Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Ο ροζ ανανάς μου!

Κόβω, ράβω, σχεδιάζω, θαυμάζω. Ξανασχεδιάζω, ξαναράβω αλλά φωτογραφία δε βγάζω... Θα μου πείτε, πώς κι έτσι;; Τί να σας πω, το χέρι μου αρνείται να σηκώσει τη μηχανή έστω και για μια λήψη. Θα τα ρίξω όλα στον καιρό, που παλάβωσε κι αυτός κι έχει παλαβώσει κι εμάς. Μια αποθηκεύω την πιτζάμα και κοιμάμαι με νυχτικό μια ανοίγω το συρτάρι για να ξετρυπώσω τη μακρυμάνικη μπλούζα. Πλέον βρίσκεται μόνιμα κοντά στο κρεβάτι μου για να είναι ετοιμοπόλεμη!!!

Κι όλο αυτό το διάστημα έχω ράψει ένα παιδικό φορεματάκι, μια μπλούζα για μένα (που τόσο σπάνια ράβω κάτι για μένα), μια patchwork tote bag για καθημερινή χρήση, μια θήκη για το τρίποδο της φωτογραφικής μηχανής κι έναν ανανά!!!

Αυτό το patchwork block είχε καλύτερη τύχη, μιας και φωτογραφήθηκε πολύ πρόχειρα με το κινητό κι έτσι σήμερα σκέφτηκα να σας το δείξω, αν και ημιτελές!! Την ιδέα τη βρήκα στο pinterest, μου φάνηκε άκρως καλοκαιρινή κι εξωτική και σκέφτηκα να τη δοκιμάσω! Αν σας ενδιαφέρει ρίξτε μια ματιά εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες. 
Σας αποχαιρετώ λοιπόν, έτσι δροσερά, μ' ένα ροζ ανανά που κάπου θα βρει την πορεία του μέσα στο καλοκαίρι!!
Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε!
Ευγενία 

7 σχόλια:

My Little World είπε...

Τι ωραίο και πρωτοτυπο patchwork! Νομιζω ότι ο ανανάς σου έγινε φοβερός! Ειναι πολύ του γούστου μου, γεια στα χέρια σου! Φιλιααα

Mia είπε...

Πανέμορφος ανανάς. Ταιριάζει παντού, όπου κι αν αποφασίσεις τελικά να τον εντάξεις.

Unknown είπε...

Παρακαλώ ενδιαφερομαι για ενα κουβερτακι .πως μπορω ν επικοινώνησε;;

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Γεια σου Ασπασία, στείλε μου μέιλ αν θες στο vrettou_e@yahoo.gr . Σ' ευχαριστώ.

Tante Kiki είπε...

Πωπωωωωω! Τί πανέμορφος και πρωτότυπος ανανάς!!!!
Τα φιλιά μου!

LitsArt είπε...

τέλειο και άκρως καλοκαιρινό θέμα!!!
καλή εβδομάδα!

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι είπε...

Πανέμορφος ο ανανάς και ότι πρέπει για το καλοκαιράκι!