Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Πώς να αξιοποιήσω τα υφάσματα που μένουν για χρόνια στο ράφι;

Καλημέρα σε όλη την παρέα!

Με την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές άρχισε και το νοικοκύρεμα του σπιτιού: σκούπισμα, σφουγγάρισμα, ξεσκόνισμα εντατικό, πράγμα που με έφερε αντιμέτωπη με τη βιβλιοθήκη στην οποία αποθηκεύω κυρίως τα βιβλία της δουλειάς και τα υφάσματά μου. Τα δίπλωσα όλα με ευλάβεια και τα κατέταξα σύμφωνα με το χρώμα τους. 


Έπειτα τα κοίταγα, τα ξανακοίταγα κι αρχικά πήρα τη μεγάλη απόφαση να ξεφορτωθώ με κάποιο τρόπο εκείνα που χρόνια τώρα έμεναν αναξιοποίητα και καταχωνιασμένα. Ήταν μερικά από κείνα που πήραν ηρωικά μέρος σε όλα τα δρομολόγια των μετακομίσεων μας: Αθήνα-Χίος-Αθήνα-Κρήτη. Αλλά πλέον ένοιωθα ότι η παρουσία τους περισσότερο με βάραινε παρά μου δημιουργούσε διάθεση για ραψίματα. 

Τα έβγαλα, λοιπόν, αποφασιστικά στην άκρη, τακτοποίησα μ' επιμέλεια όλα τ' άλλα και κάθισα να σκέφτομαι τον καλύτερο τρόπο να τα ξεφορτωθώ. Τα περισσότερα ήταν με ψιλές ρίγες, αγορασμένα από την Καλαμιώτου. Μου φαίνονταν λίγο θαμπά, λίγο ζαλιστικά, άλλα κάπως χτυπητά... 


Τελικώς, μου ήρθε η φαεινή ιδέα να τα μετατρέψω σε ρέλια. Και η αλήθεια είναι ότι παρατηρώντας όλ' αυτά τα χρόνια τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν οι Αμερικάνες τα ριγέ υφάσματα στα παπλώματά τους κατέληξα ότι το αγαπημένο τους ρέλι είναι συνήθως λοξό ριγέ. Σκεφτηκα κάτι παραπάνω ξέρουν... 


Έβαλα κι εγώ μπρος κι άρχισα το κόψε ράψε. Κι ενώ η αγαπημένη μου μέθοδος για να φτιάχνω ρέλι είναι αυτή που σας έδειξα εδώ, αυτή τη φορά είπα να χρησιμοποιήσω την πιο κοινή μέθοδο, στην οποία κόβεις πολλές λωρίδες στη διαγώνιο και τις ενώνεις μεταξύ τους. Να σας πω, με δυσκόλεψε κάπως στην αρχή, αλλά η εξάσκηση είναι η μητέρα της μάθησης, ως γνωστό!   


Αξιοποίησα κι αυτό το εργαλείο που λέγεται ρελιάστρα και βοηθάει στο να διπλωθεί με μια απλή κίνηση το ύφασμα και να δώσει το τελικό σχήμα. Βέβαια, και χωρίς αυτό το αξεσουάρ το ρέλι μια χαρά γίνεται, αρκεί να έχεις χρόνο και υπομονή να διπλώνεις κάθε λίγο και λιγάκι το ύφασμα. 


Μπορώ να πω ότι τα υφάσματα αξιοποιήθηκαν μια χαρά και είμαι βέβαιη ότι σε αυτή τη μορφή θα τα χρησιμοποιήσω πολύ πιο εύκολα! Εσείς άραγε τί κάνετε μ' εκείνα τα υφάσματα που ξεμένουν χρόνο με το χρόνο;

Σας χαιρετώ, 
Ευγενία    

10 σχόλια:

Drastiria είπε...

Μπράβο σου Ευγενία μου! Προσωπικά, παλιές μπλούζες τις κάνω ρέλια και τις πλέκω χαλάκια και άλλα.

DIMI είπε...

Πράγματι αξιοποιήθηκαν μια χαρα τα υπόλοιπα απο τα υφάσματα Ευγενία μου!
Σπουδαίο εργαλείο η ρελιάστρα! Μπραβο σου! Καλη εβδομαδα! Φιλιά!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Σήμερα ακριβώς έκανα αυτή τη δουλειά Ευγενία μου .
Τακτοποίησα τα άπειρα υφάσματα μου.
Πολύ καλή ιδέα τα ρέλια .
Μάλλον πρέπει να τα ξαναδώ με άλλο μάτι .
Βέβαια αν τα κόψω όλα όσα έχω, θα τυλίξω τη γη αρκετές φορές 😂😂😂
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

Δημιουργία είπε...

Αχ αυτά τα κομματάκια Ευγενία μου, εσύ μια χαρά τα αξιοποίησες. Έχω και εγώ ένα σωρό μικρά, μικρά κομματάκια μαζεμένα εδώ και 30 χρόνια μπορεί και παραπάνω που μένουν από τα ραψιματα. Και σε ρωτάω τι να τα κάνω που λυπάμαι να τα πετάξω?

LitsArt είπε...

Πολυ ομορφη η ιδεα σου!ειμαι σιγουρη οτι θα τα αξιοποιησεις υπεροχα!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Ωραία ιδέα τα ρέλια. Εγώ τα κόβω τετράγωνα, τα ενώνω και κάνω ριχτάρια... μια και το ράψιμο δεν είναι και το μεγάλο μου ατού...το έχω βρει εύκολο και το ακολουθώ.
Καλή συνέχεια !!

sanpiseth40 είπε...

I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
หนังออนไลน์

docman είπε...

ουαουυυυυυ!!!Πολύ έξυπνη ιδέα Ευγενούλι.
Εγω εχω δυο κουτιά κουρελάκια,εκτός τις στοίβες των υφασμάτων αλλά δυστυχώς και 3 παροπλισμένες ραπτομηχανές.
Ευχομαι να τ αξιοποιήσεις σε ευφάνταστα προτζκετ οπως μας εχεις συνηθίσει.
Φιλιά πολλά

Maria Naka είπε...

Χμμμμ έχω κάτι ξεχασμένα υφάσματα που σκεφτόμουν να τα πετάξω. Πολύ ωραία η ιδέα σου!

zina είπε...

δεν πετάμε τίποτα. δεν έχω ξανακάνει ρέλι, οπότε ευχαριστώ για την τεχνική