Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Ένας ιδιαίτερος σάκος αποθήκευσης και δύο υφασμάτινα tags!

Το project αυτό πολύ το χάρηκα, σας το ομολογώ κι ένοιωσα μια εσωτερική περηφάνια όταν ολοκληρώθηκε! Γνώριζα εξ αρχής ότι:



-πρώτον: προορίζεται για το μωρό μιας οικογένειας με πολύ έντονη την οικολογική συνείδηση και σεβασμό για το περιβάλλον.
-δεύτερον: αυτή που μου έκανε την παραγγελία είναι μια φίλη με πολύ εκλεκτικά γούστα, πολύ προσηλωμένη στην αξία του χρώματος, που εξετάζει και την παραμικρή λεπτομέρεια και που συνήθως της φαίνονται όλα βαρετά, αν δεν υπάρχει και μια πρόκληση σε κάθε project! Και φυσικά μιλάω για τη φίλη μου τη Μπίργκητ, η οποία για να διαλέξει χρώματα μπορεί και να της πάρει μια βδομάδα!!! 



Είναι αλήθεια ότι διάλεξε πολύ αγαπημένα μου υφάσματα για το σάκο από οργανικό βαμβάκι, τα οποία και φύλαγα ως κόρη οφθαλμού για κάτι ξεχωριστό.Τα ενδιαφέροντα στοιχεία στο κομμάτι της κατασκευής είναι ότι αυτή τη φορά η κλωστή για το καπιτονάρισμα κάνει μεγάλη αντίθεση με την ανοιχτόχρωνη βάση του σάκου.


Επίσης, η φόδρα δεν είναι ένα απλό, ήσυχο ύφασμα οσον αφορά στο μοτίβο του, αλλά ένα πολύ ξεχωριστό ύφασμα με πολύ όμορφο print που ταίριαξε υπέροχα με το εξωτερικό ύφασμα. 




Τέλος, επειδή μου έμειναν κάποια ρεταλάκια από το ένα ύφασμα κι επειδή πράγματι η ούγια του ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, έφτιαξα την τελευταία στιγμή δύο υφασμάτινα tags, δωράκια για τη φίλη μου και τη μαμά του μωρού!




Ο σάκος έφτασε στη Γερμανία κι απ' όσο έμαθα άρεσε πολύ!! Και να πω την αλήθεια μου χαίρομαι που οι σάκοι μου πλαισιώνουν τα παιδικά δωμάτια!! 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία   

8 σχόλια:

Beauty Follower είπε...

Ωραιο υφασμα!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Unknown είπε...

Εξαιρετικός! Το ύφασμα είναι πραγματικά υπέροχο, μπράβο!!!

Δημιουργία είπε...

Είναι πολύ όμορφος ο σάκος αλλά το καλύτερο είναι ότι τον χάρηκες και εσύ όταν το έφτιαχνες.

Marie-Anne είπε...

Πανέμορφος έγινε ο σάκος και τα υφάσματα που χρησιμοποίησες πράγματι πολύ ωραία!!!
Αλλά πιό πολύ θαυμάζω την πολύ προσεγμένη δουλειά σου!!! Σίγουρα θα ενθουσιάστηκε η 'δύσκολη' φίλη σου!!!!
Φιλιά και καλό καλοκαίρι!

lutos είπε...

Χελλοο; Μια εβδομαδα μονο για να διαλεξεις χρωματα;;; Και βαλε...;)
Εκπληκτικο το σακκο, μου αρεσε παρα παρα πολυ και το ιδιο μου ελεγε η αδερφη μου! Θα τον παρει μαλλον για ταξιδια μαζι της! Οταν ημασταν εκει ειδα και το μικρο τσαντακι με τις χαμηλοπαρδαλες, το εχει παντα μαζι της...Πολλα φιλια απο την (οχι και τοσο δυσκολη, ε;) Μπιργκητ :)

Νίκη είπε...

Εκανες φοβερή δουλειά!!
Να σου πω την αλήθεια προτιμώ τους ανθρώπους που ψαχνουν και λεπτολογούν αυτό που θα διαλέξουν, κι ας είναι πιο απαιτητικοί, γιατί σημαίνει πως θα το αγαπήσουν! Σε καμιά περίπτωση οι αδιάφοροι που απλά διεκπεραιώνουν μια υποχρέωση δεν συγκρίνονται. Για να μη μιλήσω για τους γκρινιάρηδες...
Φιλιά πολλά!!

Φιλία είπε...

Τι λες τώρα; Είναι δυνατόν να μην αρέσει αυτό το έργο τέχνης;
Δύσκολη η "πελάτισσα" αλλά έπεσε σε χέρια τελειομανούς "τεχνίτρας"!!!
Φανταστικός ο σάκος!!!
Φιλιά πολλά

ikaxela είπε...

Πραγματικά έργο τέχνης! Πολλά μπράβο! Φιλιά