Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

αφεθείτε στα χέρια του..."Γυμνού Σεφ"!!!

Κυριακή στις 20:00 σταματάνε όλες οι δραστηριότητές μου στο σπίτι 
και λαμβάνω θέση στον καναπέ κρατώντας μολύβι και χαρτί! Είμαι έτοιμη να γράψω όλες τις συνταγές του Jamie Oliver στο τετράδιο με τις αγαπημένες μου συνταγές!


Είμαι πολύ χαρούμενη που ξαναπροβάλονται οι εκπομπές του από ελληνικά κανάλια, γιατί πράγματι με τον Jamie όχι μόνο μαγειρεύεις, μαθαίνεις χίλια δυο πράγματα και διασκεδάζεις! 
Κι εγώ, να πω την αλήθεια μου, έχω μάθει πολλά μέσα από τα βιβλία του. 

Με αφορμή τη σημερινή εκπομπή σκέφτηκα 
να σας προτείνω το πρώτο του βιβλίο 
"Ο γυμνός σεφ" 
το οποίο εκδόθηκε στην Ελλάδα από τις εκδόσεις "Ερμείας. 



Πρόκειται για ένα βιβλίο που διαβάζεται τόσο ευχάριστα και μάλιστα είναι πολύ εύχρηστο. Οι συνταγές χωρίζονται σε μεγάλες ενότητες, ώστε να είναι πολύ εύκολη η αναζήτηση μιας συνταγής με βάση το κεντρικό συστατικό (πχ. ψάρι) ή την παρασκευή του πιάτου (σούπες). Ενα, επίσης σημαντικό χαρακτηριστικό του βιβλίου είναι η αμεσότητα της περιγραφής. Πάντοτε γελάω με τις περιγραφές του. Προσπαθώντας να γίνει κατανοητός μπορεί να σκεφτεί την πιο αλλόκοτη μα πετυχημένη παρομοίωση! Ακόμα και η πιο περίπλοκη παρασκευή αναλύεται με τρόπο που να γίνει απολύτως κατανοητή.

Η μοντέρνα εικονογράφηση είναι αλλο ένα μεγάλο πλεονέκτημα του βιβλίου. Το στήσιμο των πιάτων είναι τόσο απέρριτο και συνάμα ελκυστικό. Οι φωτογραφίες, πράγματι, μιλάνε από μόνες τους!

Αν αναρωτιέστε για το είδος της κουζίνας που παρουσιάζει στο βιβλίο θα έλεγα ότι είναι μια απολύτως μεσογειακή κουζίνα υπό το πρίσμα ενός μοντέρνου, άγγλου μάγειρα, που σέβεται τόσο πολύ τα υλικά του και την τέχνη του.

Αν πέσει στα χέρια σας, ξεφυλλίστε το. Σίγουρα κάτι θα κερδίσετε! Επίσης δωρίστε το σε ανθρώπους που έρχονται πρώτη φορά σε επαφή με την μαγειρική. Μπορεί να είναι απλοϊκές οι παρασκευές, μα το αποτέλεσμα τόσο γευστικό που σίγουρα θα τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν τις απόπειρές τους!!

6 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα κορίτσια, καλή βδομάδα!
Ευχαριστούμε για την πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση!
Αν το βρω το βιβλίο, σίγουρα θα το πάρω, μου αρέσει ο Jamie Oliver πολύ!!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

το παρακολουθώ χρόνια!!! είναι απίστευτος πολυ γρήγορος (και μπορώ να πω κ ωραίος)...
το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει μία αδυναμία στο δεντρολίβανο το μάζι παντού (μα παντού)....το βιβλίο το έχω ακουστά δεν έτυχε να πέσει στα χέρια μου(ακόμη)....

foufoula89 είπε...

ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΠΕΡ...ΠΩς ΚΑΙ ΠΩς...ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

kot-itsa είπε...

egw lew na stamathsw to mageirema giati exw parei kila!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Έλενα, είναι όντως πολύ όμορφο το βιβλίο του και πολύ ευχάριστο στην ανάγνωση του! Ψάξε στον Ελευθερουδάκη

Σιροπιαστό Μπρόκολο, κούούούκλος! όντως! Φάτε μάτια ψάρια...χιχιχι! Συμφωνούμε σε όλα

foufoula89, να 'σαι καλά. την ίδια τρέλα έχουμε!

Kot-itsa, εσύ δεν έχεις ανάγκη χρυσή μου...είσαι θεά και με ζηλευτό στιλ! κι αν το σταματήσεις ο αντρούλης σου τι θα τρώει;;; δίαιτα κι αυτός;

lourdi lourdaki είπε...

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΑΝ ΜΕΓΑΛΗ...ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΟΜΟΡΦΗ!!