Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

γλυκά blog-ο-βραβεία και κάτι από εμάς...


Σα μικρά κοριτσάκια νοιώθουμε κάθε φορά που μας επισκέπτεστε και αφήνετε τα σχόλιά σας στις αναρτήσεις μας...
πόσο μάλλον όταν γλυκά βραβεία μας προσφέρονται από μαγικά χεράκια φίλων...

Τα κορίτσια από το λαχταριστό μπλογκ Συνταγές Της Καρδιάς με τις καταπληκτικές γαστρονομικές τους προτάσεις και όχι μόνο, μας προσέφεραν εδώ και κάμποσες μέρες (συγνώμη για την καθυστερημένη αναφορά...) αυτό το πολύχρωμο βραβείο, που μοιάζει με παραμυθένιο παστάκι...


και η νέα μας φίλη Μάγδα, με το καλλιτεχνικό της μπλογκ και τις πανέμορφες δημιουργίες της με την τεχνική του decoupage, ΜΒ Decoupage, μας χάρισε αυτό εδώ το βραβείο που θα στολίσει μαζί με το προηγούμενο το μπλογκ μας!!!


Κορίτσια σας ευχαριστούμε από καρδιάς και σας ευχόμαστε ότι καλύτερο!!!


Και σα καλά κοριτσάκια που είμαστε θα σας πούμε και 
10 πραγματάκια που αγαπάμε να κάνουμε μαζί !
Μόνο που δε θα αναφέρουμε θέματα που αφορούν οικογενειακά, 
γιατί δε μας φτάνουν ούτε 10 αναρτήσεις...!


1. Ευγενία: Να δοκιμάζω νέες συνταγές στην κουζίνα μου, να ψήνω τα χειροποίητα ψωμάκια μου και να οργανώνω συγκεντρώσεις σπίτι μου με μεζεδάκια, αλλά και κοκτέιλ από τα χεράκια μου !
2. Ευαγγελία: Να δοκιμάζω τις λιχουδιές της Ευγενίας! μαγειρεύει πολύ νόστιμα! Μετά αναλαμβάνω το food styling, όσων έμειναν από το τσιμπολόγημα της προετοιμασίας... και τη διασκεδαση της παρέας με τα μουσικά μου προγράμματα
3.Ευγενία: Να ασχολούμαι με την κηπουρική, να χάνομαι στα βιβλία προσπαθώντας να ανακαλύψω μυστικά και ιδέες για τα λουλούδια και τα λαχανικά μου και να τα δειχνω με περηφάνια και ενθουσιασμό στην αδερφούλα μου που αρνείται πεισματικά να ποτίσει έστω και μια γλάστρα...
4.Ευαγγελία: Να δημιουργώ διάφορα χειροποίητα πραγματάκια, ρωτώντας διαρκώς την αδερφή μου πώς είναι καλύτερο..."έτσι" ή "αλλιώς" ή "αλλιώτικα". Εννοείται ότι διασκεδάζουμε πολύ όταν φοράει τα αξεσουάρ μου, χρίζεται μοντελάκι μου και της ζητάω να φωτογραφηθεί σε απίθανες στάσεις...
5.Ευγενία: Να παίζω ακορντεόν και  οι γύρω μου να τραγουδάνε, να παίζουν το ντέφι και να διασκεδάζουμε...
6. Ευαγγελία: Να πηγαίνουμε βόλτες με την Ευγενία στο κέντρο δήθεν για ψώνια, να χαζεύουμε, να πίνουμε καφεδάκι και να τρώμε μπριός, να ξαναχαζεύουμε και τελικά να γυρνάμε με άδεια χέρια στα σπίτια μας με πονεμένα ποδαράκια από το περπάτημα, αλλά και πονεμένο στομάχι από τα πολλά γέλια...
7.Ευγενία: Να εμπλουτίζω διαρκώς τη βιβλιοθήκη μου με βιβλία μαγειρικής, χειροτεχνιών και κηπουρικής παραγγέλνοντας από το Internet και μετά να παίρνω τηλέφωνο την αδερφή μου και να της κλαίγομαι γιατί ήθελα να τα παραγγείλω όλααα...
8.Ευαγγελία: Να ψάχνω για νέες πρώτες ύλες, νέες τεχνικές για χειροτεχνίες, αλλά και να γυρνάω πίσω και να ζητάω από τη μαμά να μου ξαναδείξει λουλουδάκια στο βελονάκι, κέντημα και πλέξιμο...Εννοείται πρώτη η αδερφούλα μαθαίνει τα κατορθώματα!
9-10. Ευγενία + Ευαγγελία: Να χαζεύουμε με τις ώρες στο internet και να επισκεπτόμαστε όλα τα υπέροχα blogs αυτής της μεγάάάλης παρέας μας, να διαβάζουμε τα σχόλια που μας αφήνεται και με ενθουσιασμό να συζητάμε για την επόμενη ανάρτηση μας...


φιλιά πολλά και...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ



6 σχόλια:

kot-itsa είπε...

kalo mhna koritsia!!

NANTIA είπε...

Καλό μήνα κοριτσάρες! Είστε πολύ τυχερές που έχετε η μια την άλλη!!!

Marina είπε...

Καλό μήνα κορίτσια!!! Πολλά βραβεία αξίζεται...όχι μόνο ένα ή δύο!!!
Επίσης σαν μανούλα θέλω να δώσετε στη μανούλα σας ένα ζεστο φιλί από έμένα, που σας μεγάλωσε τόσο καλά και τώρα την τιμάτε με τον τρόπο σας και τη συμπεριφορά σας!!! Η καλλιέργια της ψυχής φαίνεται ακόμα και μέσα από το απρόσωπο διαδίκτυο...Άξιος ο μισθός της λοιπόν...!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ευχαριστούμε πολύ κυρίες μου! Πάντα με τον καλό σας λόγο!
Μαρίνα, η μανούλα σε ευχαριστεί πολύ!!! κι εμείς μαζί...
φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Θέση blog σας προσφέρει το ίδιο υποβάλει το άλλο συντάκτη του άρθρου, αλλά εγώ σαν σας πολύ καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Несмотря на с первого взгляда простоту, регистрация в качестве ип требует соблюдение надлежащих норм и правил, поэтому лучше доверьтесь специалистам, которые имеют практический опыт подобного рода. Если вы спросите, как оформить ип, вам ответят очень запросто.… Опытные юристы ООО "РЕГИСТРАТОР" возьмут всю процедуру оформления и регистрации вашей фирмы, на себя...

Регистрация ИП: [url=http://www.registratorfirm.ru/openip/]регистрация в качестве ип[/url]