Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Καλοκαιρινά maxi φορεματάκια με μπόλικες σουρίτσες και βολάν!!

Σουρίτσες και βολανάκια μέρος δεύτερο!!


Αφού φτιάξαμε το μπούστο περάσαμε και στη φούστα. Με μπόλικη σούρα μπρος και πίσω και με ρομαντικό στυλ που χαρίζει το μπροντερί, λευκό ύφασμα. 



Μου φαίνεται πως το γλυκό ήρθε κι έδεσε!! Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια! 

Η κατασκευή της φούστας ήταν φυσικά πανεύκολη σε σχέση με το μπούστο, δεν το συζητώ. Το καλύτερο απ' όλα είναι ότι το λευκό ύφασμα έχει εξ' αρχής δικό του κεντητό τελείωμα οπότε δε χρειαζόταν να φτιάξω στρίφωμα. 


Έτσι, πραγματικά η φούστα έγινε σε πολύ λίγο χρόνο. Η δε, πλάτη, έξω όλη! Τέτοιο εξώπλατο ούτε εγώ δεν έχω βάλει εδώ και χρόνια, αλλά του χαρίζει πολύ! 



Για πολύ ρομάντζο κι ανέμελο στυλ σας λέω!! Έγινε πανεύκολα, φτιάχνοντας ουσιαστικά δυο κανάλια από τα οποία πέρασα λάστιχο κι έτσι σούρωσε και η πλάτη! 


Η αλήθεια είναι ότι το πατρόν το παραποίησα λίγο, μιας και κανονικά στο τελείωμα της φούστας υπάρχουν τρεις σειρές βολάν. Εμένα μου φάνηκε κάπως υπερβολικό ειδικά για μικρά κοριτσάκια που θέλουν την άνεσή τους. 


Τώρα το μόνο που μένει είναι να τα στείλω στις ανηψούλες και να τα χαρούν. Κι αν τους πείσω να μου ποζάρουν τον Αύγουστο που θα συναντηθούμε ε, τότε θα είμαι μια χαρούμενη θεία!!


Σας θυμίζω ότι τα φορέματα αυτά έγιναν με αφορμή κάποια ρετάλια. Πάνε χρόνια όταν έφτιαξα αυτό το καλοκαιρινό φορεματάκι για την Ειρήνη, τότε που ήταν ακόμα δύο ετών. Από τότε περίμενε καρτερικά το λουλουδάτο μου ρετάλι να πάρει και πάλι μορφή! Αυτή τη φορά έγινε φορεματάκι για την Κωνσταντίνα που είναι τώρα σχεδόν δύο!
Το δε, ροζ chevron είναι ό,τι μου περίσσεψε από την πλάτη του παπλώματος που έφτιαξα πρόσφατα. 


Α, να μην ξεχαστώ... το πατρόν αυτό το πήρα και για το μέγεθός μου. Λέτε να φτιάξω ένα ωραίο εξώπλατο φόρεμα με μπόλικο βολάν και σουρίτσες και για μένα;;;

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία



  

10 σχόλια:

My Little World είπε...

Καλά έγιναν κουκλίστικα! Μου αρέσουν τόοοοσο πολύ! Τυχερές οι ανιψιές σου!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!αδερφούλα, οι ανιψιές σου θα ξετρελαθούν! τι όμορφα που δείχνουν!!! Θέλει κι η μαμά τους! Μπράβο και πάλι μπράβο!

Nouli είπε...

Φυσικά να φτιάξεις και για σένα!!
Οι φετινές τροπικές θερμοκρασίες το επιβάλλουν άλλωστε!!
Καλό σου καλοκαίρι!!!

Δημιουργία είπε...

Υπέροχα ,καλοκαιρινα και πολύ ρομαντικά. Περιμένω τώρα να δω και το δικό σου :)

Katrina είπε...

Πω πω τέλεια είναι!!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Τα φωρέματακια έγιναν τελεια.. τα κορίτσια θα ξετρελαθούν πολύ ρομαντικα και αέρινα οτι πρέπει για το καλοκιαρακι.. να περνας παντα όμορφα δημιουργοντας Ευγενία μου φιλακιααα!!

nikol είπε...

Πόσο θα ήθελα να έφτιαχνα ένα τέτοιο φορεματάκι !! Νομίζω ότι θα πρέπει να το δοκιμάσω γιατί είναι τόσο όμορφο !! Μπράβο σου Ευγενία!!

LitsArt είπε...

τι εκπληκτικα φορεματα ειναι αυτα???πολλα συγχαρητηρια!

Νίκη είπε...

Ωωω!Τι ρομαντικά και παραμυθένια που έγιναν! Τα φαντάζομαι να τα φορούν οι νεραιδούλες σας!
Φιλιά πολλά!!

Sok Sareth είπε...

Πανέμορφο πάπλωμα. Να σας ζήσει η ανιψούλα. Να περνάς όμορφα, Ευγενία μου.

ลา ลีกา สเปน