Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Τα ισπανικά μου churros και πρόβες με σοκολατένια αυγά!

Καλησπέρα σας φίλοι μου. Η μέρα αυτή εν τέλει αποδείχθηκε κουραστική σωματικά αλλά με ενδιαφέροντα πειράματα! Όπως σας είπα θα έχουμε επισκέψεις το Πάσχα και θέλησα να κάνω λίγες πρόβες στις λιχουδιές που προορίζονται για τους μικρούς μας επισκέπτες!! Κι για ν' αποφύγω τα απρόοπτα τελευταία στιγμή και τις ενδεχόμενες απογοητεύσεις, σήμερα κλείστηκα στην κουζίνα για τα καλά. 

Έτσι λοιπόν, το μεσημέρι έφτιαξα ένα ωραίο καφεδάκι και με παρέα το περιοδικό του Jamie άρχιζα να διαβάζω τις οδηγίες για τα πασχαλινά αυγά. Ο ειδικός μιλούσε για το "στρώσιμο" της σοκολάτας και τα στάδια που πρέπει να τηρηθούν αυστηρά για να πετύχει η υφή της.Και τότε άρχισαν οι αναποδιές γιατί αποδείχτηκε ότι το θερμόμετρο ζαχαροπλαστικής δεν το είχα πάρει μαζί μου από την Αθήνα οπότε και αυτοσχεδίασα εντελώς. 


Μετά όμως άρχισε το παιγνίδι!!! Στρώσιμο της σοκολάτας στα καλούπια σιλικόνης. Δεύτερη αναποδιά (που ξεπέρασα συντόμως!!) ότι φυσικά και τελευταία στιγμή δεν υπήρχε περίπτωση να βρω την κατάλληλη φόρμα οπότε και συμβιβάστηκα με κάτι πιο...μινιόν!! Άρχισα να κάνω τις στρώσεις, πέντε αρκούσαν και με μια οδοντογλυφίδα λείαινα κάθε φορά τα τοιχώματα. Τα έβγαλα από τα καλούπια τους σε λιγότερη από μία ώρα (έτσι πρότεινε το περιοδικό) επειδή με έτρωγε η περιέργεια και δεν ήταν άσχημα!! Αύριο θα ασχοληθώ με το κόλλημα. 


Μετά πέρασα στα churros, εγκαταλείποντας την ιδέα των ντόνατς, μιας και είναι πολύ χρονοβόρα. Αυτά γίνονται πολύ γρήγορα με λίγα υλικά και η ζύμη τους μου θύμισε πολύ εκείνη των σου:πολύ σφιχτή και κολλώδης. Έκανα τη μισή δόση φυσικά για να δω πώς θα πάει και το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε. Από τρία έφαγε ο καθένας μας στην καθισιά του!!! Το μόνο πρόβλημα ήταν το κορνέ μου, εντελώς της πλάκας αφού στόμωσε εξ' αρχής, οπότε και αναγκάστηκα να αφαιρέσω το ρύγχος για να ξεμπουκώσει. Έτσι, τα churros μου βγήκαν χοντρουλά και χωρίς το χαρακτηριστικό ανάγλυφο σχήμα τους. Μην τα συγκρίνετε επ' ουδενί με τη φωτογραφία του περιοδικού!!!!! Από γεύση όμως, την πετύχαμε.  


Βέβαια, το τί λάντζα έπεσε από το μεσημέρι μέχρι το βράδυ δε το συζητώ!! Και είναι το χειρότερό μου, αφού με ταλαιπωρούν αυτές οι χιονίστρες από το Δεκέμβρη και τα δαχτυλάκια μου δεν αντέχουν άλλο :-( 

Αυτά για σήμερα φίλοι μου. Ελπίζω να σας έδωσα λίγες ιδέες για τις μέρες που έρχονται. Εγώ θα σας ενημερώνω για τις εξελίξεις στις πρόβες μου. 

Φιλάκια πολλά πολλά!    

10 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφα φαίνονται τα σοκολατένια σου, Ευγενία μου, αλλά και τα churros μιά χαρά έγιναν! Τι πειράζει που δεν έχουν την ίδια εμφάνιση? Η γεύση μετράει και απ'ότι κατάλαβα άρεσαν σε όλους!!
Καλή συνέχεια με τις προετοιμασίες σου και καλή Μεγαλοβδομάδα!
Φιλάκια!!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Καλή Μεγάλη εβδομάδα
Φιλακια ...

mia xara είπε...

Πολύ όμορφες φόρμες για τις Πασχαλινές σοκολάτες και τα churros δεν έχουν κανένα πρόβλημα!!! Λειτουργώ με την αρχή "ο καλός ο μύλος, όλα τ' αλέθει"...χιχι...Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

κυκλάμινο είπε...

Τα churros ούτε που τα ήξερα. Πως κατάφερες τις χιονίστρες παιδί μου;;; Πολύ όμορφα τα έκανες!!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!! Καλό Πάσχα!!! Φιλάκια

Νίκη είπε...

Τα churros ούτε κι εγω τα ήξερα, και μια που άρχισα διατροφή χωρίς γλουτένη μάλλον δε θα τα μάθω και ποτέ, φαινονται πάντως νόστιμα.
Χθες όλο το απόγευμα πλάθαμε κουλουράκια, μισα κανονικά μισά με το ειδικό αλεύρι, τι να γίνει;
Τα σοκολατένια σου έγιναν πολύ ωραία. Εχω από πέρυσι φόρμες για αυγά αλλά δεν πρόλαβα να φτιάξω, ελπίζω να τα καταφέρω φέτος.
Καλό Πάσχα!

DIMI είπε...

Καλημέρα Ευγένια μου!!Μιά χαρά τά βλέπω νά έγιναν τά σοκολατένια αυγουλάκια!Πολύ ωραίες οι φόρμες πού βρήκες!!Τά churros δέν τά έχω δοκιμάσει ποτέ!!Φαίνονται πολύ νόστιμα!!Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!Καλή δύναμη στίς Πασχαλινές ετοιμασίες σου!!Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πω πω νοστιμιές και προκοπές!
Πολλά μπράβο Ευγενία μου!
Τα churros τα αγαπάμε κι εμείς πολύ και τα φτιάχνω συχνά!
Φιλιά, καλή Μεγαλοβδομάδα!

Gina-Teta είπε...

Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα και Χρόνια Πολλά !

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

κορτσια σας παρακολουθω χρονια,ριξτε μια ματια κι εδω.topithari.simplesite.com