Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Τ' άπλυτα στη θέση τους, παρακαλώ!!!

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα!


Ο καιρός μας κάνει καπρίτσια αλλά εγώ τη μπουγάδα μου την άπλωσα!! Για δείτε, στέκουν απλωμένα πολλά ρουχαλάκια: κάλτσες, παντελόνια κοντά και μακρυά, φορεματάκι λουλουδάτο και μπλουζάκι τιραντέ! 


Η ιδέα γι' αυτή τη laundry bag, που τη λες και travel bag και wet bag μου ήρθε μεσοβδόμαδα, έχοντας πολλή όρεξη για free motion applique.  


Έτσι, πρώτα αποφάσισα τις διαστάσεις της τσαντούλας-πουγκί και διάλεξα το βασικό υφάσμα. Μετά πήρα μολύβι και χαρτί κι άρχισα να σχεδιάζω σκίτσα με ρουχαλάκια κι έκοψα όσα μου φάνηκαν πετυχημένα. 



Έπειτα κόλλησα αράχνη σε διάφορα ρεταλάκια, σχεδιάσα τα περιγράμματα από τα σκίτσα πάνω στην όψη του χαρτιού κι έκοψα με το ψαλίδι τα ρούχα. Τέλος, κόλλησα με το σίδερο τα ρούχα πάνω στο ύφασμα της τσάντας και μετά με μαύρη κλωστή έκανα τα περιγράμματα, το σχοινί και τα μανταλάκια! Για πιο αναλυτικές οδηγίες δείτε κι εδώ


Μετά ακολούθησε η σύνθεση όλης της τσάντας, διαλέγοντας ένα πολύ αγαπημένο mint πουά για να φτιάξω το κανάλι για το κορδόνι ενώ για τη φόδρα επέλεξα ένα ειδικό, αδιάβροχο ύφασμα. 


Έτσι, μπορούμε ν' αποθηκεύουμε σε αυτή τ'απλυτα ρούχα ενώ είμαστε σε ταξίδι, να μεταφέρουμε τα παπούτσια μας ακόμα και τα βρεγμένα μαγιώ μας με μεγάλη ασφάλεια!


Η τσαντούλα ετοιμάστηκε με πολλή αγάπη και δωρίστηκε έστω και τόοοοοοοσο καθυστερημένα στη φίλη Μπίργκητ. Και μιας και το καλοκαίρι είναι μπροστά μας εύχομαι να αξιοποιηθεί στο έπακρο η τσαντούλα μου!!


Σας χαιρετώ και σας παροτρύνω να πειραματιστείτε κι εσείς με το free motion applique γιατί είναι πραγματικά πολύ αυθόρμητο και δημιουργικό. 

Φιλάκια,  
Ευγενία

  

10 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

Πόσο χαριτωμένη!

Ανώνυμος είπε...

Παρά πολύ όμορφη! Κάθε φορά που το βλέπω σ' εσένα θέλω πολύ να το δοκιμάσω. Μα πως πετυχαίνεις τις μικρές βελονιές; Ρυθμίζεις τη βελονιά στο μικρότερο μήκος υποθέτω; Είναι και θέμα εξάσκησης ε;.. Θα ήθελα να φτιάξω μια drawstring bag για την 6 χρόνη κόρη μου. Και πάλι μπράβο
- Νέλη-

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα όμορφα σχόλια!
Νέλη προσπάθησέ το. Δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολο. Όντως κάποιες φορές ρυθμίζω το γαζί ώστε να είναι πιο μικρό, αλλά όχι και πάντα. Το γούστο στο free motion applique είναι να μην υπάρχει και τόση ακρίβεια, άλλωστε. Απλώς χρησιμοποίησε ένα ποδαράκι που να είναι ανοιχτό για να μπορείς να βλέπεις πάντα τη βελόνα σου. Συμβουλή μου είναι να κάνεις πρόβες πάνω σε μεγάλα μοτίφια για να εξοικειωθείς και μετά πηγαίνεις και σε μικρότερες διαστάσεις!!! Αν φτιάξεις κάτι στείλε μας φωτό!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ο σακος για τα απλυτα εγινε καταπληκτικος όμορφος Ευγενια μου και πολύ χρησιμος και οχι μονο για τα απλυτα..και για πολλες αλλες χρησεις... και μια ερωτηση..εχετς μετακομισει στο Ηρακλειο; να περνας ομορφα φιλακιααα!!!

Δημιουργία είπε...

Όλα τακτοποιημένα και νοικοκυρεμένα. Πολύ μου αρέσει ο σάκος σου για τα άπλυτα και όχι μόνο.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ρούλα δεν έχω μετακομίσει ακόμα εγώ. Στα μέσα του Ιούλη υπολογίζω να εγκατασταθώ.

LitsArt είπε...

εκτός από super εξωτερικώς είναικαι super σαν ιδέα....ειδικά τώρα το καλοκαιράκι!

Amalia είπε...

Χαίρομαι που βλέπω ένα ενεργό blog! Μήπως ξέρετε πού θα βρώ στην Ελλάδα ( προφανώς λόγω capital control ) μεταλλικά πόδια τραπεζιού φουρκέτα / hairpin legs; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Γεια σου Αμαλία! Ευχαριστούμε για τα ωραία σου λόγια. Δυστυχώς δεν ξέρω πού μπορείς να βρεις αυτά τα μεταλλικά ποδιά. Αν κάποια φίλη μπλόγκερ ξέρει ας μας ενημερώσει!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...