Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Μια τσάντα για τα καθημερινά ψώνια

Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή!

Λίγο πριν ξαναχαλάσει ο καιρός βρήκαμε χρόνο για να φωτογραφήσουμε την τσάντα για τα καθημερινά μας ψώνια. 


Εδώ και μια βδομάδα που τη χρησιμοποιώ μπορώ να πω ότι είναι πολύ βολική κι αν μη τί άλλο ευρύχωρη. Μπροστά διαθέτει μια μεγάλη τσέπη που κλείνει με μαγνητικό κουμπί -ό,τι πρέπει για μικροπράγματα, τη λίστα για τα ψώνια, το κινητό και διάφορα άλλα- ενώ στο εσωτερικό έφτιαξα κι άλλη μια μικρή, απλή τσέπη για πορτοφόλι και κάρτες. 


Όπως σας είπα κι εδώ η τσάντα ήταν απλή στην κατασκευή της. Ουσιαστικά αποτελείται από δυο εμπριμέ τετράγωνα κομμάτια που ενώνονται με τη βοήθεια μιας μεγάλης μπεζ λωρίδας. 


Με αυτό τον τρόπο ράβεται αυτόματα και ο πάτος της τσάντας. Για το εσωτερικό της τσάντας διάλεξα ένα εμπριμέ βαμβακερό ύφασμα με πολύ ψιλά φυλλαράκια σε γκρι, μπεζ και κόκκινους τόνους. Μάλιστα, είχα μπόλικο από αυτό μιας και το είχα αγοράσει από την Καλαμιώτου σε πολύ καλή τιμή. 


Κι επειδή όταν η τσάντα είναι γεμάτη και δεν μπορείς να ψαχουλεύεις για να βρεις τα κλειδιά, προσάρμοσα κι ένα μεταλλικό γατζάκι στην πλάτη της τσάντας για να βρίσκονται πάντα στη θέση τους! 


Τέλος, για τα χερούλια της τσάντας χρησιμοποίησα φαρδύ, βαμβακερό ιμάντα σε μπεζ χρώμα. Είναι γερός κι ανθεκτικός και πιστεύω ότι δε θα τα βρει σκούρα η τσάντα με τα καθημερινά βάρη! 


Σας χαιρετώ, 
Ευγενία

  

10 σχόλια:

Mia είπε...

Ευγενία μου, η τσάντα σου είναι πανέμορφη και πολύ βολική. Τη θαύμασα. Μπράβο, φίλη μου.

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφη
Φιλάκια ...

DIMI είπε...

Πανέμορφη η τσάντα σου Ευγενία μου!
Και πολυ πρακτική!Μου αρέσει πολυ το σχέδιο και τα υφάσματα που χρησιμοποίησες!
Μπραβο χρυσοχερα μου!!Καλη εβδομάδα σου εύχομαι!Φιλιά!!

LitsArt είπε...

υπέροχα χρωματα και ουδετερα για να ταιριαζουν με κάθε ντυσιμο!μου αρεσε που ειναι τοσο ευρυχωρη!!!
καλη εβδομαδα!

Maria είπε...

Φανταστική είναι η τσάντα σου,που την συνδύασες με όμορφα υφασματάκια σε όμορφα χρώματα,επίσης είναι κι αρκετά ευρύχωρη!!!! Φιλάκια!!!

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι είπε...

Υπέροχο σχέδιο και πολύ βολικό μέγεθος! Πολύ μου αρέσει! Σου έστειλα κ πρόσκληση για το pinterest group που έχω φτιάξει αν θες να κάνεις pin κ εκεί τις αναρτήσεις σου!

Νίκη είπε...

Τέλεια είναι! Και όμορφη και βολική και σε πολύ ωραίες αποχρώσεις!
Ευχομαι και στις δυο σας πολλές βόλτες και ψώνια! (εκπτωσεις έχουμε... χι,χι!)
Φιλάκια!!

Μarion, είπε...

Φανταστική.
Βολική και νομίζω είναι για όλες τις χρήσεις μέσα στην ημέρα ;)

Rena Christodoulou είπε...

Φανταστική τσάντα και σίγουρα βολική!!!!
Μου άρεσαν και τα χρώματα της, ταιριάζουν όλες τις εποχές!!!
Κι εγώ με τσάντες καταγίνομαι αυτό τον καιρό!!!
Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

Έφη είπε...

Όμορφη!!!