Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε και καλές πασχαλινές ετοιμασίες!

Ευγενία



 


3 σχόλια:

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πολύ ωραία τσάντα έκανες Ευγενία μου.
Μου αρέσουν οι χειροποίητες τσάντες και προσπαθώ να αξιοποιήσω κθ εγώ τα υλικά μου.
Ευχαριστούμε για το πατρόν.
Καλή Ανάσταση

Maria είπε...


Καμία φορά αγοράζουμε περισσότερα υλικά,από αυτά που χρειαζόμαστε.... και να τώρα που ήρθε στιγμή να αξιοποιηθούν....όσο και να περιμένουν υπομονετικά μέσα στο συρτάρι.
Υπέροχη η τσαντούλα σου Ευγενία μου,φαντάζομαι την χαρά της αδελφής σου!!!
Καλό Πάσχα!!!
Φιλάκια!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
με υγεία, ελπίδα, αγάπη και χαρά!
φιλιά πολλά!