Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Ένα νέο παιδικό πάπλωμα στα σκαριά

Γεια σας και πάλι, φίλοι μου!!

Τις τελευταίες μέρες καταπιάνομαι με ένα νέο παιδικό πάπλωμα. Ένα πάπλωμα με απλό σχέδιο και καπιτονάρισμα, γιατί τελικώς κι αυτά τα απλά έχουν τη χάρη τους, είναι διαχρονικά και φυσικά πολύ πιο εύκολα στην κατασκευή τους.


Αυτή τη φορά χρησιμοποίησα fat quarters από τη συλλογή Forest Talk της Makower, η οποία μου άρεσε πάρα πολύ, μιας και ξεφεύγει από το πολύ ροζ, ενώ κινείται πολύ όμορφα και σε τόνους γκρι, σκούρου μπλε, καφέ και πετρόλ.


Αφού αποφάσισα ότι το πάπλωμα θ' αποτελείται από απλά τετράγωνα των 5,5 ιντσών (τελειωμένα), έκανα μια μικρή χρωματική μελέτη σε μιλιμετρέ χαρτί για να δω πόσα τετράγωνα θα χρειαστώ και πώς θα τα τοποθετήσω. Έτσι, έβγαλα τα χρωματιστά μολύβια μου, προσπάθησα ν' αποτυπώσω τα σχέδια και τα χρώματα των υφασμάτων στο χαρτί κι άρχισα τους πειραματισμούς και τις προσθαφαιρέσεις.


Το κόψιμο έγινε πολύ γρήγορα. Για τη σύνθεση, αποφάσισα αρχικά να ράψω μεγάλα τετράγωνα με 9 υφάσματα κι έτσι, προέκυψαν 6 μεγάλα τετράγωνα που μετά τα έραψα ανά 2. 

Τελικώς αποφάσισα να προσθέσω και μια φάσα λευκού υφάσματος τριγύρω για ν' αναδείξω περισσότερο τα υφάσματα αλλά και το ρέλι, το οποίο έφτιαξα αποκλειστικά από τα υφάσματα της συλλογής


Θέλοντας να το φτιάξω πιο φαρδύ από τα συνηθισμένα, έκοψα τις λωρίδες υφάσματος με φάρδος 3 ίντσες. Το γάζωσα με περιθώριο 3/8 της ίντσας αντί για 1/4 και μετά το στερέωσα στο χέρι. 


Όσο για το καπιτονάρισμα, πιο απλό δε γινόταν. Γάζωσα παράλληλα με τις οριζόντιες και κάθετες ραφές χρησιμοποιώντας περιθώριο 3/8 ίντσας. 

Το πάπλωμα είναι πλέον έτοιμο για επίσημη φωτογράφιση!!! 

Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε, 
Ευγενία        

12 σχόλια:

LitsArt είπε...

χαρα στο κουράγιο σου!
το αποτελεσμα πάντως θα σε ανταμείψει σίγουρα!

Nouli είπε...

Τι όμορφα υφάσματα!
Τι ωραίους συνδυασμούς που σχεδιάζουν!!
Μου αρέσουν πάρα πολύ!
Σκέφτομαι να δοκιμάσω κι εγώ fat quarters, σίγουρα θα είναι σχετικά ευκολότερο απ' ότι με ύφασμα από το τόπι.
Θα μας αποκαλύψεις τον προμηθευτή σου?
Όσον αφορά το απλό σχέδιο με τετράγωνα, συμφωνώ μαζί σου ότι όντως αναδεικνύουν τα υφάσματα και είναι διαχρονικά.
Η λευκή φάσα γύρω-γύρω μου αρέσει κι εμένα πολύ.
Ανυπομονώ να δω την επόμενη ανάρτησή σου!..

nasia είπε...

Τι όμορφο και παιχνιδιάρικο!!!!Θαυμάζω την υπομονή σου και λατρεύω τους συνδυασμούς των υφασμάτων. Γεια σας χέρια σου!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Καλημέρα κορίτσια!! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Νούλη, τη συγκεκριμένη συλλογή την πήρα από το www.plushaddict.co.uk. Ρίξε και μια ματιά σε αυτή την ανάρτηση αν θες http://koritsiagiaspiti.blogspot.gr/2016/02/blog-post_10.html που κατά κάποιο τρόπο αξιολογώ όλα τα on-line αγγλικά καταστήματα που έχω χρησιμοποιήσει ως ώρας.

Nouli είπε...

Ευχαριστώ πολύ!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πες μου εντυπώσεις αν βρεις κάτι καλό!!!

Mia είπε...

Θα γίνει υπέροχο! Αγαπώ τα υφάσματα που διάλεξες!

Νίκη είπε...

Όπως συνήθως έχω κάμποσες αγνωστες λέξεις, αλλά όπως πάντα θαυμάζω το αποτέλεσμα! Πανέμορφο το παπλωματάκι και σε αποχρώσεις που λατρεύω!
Φιλιά πολλά Ευγενούλα!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Φιλάκια ...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καιρό έχω να έρθω εδώ Ευγενια μου και βλέπω οτι έχεις δημιουργήσει πολύ ωραία πράγματα και προπαντως τα παπλωματακια σου .. και ό αννανάς αλλα και τα τετράγωνα πάτσγουόρκ έγιναν πολύ ομορφα... ωραιοι οι συνδιασμοί χρωμάτων που έβαλες φιλη μου..!!
ελπίζω αυτήν την φορά να μην μας γελάσει το καλοκαιρακι και να παραμεινει πια εδώ να μαζεψεις και εσύ τις μπιτζαμούλες σου..χα..χα.. να περνας ομορφα καλα μπνακαι απο εδώ και περα.. καλό καλοκαιρι ... φιλακιαααα!!

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι είπε...

Σε θαυμάζω πολύ για τη δουλειά που κάνεις! Φανταστικό αποτέλεσμα!

Δημιουργία είπε...

Για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω και πολλά από αυτά που λες Ευγενία μου . Εμένα μου αρέσει το αποτέλεσμα που είναι υπέροχο!