Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Νέες αφίξεις φυτών και λουλουδιών

Εχετε καταλάβει το πάθος μας για λουλούδια, έτσι δεν είναι? Κι όπως κάποιες φίλες χαλάνε όλα τους τα λεφτά σε μαλλιά felt, χαρτιά scrapbooking και decoupage, εμείς παθαίνουμε ένα αμόκ μπροστά στα λουλούδια! Eίναι το σχήμα τους, τα χρώματά τους, το άρωμά τους που μας κάνει να θέλουμε κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα.... Ετσι κι αυτή τη φορά δεν αντισταθήκαμε μπροστά σε κάποιες, ξεχωριστές ντάλιες και παραγγείλαμε το κάτι τις μας το Σαββατοκύριακο από την Ολλανδία. Να, για δείτε!!





Μα πείτε μας, δεν είναι μοναδικές? Ωστόσο, επειδή η παραγγελία μας θα καταφτάσει μετά από 3, 4 εβδομάδες, είπαμε να φυτέψουμε και κάτι άλλο εν τω μεταξύ! Οριστε, λοιπόν κάτι έξυπνα πακετάκια που αγοράσαμε από την Living Green। Περιέχουν χώμα και σπόρους και η συσκευασία μετατρέπεται σε γλαστράκι! Οι σπόροι βλασταίνουν μετά απο 2, 3 εβδομάδες!

















11 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Με το καλό να έρθουν τα καλούδια από την Ολλανδία, είναι πραγματικά υπέροχες οι ντάλιες!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Βρε αδερφούλα, πώς να αντισταθεί κανείς σε τόσο υπέροχα χρώματα;;; Οι ντάλιες είναι τέλειες, ελπίζω να βγουν ωραία και αυτά από την έκθεση...για να δούμε! περιμένουμε φωτογραφίες...

para-kelsoscooks είπε...

Δικαιολογημένα λέγονται έξυπνα πακετάκια.

Ρεβεκκα είπε...

Τι ομορφα λουλουδια,περιμενω και εγω κατι παρομοια απο ενα περιοδικο που εχω παραγγειλει,ελπιζω να μου βγουν οπως φαινονται...φιλια πολλα..

Helen Gr είπε...

Πέρασα να σας πω ότι, κορίτσια, μου αρέσετε πολύ που ασχολείσθε με τόσο ωραία θέματα. Μπράβο σας.
δείτε και το δικό μου blog:
http://helengrblog.blogspot.com
καλό Σαββατοκύριακο!

Table Rouge είπε...

Είχα πάρει και εγώ παλιά σακουλάκια με σπόρους. Δεν είναι ότι φυτρώνουν σίγουρα, αλλά έχουν και φοβερή αντοχή!! Όσο για τις ντάλιες περιμένω υπομονετικά τα νέα τους και φυσικά φωτογραφίες όταν με το καλό ανθίσουν. Είναι φανταστικές!! Έχω και εγώ την ίδια τρέλα, φαντάζομαι θα το έχετε καταλάβει. Καλό σαββατοκύριακο!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ρεβέκκα, κι εμείς ελπίζουμε να βγουν τα λουλούδια μας όπως φαίνονται στις φωτογραφίες!
Helengr, σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Σίγουρα θα κάνουμε τη βόλτα μας από το μπλόγκ σου!
Table Rouge, έχουμε καταλάβει και το δικό σου πάθος για τα λουλούδια!!Είναι γεγονός ότι κάποιοι σπόροι παλιότερα δε μου είχαν πετύχει καθόλου. Τώρα ένα πακετάκι ήδη βλάστησε. Να δουμε τι θα συμβεί και με τα άλλα!Οσο για τις ντάλιες, έχω κακό παρελθόν λόγω έλλειψης ήλιου. Τώρα αποφάσισα να βάλω τις γλάστρες στην ταράτσα!

Magdalene B. είπε...

Kai gw trelainomai gia loyloydia,alla meta thn apotyxia moy me tous volvous poy eixa ferei apo Ollandia, apofasisa , na pernw hdh etoima loyloydia, apokleistika!!!kalh epityxia!egw eixa fytepsei polloys volvous toulipas, bghkan elaxistoi, kai krathsan epishs elaxista!eplizw na exete megalyterh epityxia apo mena!kalws se vrhka!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Magdalene B. να σου πω, με έχει φάει η αγωνία! Ηδη έχω φυτέψει πολλούς βολβούς στον ακάλυπτο και τους είχα παραγγείλει από το ίδιο e-shop της Ολλανδίας. Οι περισσότεροι έχουν βλαστήσει. Τώρα περιμένω καρτερικά να δω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Ελπίζω να μην απογοητευτώ!!

lourdi lourdaki είπε...

MIA OMOΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!
ΧΡΩΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΛΥ ΜΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ..ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΥΤΕΥΩ ΜΟΝΟ ΠΡΑΣΙΝΑΔΕΣ.
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!

Μαριάννα είπε...

Τι ωραία χρώματα!!! καλή επιτυχία!!