Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Οι δικοί μας χαρταετοί ταξιδεύουν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι ...

Ημέρα της γυναίκας σήμερα φίλοι μου κι ελπίζω το μήνυμα αυτής της γιορτής να ακουστεί σε όλο τον κόσμο. Ευτυχώς, φάνηκε κι ο ήλιος στο νησί μετά από συνεχόμενες βροχές κι έτσι ευχαριστηθήκαμε την πρωινή μας βόλτα. 


Κατά τα άλλα, τις τελευταίες μέρες καταπιάστηκα με τους αγαπημένους χαρταετούς και μέσα από από τη ραπτομηχανή μου ξεπετάχτηκαν δυο τσαντάκια και δυο needlebooks. Αυτά τα τελευταία προέκυψαν από σπόντα ομολογώ, γιατί το πρωταρχικό πλάνο ήταν να γίνουν κλειδοθήκες, ασορτί με τα τσαντάκια. Κάτι όμως δεν πήγε καλά με τις μετρήσεις κι έτσι τα κλειδιά θα εξείχαν από τις θηκούλες....


Κι επειδή τα είχα ήδη φτιάξει τα περισσότερα κομμάτια και δε μου έκανε καρδιά να τα αφήσω μισοτελειωμένα σκέφτηκα να τα μετατρέψω σε needlebooks! Το μέγεθος μου φάνηκε ιδανικό και το αποτέλεσμα με αντάμειψε. 


Και λίγες τεχνικές πληροφορίες: οι χαρταετοί έγιναν με υφασμάτινα ρεταλάκια πάνω σε καμβάδες και τα απλίκαρα με free-motion stitching για μοντέρνο αποτέλεσμα. Διάλεξα επίτηδες μαύρη κλωστή για να γίνουν πολύ έντονα τα περιγράμματα και να ξεχωρίζουν. 

Οι χαρταετοί μας ήδη ταξιδεύουν στη Βέροια γι' αυτό το σπουδαίο σκοπό κι ευχόμαστε κάθε επιτυχία. Φιλάκια και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!    

17 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

andrik είπε...

Πολυ ωραια ολα!!!!ειστε πολυ δημιουργικες!!!
εχετε καποιο email ore facebook?

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ευχαριστούμε! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το vrettou_e@yahoo.gr

DIMI είπε...

Πανέμορφα όλα Ευγενία μου!!Καί οι λεπτομερεις εξαιρετικές!!Μπράβο χρυσοχέρα μου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

κυκλάμινο είπε...

Πολύ όμορφοι!!!! Καλή εβδομάδα. Φιλάκια

Tante Kiki είπε...

Πανέμορφοι οι χαρταετοί!!! Μπράβο Ευγενία!!!!

Gina-Teta είπε...

πΑΝΈΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΌΠΩς ΠΆΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΣΤΙΚΆ Α ΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά υπέροχα! Μπράβο! Μήπως μπορείτε να μου πείτε αν χρησιμοποιήσατε ειδικό ποδαράκι γι' αυτή την τεχνική ή αν εφαρμόζεται σε ραπτομηχανή με βασικές ρυθμίσεις; Θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω γιατί τη βλέπω κ στο Pinterest αλλά δεν ξέρω πώς..ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια!
- Νέλη-

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ευχαριστούμε πολύ κορίτσια!! Σχετικά με το τελευταίο σχόλιο χρησιμοποίησα το ποδαράκι για κέντημα (darning-embroidery foot) και μείωσα το μήκος της βελονιάς στο ελάχιστο. Πολλοί αφοπλίζουν και τις ερπύστριες (feed gods) αλλά εγώ δεν το κάνω. Σχετικά με τη μηχανή, μια οποιαδήποτε μηχανή χρειάζεσαι, όχι κάτι υπερμοντέρνο! Καλή επιτυχία!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ παρά πολύ για την άμεση απάντηση και τις πληροφορίες, ήταν πολύτιμη βοήθεια για μια αρχάρια σαν κι εμένα! Εύχομαι να είστε καλά και να συνεχίζετε να είστε τόσο δημιουργικές εμπνέοντας και όλους εμάς!
-Νέλη-

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλοτάξιδοι να είναι και οι δικοί σου υπέροχοι χαρταετοί!
Καλή εβδομάδα!

Ειρήνη Ε. είπε...

Μπράβο κορίτσια! Άλλη μια φορά δημιουργήσατε όμορφα χειροτεχνήματα και επιπλέον είναι για καλό σκοπό!! Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα των χαρταετών σας!!
Καλή εβδομάδα.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Τι έχετε φτιάξει μέχρι σήμερα και δεν ήταν ωραίο,εεεε;;;;;
Είναι τόσο γλυκά και τρυφερά ΌΛΑ,ΜΑΓΕΎΤΗΚΑ!ακόμα και τα λάθη σας βγαίνουν όμορφα
Φιλάκια πολλά


Υ.Γ. εμένα έπρεπε να ρωτούσε η Ανώνυμη φίλη,να γελούσε και το παρδαλό αμνοκάτσικο!!!Κινέζικα Ευγενούλι μου μου ακούγονται ο,τι της απάντησες,ευτυχώς η κοπέλα κατάλαβε,όχι σαν εμένα...

Unknown είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας!!!
Καλοτάξιδοι να είναι οι χαρταετοί σας!!
Καλή βδομάδα!!
Φιλάκια!!

Rena Christodoulou είπε...

Πολύ όμορφα τα τσαντάκια σας κορίτσια , αλλά και οι θηκούλες πολύ χρήσιμες!
Ελπίζω να τις προλάβω στην έκθεση!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!

Pepi είπε...

Οπως πάντα, υπέροχη και καλόγουστη δουλεια΄!! Καλοτάξιδοι να'ναι οι αετοί σας!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Να ζητήσω χίλια συγνώμη που άργησα να φτάσω εδώ και να παραλάβω τις πανέμορφες δημιουργίες σας!!!! Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας!!!!