Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Scrap buster project: μαξιλαροθήκες φτιαγμένες με ρετάλια.

Γεια χαρά σε όλους σας!

Ελπίζω να είστε καλά και να δημιουργείτε καθημερινά! Είναι αλήθεια ότι τις τελευταίες μέρες έφτιαξα μια σειρά υφασμάτινες μάσκες για την οικογένεια της αδερφής μου, μιας και οι ανηψούλες μου μεγάλωσαν και χρειάζονταν μεγαλύτερες μάσκες για το σχολείο και τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες. 

Αλλά, σήμερα είχα χρόνο για να φωτογραφίσω δυο μαξιλαροθήκες που έφτιαξα τον προηγούμενο μήνα  με τί άλλο...με ρετάλια που μου περίσσεψαν από προηγούμενες κατασκευές. Και αν σας θυμίζουν κάτι τα χρώματα και τα σχέδια, ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω φωτογραφίες. 

Αρχικά ετοίμασα το πάπλωμα με τις λωρίδες που σας έδειξα εδώ και μετά, με ό,τι μου περίσσεψε έφτιαξα ένα quilt top με σχέδιο το ψαροκόκαλο. 

Οι μαξιλαροθήκες μου προέκυψαν πρακτικά από τα απομεινάρια που μου προέκυψαν όταν ίσιωνα τις λωρίδες του ψαροκόκαλου. 

Ήταν τόσο όμορφες που δεν μπορούσα να τις πετάξω. Την ιδέα για την κατασκευή μου την έδωσε ο Βασίλης. Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα και πρακτική κι έτσι έβαλα λίγο το μυαλό μου να σκεφτεί, έψαξα και στο Pinterest τον φάκελο που έχω αφιερωμένο στα μαξιλάρια κι άρχισα τα ραψίματα. 

Μετά από κάμποσες πρόβες κατέληξα να ράψω τις λωρίδες μου ώστε να δημιουργούν το μοτίβο του ψαροκόκαλου κι αφού έφτιαξα την επιφάνεια του πάτσγορκ, μετά την καπιτόναρα βάζοντας ανάμεσα ένα κομμάτι βαμβακερής βάτας και από κάτω ένα ροζ ύφασμα. 

Το σχέδιο του καπιτοναρίσματος, απλό γαζί σε ευθείες γραμμές. Το πυκνό αποτέλεσμα δίνει κατά τη γνώμη μου μια πολύ ωραία υφή στις μαξιλαροθήκες! 

Για την πλάτη της μαξιλαροθήκης χρησιμοποίησα το ύφασμα που μου είχε περισσέψει από το πάπλωμα. Απέφυγα τα φερμουάρ κρατώντας την κατασκευή όσο πιο απλή γίνεται κι έτσι με λίγες μόλις ραφές ετοιμάστηκε στο άψε σβήσε! 

Εδώ στη Σάμο δεν είχα κατάλληλα μαξιλαράκια, οπότε οι μαξιλαροθήκες μου γέμισαν με απομεινάρια βάτας και διάφορα ρετάλια. 

Βρήκαν τη θέση τους στον καναπέ μας και δίνουν μια φωτεινή και χαρούμενη νότα στο σαλόνι μας, ενώ ταίριαξαν απίθανα και με το πάπλωμά μας. 

Ποιός να μου το 'λεγε ότι θα έφτιαχνα ολόκληρο σετάκι εν τέλει κι εντελώς απρογραμμάτιστα... 


Σας αποχαιρετώ κι εύχομαι να σας έδωσα λίγη έμπνευση για τις δικές σας δημιουργίες!

Ευγενία

6 σχόλια:

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πολύτιμα τα κουρελάκια μας, δεν τα πετάμε με τίποτα Ευγενία μου.
Εγώ έχω χαθεί πίσω από αυτά.
Οι μαξιλαροθήκες σου έγιναν υπέροχες και φυσικά ταιριαστές με τα παπλώματα.
Όσο για μάσκες κι εγώ συνεχίζω κσι ράβω για τις εγγονές μου.
Να είστε καλά και φιλάκια πολλά.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ασε ασε Ρένα, τα σπιτια μας στο τελος θα γινουν αποθήκες με τοσα ρετάλια! Αλλα τί να κάνουμε, δυσκολα να τ' αποχωριστουμε! Οσο για τις μασκες...να δουμε ποτε θα ξεμπερδεψουμε μ' αυτές. Φιλακια και σε σας!

Sophie είπε...

Πόσο όμορφες έγιναν οι μαξιλαροθήκες μπράβο που αξιοποιείτε τα πάντα!!Φιλάκια!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Σ'ευχαριστω πολύ Σοφία!!! Και να φανταστεις ουτε που ηταν προγραμματισμενες να γινουν! Αυτα τα αυθορμητα ραψιματα ειναι πολυ γουστοζικα...οταν πετυχαίνουν βεβαιως😝😝!!

Marie-Anne είπε...

Αααα, κι εγώ έραψα πάλι δύο μάσκες! αλλά έκοψα και δύο φορεματάκια της εγγονής μου που τις μίκρυναν και τα κάνω φουστίτσες γιατί έχουν πολύ όμορφα υφασματάκια.
Τέλειες έγιναν οι μαξιλαροθήκες σου! και φυσικά, θα ήταν κρίμα να πεταχθούν τόσα ρεταλάκια που σου είχαν μείνει από το πάπλωμα!
Φιλάκια και καλή Κυριακή!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Γεια σου Μαριάννα! Δεν υπαρχει πιο δημιουργικο πραγμα απο το να μεταποιεις και ν' ανακυκλωνεις ο,τι κι αν ειναι αυτό! Τελειες θα γινουν οι φουστιτσες της εγγονής σου!! Φιλακια πολλά!