Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022

Ασπρόμαυρη tote bag με φερμουάρ για όλες τις ώρες.

Γεια χαρά σε όλους!

Δύο tote bags μου ζήτησε η αδερφή μου να της φτιάξω για να τις έχει για καθημερινή χρήση και τί καλύτερο για μένα που αναζητούσα ένα ωραίο και δημιουργικό project για τα ραπτικά μου.

Ξετρυπώσαμε κάτι υφάσματα τύπου καραβόπανου, που είχε αγοράσει η Ευαγγελία από το ΙΚΕΑ 10 χρόνια πριν το λίγο λίγο και που έμεναν στωικά αναξιοποίητα. Μια μου τα έφερνε για να τα κάνω κάτι, μια της τα πήγαινα πίσω μιας και δεν ήξερα τί να τα κάνω...εν τέλει ξαναβγήκαν στην επιφάνεια την πιο κατάλληλη στιγμή! 

Διαλέξαμε τα υφάσματα, καταλήξαμε στις διαστάσεις της κάθε τσάντας κι ομολογουμένως μου ζήτησε να της φτιάξω δυο πολύ απλές τσάντες. Τέσσερεις ραφές όλες κι όλες. Την πρώτη την έφτιαξα στο άψε σβήσε. Τη δεύτερη, αυτή που σας δείχνω σήμερα, είπα να την περιποιηθώ λιγάκι. Να την διαφοροποιήσω από την άλλη κι έτσι εγένετο μια τσαντούλα ευρύχωρη και πρακτική, που κλείνει με φερμουάρ και σχηματίζει ένα μικρό πάτο 5 εκατοστών. 

Τα χερούλια της προτίμησα να μην τα φτιάξω από το ίδιο ύφασμα, διάλεξα χοντρό, βαμβακερό ιμάντα σε μαύρο χρώμα. Η αλήθεια είναι ότι κάποια χρόνια πριν είχα αγοράσει ένα ολόκληρο καρούλι φάρδους 2,5 εκατοστών για να το έχω για τέτοιες περιπτώσεις. Το βρίσκω πολύ εξυπηρετικό και πάντα κερδίζω χρόνο όταν δεν χρειάζεται να φτιάξω και τα λουριά.

Στο εσωτερικό της τσάντας πρόσθεσα μια απλή τσεπούλα κι ένα γάντζο για τα κλειδιά -μου αρέσει πολύ αυτή η λεπτομέρεια μιας και δε χρειάζεται να κάνεις ανασκαφή στην τσάντα για να εντοπίσεις τα κλειδιά- κι όπως βλέπετε το φερμουάρ δεν το έραψα στην κορυφή της τσάντας, αλλά λίγο πιο χαμηλά και πάνω στη φόδρα. 


Νομίζω ότι δίνει ένα ωραίο τελείωμα στην τσάντα και την κάνει να φαίνεται κομψή. Αν θέλετε να πειραματιστείτε κι εσείς με αυτό το ράψιμο φερμουάρ αναζητήστε κάποιο αγγλικό βιντεάκι με τον όρο recessed zipper.  Όπως καταλαβαίνετε, η φόδρα είχε την πιο πολλή δουλειά!     

Χθες το πρωί η χειροτεχνία μου ολοκληρώθηκε και μιας και βρεθήκαμε με την Ευαγγελία, της την έδωσα. Εκείνη για να μ' ευχαριστήσει είχε την καλή διάθεση να με βοηθήσει με τη φωτογράφιση στο ρόλο του μοντέλου. 

Το γκράφιτι ενός σχολείου ήταν εξαιρετικό φόντο!  

Σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι καλή βδομάδα.

Ευγενία

4 σχόλια:

Ευαγγελία είπε...

Όπως λένε και οι ανιψουλες σου Ευγενία, είμαι πολύ τυχερή που μου ράβεις τόσο όμορφες τσάντες!!!

Arish είπε...

La bolsa queda estupenda con ese diseño de ikea tan bonito. BESICOS.

Maria είπε...

Υπέροχη η τσάντα, με καταπληκτικό εφέ υφάσματος!
Αλλά και η αδελφούλα σου πολύ τυχερή Ευγενία μου!
Εύχομαι να έχεις μια όμορφη μέρα!

Marie-Anne είπε...

Πανέμορφη η τσάντα που έραψες για την Ευαγγελία!!! Πολύ ωραίο το ύφασμα, αλλά και όλες οι λεπτομέρειες, όπως το φερμουάρ. Και η φωτογράφιση τέλεια!!!
Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο, Ευγενία μου!!!
Φιλάκια!!!!