Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Ένα μικρό κοπάδι από χήνες μεταμορφώθηκε...

Καλημέρα σας φίλοι μου!

Σήμερα στο Ηράκλειο έχουμε ένα πανέμορφο ήλιο να μας ζεσταίνει αν και χθες το βράδυ έβαλε για πρώτη φορά μια μικρή ψύχρα. Αναρωτιέμαι πραγματικά πώς να είναι ο χειμώνας στην Κρήτη!


Τα ραψίματα μου καλά κρατούν και σήμερα έχω σκοπό να σας δείξω ένα υφασμάτινο καλάθι που μου είχε ζητήσει η πεθερά μου για το μεγάλο της εγγόνι. Είχαμε διαλέξει παρέα τα υφάσματα για το πάτσγορκ, αλλά όταν είδα το τετράγωνο με τις χήνες (flying geese block) πήρα πρωτοβουλία κι άλλαξα εντελώς το σχεδιασμό.


Έτσι, αφού έκανα τους υπολογισμούς μου, έφτιαξα συνολικά 6 τετράγωνα πατσγορκ 6,5 ιντσών και για τη σύνθεση του καλαθιού χρησιμοποίησα το ίδιο μπεζ ύφασμα που έχουν και τα τετράγωνα. Όταν έφτασε η ώρα του quilting (καπιτονάρισμα) αποφάσισα να κάνω το γαζί τριγύρω από κάθε παράδοξο, μπλε "αστέρι", ενώ για το υπόλοιπο μέρος του καλαθιού επέλεγα παράλληλες ευθείες με απόσταση 1,5 ίντσα μεταξύ τους.


Προσωπικά μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα και πιστεύω ότι κατάφερα να αναδείξω το κεντρικό ύφασμα που είχε επιλέξει η πεθερά μου. Ευτυχώς, η ανατροπή άρεσε και στην ίδια!! Τι λέτε κι εσείς για το μικρό κοπάδι χηνών μου; Γουστόζικες δεν είναι;;


Σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο! Κι αν έχετε όρεξη να φτιάξετε κι εσείς ένα υφασμάτινο καλάθι μπορείτε να βρείτε οδηγίες εδώ.  
Ευγενία       

5 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Τέλειο το καλάθι, οι χήνες του ταίριαξαν γάντι!

Marie-Anne είπε...

Ψάχνω κι εγώ για χήνες...καραβάκια βλέπω!!!! Ευτυχώς που έβαλες το link και κατάλαβα!!! Το καλάθι έγινε πανέμορφο!!! Και μπορεί εσύ να το λές εύκολο, αλλά με το patchwork μόνο με τα πολύ απλά τα πάω καλά!
Καλή συνέχεια με τα όμορφα ραψίματά σου!!!
Φιλάκια!!!

Neraides kai Drakoi είπε...

Πόσο όμορφο! Μα τι χρυσοχέρα είσαι βρε κοπέλα μου! Γεια στα χέρια σου!!!

Gina-Teta είπε...

Πολύ όμορφο αν και οι χήνες "μεταναστευσαν"!!!

nasia είπε...

Τέλειο και πολύ χρήσιμο!!!!!! Θαυμάζω την τεχνική σου ειλικρινά.