Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Ένα ροζ αστέρι ξεπροβάλει!

Καλημέρα σε όλους! 

Κι ενώ από χθες σχεδίαζα άλλη ανάρτηση στο μυαλό μου για σήμερα, όλα ανατράπηκαν το βράδυ μιας και μ' έπιασε μια μανία για ράψιμο, για να δοκιμάσω κάτι νέο που μου κέντριζε εδώ και καιρό την περιέργεια. Και να φανταστείτε ότι την Κυριακή τα μάζεψα όλα τα ραπτικά, έκανα γενική εκκαθάριση και είπα στο Βασίλη: "Τέρμα το ράψιμο πλέον. Από αύριο αρχίζει η δουλειά...πού χρόνος". Κι εδώ, βέβαια, κολλάει το "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις"!


Για δείτε το αυτό το αστέρι... και λίγο σκανδιναβικό... και λίγο αμερικάνικο... και λίγο χριστουγεννιάτικο... κι όπως να το δείτε ταιριάζει παντού! Το είχα αποθηκευμένο στο pinterest μου εδώ και καιρό. 


Το επανεξέτασα, βρήκα κι άλλα διαγράμματα που έδειχναν ακριβώς πώς να τοποθετήσεις τα τετράγωνα για να βγει το σχέδιο κι έτρεξα κατευθείαν στα κουτιά με τα ρετάλια. 


Υφάσματα σε δυο αποχρώσεις του ροζ και λευκό ήταν όλα όσα χρειαζόμουν. Κάποια στιγμή θυμήθηκα ότι είχα δει μια τεχνική που μπορείς να ράψεις με τη μια τέσσερα half square triangles (δείτε εδώ) αλλά και οχτώ (δείτε εδώ)!!! Μαγικό, ε;; Μαγικό, μαγικό γιατί αν έχεις να φτιάξεις πολλά σου λύνει τα χέρια. 


Και να το το αστέρι μου. Έγινε γρήγορα, εύκολα και το μόνο που πρόσεξα πολύ ήταν το πώς θα διαχειριζόμουν τα περιθώρια ώστε ν' αποφύγω τις χοντράδες. 


Δεν τα πήγα κι άσχημα πιστεύω. Μου φαίνονται πολύ τακτοποιημένα και σουλουπωμένα! 


Το δικό μου αστέρι βγήκε 8,5 ίντσες και τα αρχικά τετράγωνα που έκοψα για να φτιάξω τέσσερα half square triangles με τη μία ήταν 4 ίντσες. Και βέβαια, αυτό το αστέρι μπορεί να επεκταθεί κι άλλο και να γίνει ένα πολύ λαμπρό αστέρι με τα όλα του! 


Αν είστε της υπερβολής και της υπομονής ρίξτε μια ματιά εδώ κι εμπνευστείτε! 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία

ΥΓ. Άραγε, σκέφτεστε ήδη τα Χριστούγεννα;; Έχετε ήδη σκαρώσει λίστες με τα πράγματα που θέλετε να φτιάξετε;; 

6 σχόλια:

drastiria είπε...

Τέλειο το αστέρι σου! Κι εγώ όλο αφήνω το πλέξιμο κι όλο το ξαναπιάνω. εννοείται ότι σκέφτομαι τα Χριστούγεννα ήδη, ανυπομονώ να στολίσω το δέντρο με τη κορούλα μου(τρόπος του λέγειν, γιατί ούτε τεσσάρων μηνών δε θα είναι ακόμη). Σκέφτομαι και τα δωράκια που θα κάνω και αυτά που θα πλέξω για το σπίτι, αν τελικά προλάβω με το μωράκι μου.

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ευγενία μου! Πολυ όμορφο το αστέρι σου!
Υπέροχα χρώματα και ταίριαξαν αρμονικά μεταξύ τους τα υφάσματα!
Εχω κάποιες ιδέες για τα Χριστουγεννα..αν με αφήσουν οι υποχρεώσεις με τα εγγόνια!
Καλη εβδομαδα!Φιλακια!!

nikol είπε...

Υπέροχο το αστέρι Ευγενία μου το αποθηκεύω για μελλοντική σκέψη (τρομάρα μου πότε θα προλάβω!!);;; Πρέπει επειγόντως να κάνω πολλά για τα Χριστούγεννα.. ήδη κάτι έχω ξεκινήσει !! Φιλιά πολλά Ευγενία μου

Maria είπε...

Πολύ όμορφο το αστέρι σου,Ευγενία μου!!!
Φυσικά το σκέφτομαι για τα Χριστούγεννα να ξεκινήσω σιγά - σιγά μήπως και φτιάξω κάτι,την τελευταία στιγμή τ'άφήνω κάθε φορά και κατόπιν μόνο με τις ιδέες μένω....
Καλή συνεχεία!!!
Φιλάκια!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Φιλάκια ...

Δημιουργία είπε...

Τέλειο το αστέρι σου Ευγενία, περιμένω να δω το έργο σου τελειωμένο,γιατί κάπου θα το βάλεις έτσι δεν είναι?